תחרות הקלידנים

מצב
הנושא נעול.

aaabbb

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חבר'ה, מה השאלה בכלל, אחרי שרואים את דויטש נותן בלייב את מה שנותן, אין ספק שהוא כמה מספרים מעל כל מי שהתחרה כאן עד היום.
כל הטענות על חמימות, ורחבה, וכו' ממש לא עולות בכלל. כי מי שיש לו את הטכניקות האלו, וודאי שיכול לדפוק עם צליל דיטון של מוטיף וכדו'... ואף לעשות איתם דברים מעל מה שכולנו מכירים.
מה שכן, יכול להיות שהחומר שעליו הוא מנגן הוא לא הכי טוב במחינת באלאנס וסאונד וכו', אבל זה כבר תחום של תיכנות, ופחות של נגינה.
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חבר'ה, מה השאלה בכלל, אחרי שרואים את דויטש נותן בלייב את מה שנותן, אין ספק שהוא כמה מספרים מעל כל מי שהתחרה כאן עד היום.
כל הטענות על חמימות, ורחבה, וכו' ממש לא עולות בכלל. כי מי שיש לו את הטכניקות האלו, וודאי שיכול לדפוק עם צליל דיטון של מוטיף וכדו'... ואף לעשות איתם דברים מעל מה שכולנו מכירים.
מה שכן, יכול להיות שהחומר שעליו הוא מנגן הוא לא הכי טוב במחינת באלאנס וסאונד וכו', אבל זה כבר תחום של תיכנות, ופחות של נגינה.
מה שנקרא בכלל מאתיים מנה.....
את האמת הסאונד שם לא היה משהו לא ההגברה אלא המיקס באורגן.
 

חסד השם

משתמש צעיר
עריכה תורנית
מרובע מידי כמו יענקי רובין ולא קליל
הצחקתני...
בא לקלל ונמצא מברך
תראה איפה יענקי רובין נמצא היום....
עם ה"ריבוע" שלו [לשיטתך]
אגב, לא נראה לי שמ-2 דק' אתה יכול לקבוע ריבוע
מה שכן אתה יכול לשמוע ב-2 דק' זה מאפיינים כלליים ו/או 5 זיופים בולטים:eek: [ולא.. לא אצל המרובע לשיטתך...] שהיו אצל מישהו ... כנראה התרגש .....[רק שזה לא מצדיק ניקוד גבוה:mad:]
 
נערך לאחרונה ב:

חסד השם

משתמש צעיר
עריכה תורנית
ובחזרה לענייננו,
אם מדברים על אהרן שטיימן
לדעתי הוא הרבה יותר ממה שניקדו לו
אהבתי את הנגינה שלו
וזה בדיוק מה שאני טוען כל הזמן, שלו הוא היה בתחרות פתוחה בלי פרק שסיננו קודם
ודאי היה עולה לתחרות עצמה
לגמרי.
ואגב דיברתי השבוע עם כמה חברה ששמעו אותו באירועים.. [ולא ב2 דק' של התכנית] ליקקו את האצבעות לטענתם....
 

חסד השם

משתמש צעיר
עריכה תורנית
חבר'ה, מה השאלה בכלל, אחרי שרואים את דויטש נותן בלייב את מה שנותן, אין ספק שהוא כמה מספרים מעל כל מי שהתחרה כאן עד היום.
כל הטענות על חמימות, ורחבה, וכו' ממש לא עולות בכלל. כי מי שיש לו את הטכניקות האלו, וודאי שיכול לדפוק עם צליל דיטון של מוטיף וכדו'... ואף לעשות איתם דברים מעל מה שכולנו מכירים.
מה שכן, יכול להיות שהחומר שעליו הוא מנגן הוא לא הכי טוב במחינת באלאנס וסאונד וכו', אבל זה כבר תחום של תיכנות, ופחות של נגינה.
אכן, אף אחד לא טען שדוייטש הוא פחות ממס' 1 השבוע
פשוט הדיון נסוב אודות הפרופורציות, וההתעלמות הבולטת מעוד פרמטרים שאמורים לאפיין קלידן מוצלח.
וזה שאתה מגיע מתחום הנגינה ויכול לארגן לנו מילים כמו באלאנס דיטון ומוטיף ושאר מרעין בישין
לא משכנע את האנשים שרוצים אירוע מקפיץ!!! שמח!! והטענות הללו יש להם מקום של כבוד!!
יתכבד נא וייזכר כבודו בתחרות הקול הבא כמה משקל נתנו לפרמטרים נוספים חוץ מהקול עצמו, וזה בהחלט השפיע על הניקוד לשני הכיוונים!!
דו יו אנדרסטנד מי מיסטר?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני יודע דבר אחד שכל אלו שניגנו חסידי (למזרחי אני לא מתחבר אישית, וזה לא מוריד מהנגינה שלהם)
הרגשתי שיש לי חשק לרקוד !!
לעומת בפרקים הקודמים שהיה קצת יבש
 

aaabbb

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אכן, אף אחד לא טען שדוייטש הוא פחות ממס' 1 השבוע
פשוט הדיון נסוב אודות הפרופורציות, וההתעלמות הבולטת מעוד פרמטרים שאמורים לאפיין קלידן מוצלח.
וזה שאתה מגיע מתחום הנגינה ויכול לארגן לנו מילים כמו באלאנס דיטון ומוטיף ושאר מרעין בישין
לא משכנע את האנשים שרוצים אירוע מקפיץ!!! שמח!! והטענות הללו יש להם מקום של כבוד!!
יתכבד נא וייזכר כבודו בתחרות הקול הבא כמה משקל נתנו לפרמטרים נוספים חוץ מהקול עצמו, וזה בהחלט השפיע על הניקוד לשני הכיוונים!!
דו יו אנדרסטנד מי מיסטר?
לשיטתך, השופטים בתחרות בכלל לא היו אמורים להיות קלידנים או מוזיקאים... אלא 'אנשים שרוצים אירוע מקפיץ' כמו שכתבת.
אבל כנראה שבשביל לשפוט, כן צריך להיות כמו שאמרת מתחום הנגינה, ועל סמך זה כתבתי את מה שכתבתי, אבל לענינינו, הפוך, אני זילזלתי בעניין של דיטון וכו'. [שאגב, זה משהו ש95% מהניקים פה באשכול יודעים מה זה]. כי רואים שהבן אדם שולט, וודאי שיכול לעשות את הדברים הפשוטים יותר שזה, החמימות ורחבה וכו'.
 

חדש על המדף

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
לשיטתך, השופטים בתחרות בכלל לא היו אמורים להיות קלידנים או מוזיקאים... אלא 'אנשים שרוצים אירוע מקפיץ' כמו שכתבת.
אבל כנראה שבשביל לשפוט, כן צריך להיות כמו שאמרת מתחום הנגינה, ועל סמך זה כתבתי את מה שכתבתי, אבל לענינינו, הפוך, אני זילזלתי בעניין של דיטון וכו'. [שאגב, זה משהו ש95% מהניקים פה באשכול יודעים מה זה]. כי רואים שהבן אדם שולט, וודאי שיכול לעשות את הדברים הפשוטים יותר שזה, החמימות ורחבה וכו'.
למישהו יש את המספר של אברהם דויטש ???
בתודה מראש !!!!
 

חסד השם

משתמש צעיר
עריכה תורנית
לשיטתך, השופטים בתחרות בכלל לא היו אמורים להיות קלידנים או מוזיקאים... אלא 'אנשים שרוצים אירוע מקפיץ' כמו שכתבת.
אבל כנראה שבשביל לשפוט, כן צריך להיות כמו שאמרת מתחום הנגינה, ועל סמך זה כתבתי את מה שכתבתי, אבל לענינינו, הפוך, אני זילזלתי בעניין של דיטון וכו'. [שאגב, זה משהו ש95% מהניקים פה באשכול יודעים מה זה]. כי רואים שהבן אדם שולט, וודאי שיכול לעשות את הדברים הפשוטים יותר שזה, החמימות ורחבה וכו'.
זה נראה שהבנת טוב מה שטענתי
ואני לא צריך לחזור על דברי עם רש"י ותוספות...
הם נשארו מובנים לכולם כאן כמו קודם...
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
לשיטתך, השופטים בתחרות בכלל לא היו אמורים להיות קלידנים או מוזיקאים... אלא 'אנשים שרוצים אירוע מקפיץ' כמו שכתבת.
אבל כנראה שבשביל לשפוט, כן צריך להיות כמו שאמרת מתחום הנגינה, ועל סמך זה כתבתי את מה שכתבתי, אבל לענינינו, הפוך, אני זילזלתי בעניין של דיטון וכו'. [שאגב, זה משהו ש95% מהניקים פה באשכול יודעים מה זה]. כי רואים שהבן אדם שולט, וודאי שיכול לעשות את הדברים הפשוטים יותר שזה, החמימות ורחבה וכו'.

את הדיטון חלקם מכירים פה בשם ''זבוב מוטיף'' חחח,
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
היה חסר לדויטש חמימות בנגינה לא שמעו את "השיר" "הניגון"
אצל יוני קאהן שמעו מנגינה נעימה.
ואגב, זה דבר שלדעתי חסר להרבה נגנים לתת את האווירה של המנגינה עם החן שלה והניחוח!
זה מה שהיה יפה אצל קאהן שמעו את השיר כמו שצריך!!

זה עניין של הקלידים שהוא מנגן עליהם.
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
לכל המתלוננים על התחרות,
בשביל לבדוק באמת מי הכי טוב,
יצטרכו שכולם ינגנו את אותו שיר על אותו קלידים על אותו מקצב,
ושכולם יכירו את הכלי טוב, ידעו לשלוט ברמת הטאצ' שלו, ובג'ויסטיק.
תפקיד השופטים הוא לא להתייחס לזה אלא לבדוק את הטכניקה, מלודיה נכונה, הרמוניה נכונה.
ולכן כל הדיבורים על חום, אש, רגש, אוירה, זה שטויות, כי כל מי שיגיע עם טיירוס (לא עם מקצבים של עדי נתנאלי) יתן לכם חום, ואווירה כיפית.
ומי שיגיע עם קורג בלי סט מקצועי או בעלים מקצועי שישב על הסאונד של הכלי, יתן לכם מוזיקה
קרה יבשה או כל מיני הגדרות שאין להם הסבר, (לייבלה אצל יואלי דיקמן אומר שהקורג מגיע עם סאונדים ''קטנים סגורים ולא יפים'')
ואם אתם רוצים לבדוק מי הכי יקפיץ אותכם, אז תגלו שגם אם אני מביא מחר לארוע הרקדה את אחיין שלי בן ה10 שיודע שלושה אקורדים ומכיר את כל המעברים של האורגנית שלי בעל פה,
יהיה מלא שיתלהבו ממנו וואוו איך הוא מקפיץ.
או כמו שאמר פה מישהו למעלה, ברוב הארועים רובם מרוצים ואני מקטר.
דרך אגב, מעלים מתמודדים טובים גם אם הם לא הגיעו לטופ שניים,
כמו שטוקר אומר בפרק האחרון שיעלו עוד מתמודדים מהפרק הזה, כי הכי גרוע בפרק הזה היה יותר טוב מהכי טוב בחלק מהפרקים הקודמים.
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
:rolleyes: ממש ''הבנתי''..
טאצ' - רמת העוצמה שאתה לוחץ על הקליד, אם זה חלש אז הצליל חלש ואם זה חזק אז הוא חזק,
ולפעמים גם יש כל מיני ''חיקוים'' של הכלי אותו אתה מנגן בקלידים.
ג'ויסטיק - מה שהשופטים קוראים פיצ' זה המקל או הגלגל בצד שמאל ש'''מותח'' את הצליל למטה או למעלה.
מלודיה - התוים של שיר (השיר עצמו)
הרמוניה - אקורדים (כל התזמורת מסביב לשיר)
יאמאה וקורג זה שני חברות האורגנים המובילות בעולם, ''טיירוס'' זה אורגן של ימאה.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה