קורונה קורונה עדכני בלבד!

מצב
הנושא נעול.

פרידה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
שר הבריאות יעקב ליצמן החלים מנגיף הקורונה
ישכר זלמנוביץ 20.04.2020 17:54

יו"ר יהדות התורה החלים מהקורונה, זאת לאחר קבלת נתוני 2 בדיקות שליליות כנדרש ע"פ משרד הבריאות: "זו היתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי"

יו"ר יהדות התורה שר הבריאות יעקב ליצמן החלים מקורונה וימשיך בשגרת עבודה מלאה, זאת לאחר קבלת נתוני 2 בדיקות שליליות כנדרש על פי משרד הבריאות – כך נמסר הערב (שני) מלשכתו. יצוין שליצמן כבר עבר את הבדיקה הראשונה שיצאה שלילית לפני מספר ימים, מה שהוביל לאופטימיות בסביבתו, אך הערב התבשר שהוא רשמית החלים מהנגיף.

ליצמן אמר הערב לאחר הבשורה המשמחת כי "התבשרתי על החלמה מלאה מהנגיף ברוך השם. זו היתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי". בהודעה לא נמסר מה מצבה של רעייתו שחלתה גם כן בנגיף.

השר הבריא הוסיף כי "אני קורא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על כל הוראות משרד הבריאות לריחוק חברתי. ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות. רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם. יחד ננצח בעזרת השם".

שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד צייצה בטוויטר בעקבות ההודעה כי "שמחתי מאד לשמוע ששר בריאות ליצמן החלים ממחלת הקורונה. רפואה שלמה לרעייתו. שימרו על ההנחיות של משרד הבריאות. ככל שישמרו יותר על ההנחיות ניתן יהיה לשחרר יותר ויותר ענפים במשק".

כזכור, השר ורעייתו חוה אובחנו כחולים בקורונה ב-2 באפריל. בעקבות זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו, צמרת משרד הבריאות, המנכ"ל משה בר סימן טוב וראש שירותי בריאות הציבור סיגל סדצקי, צוות לשכת השר ומנכ"ל בית החולים הדסה זאב רוטשטיין נכנסו לבידוד. במהלך תקופת מחלתו הקצרה יחסית עדכן מספר פעמים כי שלומו טוב, והוא המשיך לעבוד מהבית.
 

טראמפ

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
D I G I T A L
אפשר להעלות לחסומים??
 

שירהפ

משתמש מקצוען
"בבקשה, תתפללו על אבא שלי": הרב נוסבוים במצב קריטי
הידרדרות חמורה במצבו של הרב חנוך נוסבוים, ר"מ בישיבת עטרת התורה שחלה בנגיף הקורונה, ואיבד בערב שבת את אמו שחלתה אף היא. המשפחה: "בבקשה התפללו"

ברגעים אלו מתאספים בני משפחת נוסבוים מירושלים בקרבת מיטת אביהם שחלה בקורונה, בעקבות הידרדרות חמורה במצבו הרפואי - ימים לאחר פטירת אמו מאותו נגיף.

כזכור, בערב שבת נפטרה מרת איילה נוסבוים ע"ה בת ה-91 מבני ברק, שנדבקה בנגיף. אך היא לא לבד; הקורונה פגעה גם בבני משפחתה, בהם בנה הגאון רבי חנוך רפאל, ר"מ בישיבת עטרת התורה בירושלים.

לפני זמן קצר התבשרו בני משפחתו, מהצוות הרפואי בבית החולים הדסה עין כרם בו הוא מאושפז, כי מצבו קריטי. הם מיהרו להגיע למקום, ובעצת מרן הגר"ח קנייבסקי, ', ערכו 'תפילת רבים' והוסיפו שם לראש משפחתם.

"התפללו עכשיו בבקשה חזק על אבא שלי, רבי חזקיהו רפאל חנוך בן הינדא איילה, שיקרה לו נס וייצא מכלל סכנה", פונה בנו ארי לכל הציבור, בתחינה נרגשת.
 

שירהפ

משתמש מקצוען
הנגיף הכריע: הגאון רבי חנוך רפאל נוסבוים זצ"ל
פחות משבוע אחרי שאמו נפטרה מקורונה, ובעוד גיסו נלחם על חייו בבית החולים, נפטר לפני זמן קצר הגאון רבי חנוך רפאל נוסבוים כתוצאה מהנגיף - ללא כל מחלות רקע (דיין האמת)

ימים לא ארוכים של היטלטלות בין שמים לארץ, הסתיימו לפני דקות אחדות בבשורה קשה: הגאון רבי חנוך רפאל נוסבוים זצ"ל.

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נקבע לפני שעה קלה דבר פטירתו של האברך בן ה-63, שהרביץ תורה במשך שנים, במסירות רבה, בישיבת עטרת התורה בעיר.

מדובר באסון גדול, בשכונת אונסדורף בירושלים ובכלל: הרב נוסבוים זצ"ל נדבק לפני כשלושה שבועות בקורונה, ללא כל מחלות רקע, כמו גם כמה וכמה מבני משפחתו.

ביום שישי האחרון נפטרה אליו אמו, מרת איילה נוסבוים בת ה-91 מבני ברק, אך הוא כמובן לא ידע על כך דבר, בשל מצבו האנוש.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הכל החל לפני מספר שבועות, כאשר הרב נוסבוים נסע מביתו בירושלים כדי לדאוג שאמו הקשישה הגרה עם בתה וחתנה בביתם בבני ברק, לא תהיה לבדה כאשר אלו יצאו להשתתף בחתונה.

לאחר כמה ימים חש הבן מעט ברע, עבר בדיקת קורונה וזו יצאה חיובית. בעקבות כך נבדקו גם בני משפחתו, אשתו, כמה מילדיו, אמו, אחותו וגיסו, משום שהיה בקרבתם, ורובם התבררו כנושאים אף הם את הנגיף בגופם.

בינתיים מצבו של הרב נוסבוים בן ה-63 הידרדר, והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, כאשר הרופאים מאבחנים פגיעה בלבו וכי הוא בסכנת חיים ממשית.

אמו כאמור נפטרה בערב שבת האחרון, היום הידרדר מצבו שלו בצורה משמעותית ואף הוסיפו לו שם - חזקיהו - במעמד תפילה נרגש בקרבת מיטתו בבית החולים.

בני המשפחה מתפללים עדיין לישועתו של הדוד-הגיס, הרב שלמה רוזנברג, שאף הוא מורדם ומנשם במצב קשה. שמו לתפילה (לאחר הוספת שם): חזקיהו מאיר שלמה בן צירה צירל, לרפואה שלימה.

טרם ידוע מועד הלוויתו, המצומצמת בהתאם למצב, של הגאון רבי חנוך רפאל נוסבוים זצ"ל.
 

רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען
למה הוא כותב לי שהתמונות הם קובץ גדול מידי??
רציתי לצרף גם 2 תמונות של החתימה.
חבל
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
כי יש כאלו שטענו שקרבנות המצב הכלכלי יהיו רבים יותר מקרבנות הקורונה.
זה כמובן שטויות, אבל בגלל זה רציתי מספרים ברורים יותר.
 

חציל

משתמש פעיל
התרגשות בסאטמאר: שיפור משמעותי במצבו של אחיהם של האדמורי"ם
יעקב מלמד20.04.202022:13
שיפור ניכר ומשמעותי במצבו של אב''ד זענטא הרה''צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים אשר חלה בנגיף הקורונה והיה במצב קשה מאוד. היום התעורר ופקח עיניים מההרדמה בה היה שרוי כחודש ימים • צפו: אחיו האדמו"ר בתפילה נרגשת בציון אביהם
התרגשות בקרב חסידי סאטמאר עם קבלת הבשורה הטובה מבית החולים במנהטן על כך שחל שיפור ניכר ומשמעותי במצבו של הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים שליט"א, אב"ד זענטא ואחיהם של האדמורי"ם לבית סאטמאר, אשר חלה לפני מספר שבועות בנגיף הקורונה והוא היה במצב קשה מאוד.
ל'חדשות JDN' נודע כי הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים שליט"א שחלה בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות היה שרוי במצב קשה מאוד, והיו שהגדירו את מצבו כ"בין חיים למוות". כעת קבלו בחסידות את הבשורה הטובה על שיפור במצבו לאחר שהוא התעורר ופקח עיניים מההרדמה בה היה שרוי כחודש ימים.
האזינו: כ"ק האדמו"ר מסאטמאר באמירת תהילים היום בציון אביו לרפואת אחיו. בהקלטה נשמע האדמו"ר עוצר ומבקש לקרוע רחמי שמים לרפואתו ופורץ בבכי מר

השיפור במצבו גורם לשמחה גדולה בחסידות והיא מגיעה ביום היארצייט של אביו כ"ק האדמו"ר בעל ה'ברך משה' מסאטמאר זיע"א, כאשר לרגל היארצייט עלו האדמורי"ם לבית סאטמאר לציון אביהם ללא החסידים והעתירו שם בתפילה לישועת הכלל והפרט.

כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א המתגורר בשכונת וויאלימסבורג שבברוקלין ניו יורק הגיע לציון אביו האדמו"ר זיע"א ושם זעק בבכיות נוראיות לישועתו של אחיו ר' ליפא ששרוי במצב קשה, לאחר מכן נאמרו במקום פרקי תהילים לרפואתו, בחסידות מבקשים מהציבור להמשיך ולהרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא בן פעסל לאה בתוך שאר חולי ישראל.

מקור: https://www.jdn.co.il/j_world/1312685/
 

shai1234234

משתמש פעיל
מעריב ושאר האתרים טוענים שהגר"ח נוסבוים זצ"ל סבל ממחלות רקע.
יה"ר שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו
אבא שבשמים רחם עלינו.
 

ngraphic

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
שמעתי מבן משפחה שלא היו לו כל מחלות רקע ושלא היה מעשן
כשהם כותבים מחלות רקע, זה יכול להיות מ"מחלות" שאנשים יכולים להמשיך לחיות עם זה עוד 50 שנה
זה הפחד הגדול מהדבר!!
מי שלא הפנים שיתחיל להפנים!!
 

דודסטו

משתמש סופר מקצוען
כשהם כותבים מחלות רקע, זה יכול להיות מ"מחלות" שאנשים יכולים להמשיך לחיות עם זה עוד 50 שנה
זה הפחד הגדול מהדבר!!
מי שלא הפנים שיתחיל להפנים!!
כמעט כ"א בן 60+ יש לו מחלת רקע

איזו בעיה של סוכר קטנה או לב
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לפני כמה דק'
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה