כששירי סיפרה לי על הקורס שלה – התלהבתי מיד. זה נשמע אדיר! קורס אישי ומעשיר ונפלא – וכל זה בלי לצאת מהבית. בול מה שצריך בימים אלו, שאף אמא לא מתלהבת שהילד שלה יסתובב איפה שלא צריך...
לפי הפידבקים של הנרשמים המאושרים – זה נראה אלוף. החלטנו מיד שהולכים על קמפיין פרסום שווה ומשווק, שלא יהיה ילד שלא יידע על המתנה הזאת שמחכה לו בהיקש עכבר!
יצרתי קשר עם כמה מפרסמים, כחלק מהמקצוע שלי כמפיקה ומלווה לעסקים קטנים, וסידרתי לשירי פלטפורמות פרסום כייפיות, כיאה לברי המזל שיזכו להירשם. החלטנו ללכת על באנר הפרסום שעיצבה @מירי ברנדויין האלופה – אי אז, כשקם הקורס, ביחד עם דף הנחיתה המעוצב והמזמין כאן. ארגונים, סידורים, תיאומים, ויהי אור.
ואז, הבליח לעולם הרגע שבו נכנסת הגרפיקה לסיפור... אחת המפרסמות אמרה שהבאנר קטן מדי, וגם ג'יפי מדי... היא צריכה ג'יפג בגודל 5X5. חמש? שאלתי שוב. כן, חמש.
טוב. שלוש, ארבע, ו – חמש! הולכים על זה!
כהתחלה, היה לשתינו ברור: לא הולכים על משהו גדול מדי. זה צריך להיות הכי פשוט וספונטני שיש, הכי עממי ומדבר ללב ולחלום הגלום של כל ילד. בלי אלגנטיות, בלי גרנדיוזיות, פשוט ואותנטי ואפילו חובבני משהו, אבל עדיין שייראה הכי טוב שיש. החלטנו ללכת על הסגנון הכייפי והציורי והעליז. סגנון שכל כך מצייר את שירי, מבטא את הכייפיות שלה והאור והחברהמניות, וכמובן את הציור השובה!
בז'אנר הצבעים – החלטנו להמשיך באותם גוונים שבחרה מירי בכישרון מולד. לרקע – ניסינו קודם משהו עליז מאוד, אחר כך משהו עדין מאוד ובסוף הלכנו על שילוב של שני ציורים אלופים של שירי – אחד מהם מבטא את הצביעה המושלמת שלה והשני את הציור – עם הציור! בול בשביל הקורס.
בטיפוגרפיה הגיע הקנייש
הלכנו על פונט ה-Comics ש... הכי בעולם מאפיין את שירי – כי בו היא מטקסטקת את כל הקומיקסים האהובים
. השני הוא ה'תינוק' של FB, הדומיננטי והחברי והעגול והזורם בדיוק כמו שירי, וכמו שאוהבים הילדים שהולכים להירשם לקורס.
טוב, טוב! די לדיבורים, הנה התוצאה
השיתופון הזה שווה שיתוף רק בשביל הקורס – רוצו להתרשם וגם להירשם! אתם או הילדים שלכם או האחיינים שלכם או החלומות שלכם – שווה כל סנט!! ~~~~~~
לפי הפידבקים של הנרשמים המאושרים – זה נראה אלוף. החלטנו מיד שהולכים על קמפיין פרסום שווה ומשווק, שלא יהיה ילד שלא יידע על המתנה הזאת שמחכה לו בהיקש עכבר!
יצרתי קשר עם כמה מפרסמים, כחלק מהמקצוע שלי כמפיקה ומלווה לעסקים קטנים, וסידרתי לשירי פלטפורמות פרסום כייפיות, כיאה לברי המזל שיזכו להירשם. החלטנו ללכת על באנר הפרסום שעיצבה @מירי ברנדויין האלופה – אי אז, כשקם הקורס, ביחד עם דף הנחיתה המעוצב והמזמין כאן. ארגונים, סידורים, תיאומים, ויהי אור.
ואז, הבליח לעולם הרגע שבו נכנסת הגרפיקה לסיפור... אחת המפרסמות אמרה שהבאנר קטן מדי, וגם ג'יפי מדי... היא צריכה ג'יפג בגודל 5X5. חמש? שאלתי שוב. כן, חמש.
טוב. שלוש, ארבע, ו – חמש! הולכים על זה!
כהתחלה, היה לשתינו ברור: לא הולכים על משהו גדול מדי. זה צריך להיות הכי פשוט וספונטני שיש, הכי עממי ומדבר ללב ולחלום הגלום של כל ילד. בלי אלגנטיות, בלי גרנדיוזיות, פשוט ואותנטי ואפילו חובבני משהו, אבל עדיין שייראה הכי טוב שיש. החלטנו ללכת על הסגנון הכייפי והציורי והעליז. סגנון שכל כך מצייר את שירי, מבטא את הכייפיות שלה והאור והחברהמניות, וכמובן את הציור השובה!
בז'אנר הצבעים – החלטנו להמשיך באותם גוונים שבחרה מירי בכישרון מולד. לרקע – ניסינו קודם משהו עליז מאוד, אחר כך משהו עדין מאוד ובסוף הלכנו על שילוב של שני ציורים אלופים של שירי – אחד מהם מבטא את הצביעה המושלמת שלה והשני את הציור – עם הציור! בול בשביל הקורס.
בטיפוגרפיה הגיע הקנייש
טוב, טוב! די לדיבורים, הנה התוצאה
נערך לאחרונה ב: