מידע שימושי מי מעביר בלי לחשוב??

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
והכי מעצבן?
כשאני מגיבה לאותם מפרסמים חזרה ומאיימת עליהם בתביעה מה אני מקבלת?
"שמך השתרבב בטעות לרשימת התפוצה ואנחנו מתנצלים. איננו שולחים פרסומים למי שלא נרשם."
אותנו ניסוח מכמה מקומות, מעניין מי היועץ שיווק שלהם...
 

גננת לשעבר

משתמש פעיל
מאד מאד פשוט לכתוב לחברה הנחמדה שלך שרק רצתה להכנס להגרלה:
"תיבת דוא"ל זו מיועדת לצרכי עבודה בלבד,
פרסומות המגיעות אליה חוסמות את התיבה ומאיטות את העבודה,
נא לא לשלוח אלי מה שלא קשור לעבודה"

מנסיון, זה עובד מצוין.
 

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
אגיד לך משהו:
תכלס בציבור החילוני הפלטפורמה היא פייסבוק, ציוצים בטוויטר, פייבר, לינקדאין, ואטסאפ, סרטונים ביוטיוב, פלטפורמות שעובדות מדהים ובאופן יעיל, ולא פתוחות לרוב הציבור החרדי.

לכן פלטפורמות שרצות זה רק מייל.

לקוחות מגיעות אליי להעביר במייל, כי זו פלטפורמה נוחה, חינמית, מגיעה בו זמנית לכל מיני קהל יעד, גם כאלו שאינם מנויים לעיתונים, או אין להם זמן לקרוא מקומונים, אבל המייל זמין להם בעבודה, והם נחשפים איו מדי יום.


אני אומרת להם כזה דבר:
רשימת תפוצה איכותית נבנית רק מלקוחות מתעניינים. נקודה.
זה אומר שאני מציעה חומר שלי בפלטפורמות פרסומיות רגילות, מציעה לקבל ממני חומרים או קישור או טיפים, ואז הלקוחות שבאמת מעניין אותם הנושא- מבקשים בעצמם לקבל חומר בנושא.
זו רשימת תפוצה מבחינתי.
כי רשימת תפוצה לא איכותית, שסתם צוברת כתובות, היא מעצבנת אנשים, דוחה לקוחות, עושה שם רע למותג!

יש לי במייל תפוצה של לדעתי יותר מ3000 אנשים שונים. הוא קיים כעשור, ועברו תחתיי בשנים הללו מלא מיילים פעילים. אבל זו לא רשימת תפוצה מבחינתי!
רשימת תפוצה נורמלית כוללת אנשים שבקשו את המידע הזה.

לגבי מה ששולחים בלי רשות, זו תפוצה שיכולה ללכת לפעמים. כי נניח בדיוק אני מתעניינת בספה, ויכתבו לי: מהיום תשבי על ספה נוחה.
ברור שאפתח את המייל הזה, ואם יהיה כתוב בתוכו:
ספת ריקליינר, עור אמיתי, במבצע לכבוד חנוכה- 1500 ש"ח. יש סיכוי גבוה שארוץ על זה..
וכאלו פרסומות גם בציבור החילוני הן נפוצות.
נכנסתי לפינטרס לתומי, ומאז אני כל הזמן מקבלת מיילים, אפילו שהייתי שם בדיוק שניה.

בקיצור, ללקוחות אני מציעה לבדוק את קהל היעד כדי היות סמוכים ובטוחים שהמיילים יעבדו כראוי.

זה שיווק מאוד יפה לעסק שלך...אבל תכלס-לא מאשר ולא סותר את מה שאמרתי...;)
אם מישהי מחפשת אסטרטגית (זה הטייטל שלך?) כדאי לה לפנות ל @מלפפון
היא אחת שיודעת לנצל הזדמנויות שיווק...
:)
וסליחה אם נשמעתי צינית...אני מתכוונת באמת כאחת שמאודדד אוהבת את עולם השיווק והפרסום (מפתיע, אה?) זה פשוט בלט לי...:p

תכלס, עם בלי קשר-את צודקת פה בכל מילה. חבל שלא כולם מבינים את זה...:(
 

גננת לשעבר

משתמש פעיל
פעם כתבתי לאחד המפרסמים האלו:
שמי השתרבב בטעות לרשימת תפוצה העוסקת בנושא X
אם שילמתם על רשימה כזו,
קחו בחשבון שכמוני יש עוד הרבה כאלו....
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא יודעת, לא רואה הבדל בין בפרסומת מתחת לדלת שלי לבין פרסומת במייל.
ובאופן כללי מוכרחה לציין שאני מאד מאד נגד תרבות ה"קיבלתי העברתי" אין מצב שמישו ישלח לי ברברת ולא יקבל ממני תגובה.
אבל זה לא קשור לפרסומות. זה פשוט ענין של לשמור על תרבות הולמת
גם פה בפרוג יש פרסומות, זה גם פוגע בפרטיות שלך?
תיבת הדואר שלי לא נמצאת על העמדה שלי במשרד כך שכשאני עובד הדעת מוסחת מעוד שטויות וכדו'.
יש אנשים שיש להם מייל בשביל עבודה.. וד"ל.
אגב, חוק הספאם, זה גם לתיבת הדואר. וכן, גם שם דואר זבל מציק נורא.
 

באזזזזזזזז

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
@ממלמלת מה הבעיה?
במקום להתעצבן על החברות שמעבירות לך מיילים שיווקיים
תשלחי מייל (בעותק נסתר;)) לכל החברות הספציפיות שמעבירות תמיד, ותכתבי שאת מבקשת שלא יעבירו אלייך יותר, ושלא יצרפו את המייל שלך לרשימות תפוצה.
וזהו. לא תקבלי כאלה מיילים יותר. :)
 

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
@ממלמלת מה הבעיה?
במקום להתעצבן על החברות שמעבירות לך מיילים שיווקיים
תשלחי מייל (בעותק נסתר;)) לכל החברות הספציפיות שמעבירות תמיד, ותכתבי שאת מבקשת שלא יעבירו אלייך יותר, ושלא יצרפו את המייל שלך לרשימות תפוצה.
וזהו. לא תקבלי כאלה מיילים יותר. :)
רעיון
אבל אני דואגת לכולם...;)
סתם, בעיקר הפריע לי כל החוסר מחשבה וחוסר הבנה הזה של מה שאנחנו עושים.
לשרשר מייל עם כל הכתובות שהועברו זה פשוט לא יפה ולא **** ומי שהייתה חושבת לרגע מה היא עושה - בטוח לי הייתה נמנעת...
לכן הצפתי את הנושא כאן:)
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
זה שיווק מאוד יפה לעסק שלך...אבל תכלס-לא מאשר ולא סותר את מה שאמרתי...;)
אם מישהי מחפשת אסטרטגית (זה הטייטל שלך?) כדאי לה לפנות ל @מלפפון
היא אחת שיודעת לנצל הזדמנויות שיווק...
:)
וסליחה אם נשמעתי צינית...אני מתכוונת באמת כאחת שמאודדד אוהבת את עולם השיווק והפרסום (מפתיע, אה?) זה פשוט בלט לי...:p

תכלס, עם בלי קשר-את צודקת פה בכל מילה. חבל שלא כולם מבינים את זה...:(
את צריכה לאזן קצת.
יחשדו בי בכפל ניקים.

:)

וציינתי את העובדה של המיילים ללקוחה כדי שמי שמכיר אותי לא יגיד שאני אומרת דבר אחד ועושה משהו שני. זאצ' אול.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
מאד מאד פשוט לכתוב לחברה הנחמדה שלך שרק רצתה להכנס להגרלה:
"תיבת דוא"ל זו מיועדת לצרכי עבודה בלבד,
פרסומות המגיעות אליה חוסמות את התיבה ומאיטות את העבודה,
נא לא לשלוח אלי מה שלא קשור לעבודה"

מנסיון, זה עובד מצוין.
אני גם כתבתי כזה דבר למישהי, וגיליתי שמאז היא לא שולחת אליי מיילים גם על מבצעים שווים:)
כך קרה שכמעט פספסתי את המשקפים חינם באופטיקנה..
 

בימבה

משתמש רשום
לא חשבתי שמעבירים את המייל אני נכנסת לרשימת תפוצה
בכל אופן תמיד אפשר לבקש שיסירו
כך שלנסות לא מפסידים רק מרוויחים ..
 

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
לא חשבתי שמעבירים את המייל אני נכנסת לרשימת תפוצה
בכל אופן תמיד אפשר לבקש שיסירו
כך שלנסות לא מפסידים רק מרוויחים ..
אני לא יכולה להחליט בשבי חברה שלי ולהכניס אותה לכל רשימות התפוצה בהנחה שמה שהיא לא רוצה היא תצא.
זה מטריד. ממש.
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני לא יכולה להחליט בשבי חברה שלי ולהכניס אותה לכל רשימות התפוצה בהנחה שמה שהיא לא רוצה היא תצא.
זה מטריד. ממש.
עקרונית אני חושבת שמייל וא' מיועדים לעבודה בלבד.
העברת מיילים שיווקיים (הגם שבשביל אותם משווקים - היא עבודה...) הופכת את המייל לעיתון פרסומאי או שיטוט חסר תוחלת ואינה ראויה.
ומי שבשבילה מייל הוא כמו שראוי וצריך להיות לצורך עבודה - איך אפשר לדחוף לה בכוח ענינים אחרים?
למה על טלפון - אנחנו מבינות וקוראות הטרדה ואילו לגבי מייל אנחנו סלחניות יותר? היה צריך להיות הפוך! לטלפון אנחנו בוחרות אם לענות למס' לא מוכר - למייל אין לנו אפשרות מידית לא לקבל.
 

ממתינה

משתמש מקצוען
לדעתי הבעיה היא לא החברות הנחמדות שלך,
אלא המשווקות שמכניסות אוטומטית את כתובת המייל שלך לרשימת התפוצה שלהן. (וזה ממש לא חוקי!)
המנגנון אמור לעבוד כך:
החברה מעבירה לך את המייל, רק כדי ליידע אותך שקיימת רשימת תפוצה X,
ואת בוחרת האם להצטרף אליה.
ההוספה של כתובת המייל של המשווקת בהעתק למייל המועבר נועדה רק לאפשר לך לראות שהחברה הנחמדה הפיצה את המייל שלה.
העובדה שהיא מנצלת את זה כדי לאמץ מידית את כתובות המייל הנמענות אל חיק רשימת התפוצה שלה - היא המקוממת, הלא הוגנת וה*** !
והחברה שלך לא יכולה לשים אותך בעותק מוסתר, כי אז גם המשווקת לא תראה שהיא העבירה אליך את המייל ולא תחשב לה את מספר הנקודות הראוי להגרלה... :rolleyes:
 

א.מ.ב.

משתמש צעיר
פניה למפרסמים - אל תשתמשו ברשימות התפוצה האלו כי כל הכועסים מוחקים אוטומט ומעבירים לספאם הודעות שהגיעו ללא רשות...... תפרסמו כמו פעם בלעניין ותכלס - מבטיחה לכם שיהיה יותר יעיל....
 

פרלמן הני

משתמש מקצוען
בג'ימייל תמיד עותק גלוי, והודעה שהועברה גלוי, אמור להיות להפך שעותק תמיד מוסתר, אלא א"כ לוחצים על "עותק גלוי"..
 

חיה4

משתמש מקצוען
ובהרבה מהמקרים מצורף קובץ ובגלל שהמייל שלי חנוקקקק אני צריכה למחוק.
יש לי כנראה המון חברות והמייל שלי לא רק לעבודה וגם - ממש - לא נעים לי לשלוח להם נוסח כזה...
בינתיים סובלת אבל גם עושה חרם צרכני על כל מפרסם ששולח דבר כזה. מכירה עוד שעושים את זה. אולי כך זה יעבוד....
 

תו סול

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אם יורשה לי להעיר -
אם המיילים הנ"ל לא מתאים לכם ותופסים לכם מקום, אז באותו הרגע שקבלתם, תזרקו אותם לאשפה וחסל (עיין ערך עיתונים בתיבות הדואר)
 

במבה נוגט

משתמש סופר מקצוען
שימו לב: לא כל בעלי/ות רשימות התפוצה עושים שימוש כפי שאת כותבת.

לפני מספר שנים שלחו לי העברה כזאת של מבצע, ואני עשיתי 'השב לכולם' ורשמתי "לא כדאי לכם להעביר" וכו' וכו', בערך מה שכתבת למעלה.
לא שמתי לב שכיתבתי גם את בעלת רשימת התפוצה עצמה...

וזו התגובה שקיבלתי:

הי,
על פי חוק אסור להשתמש ברשימות תפוצה ללא אישור מבעלי המייל.
ולכן, אני מכניסה לרשימת התפוצה רק מי שמעונינת וששלחה לי בעצמה מייל.
בכבוד רב,
אני חושבת שזה הרוב המוחלט ממש!
ההגרלה היא סוג של פרסומת ובעקבותיה יש הרבה אנשים שנרשמים באופן פעיל לרשימת התפוצה. ולא שהמפרסם לוקח מייד את כל הכתובות ומכניס אותם לרשימת התפוצה. אם יש כאלו זה מיעוט!
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
אגיד לך משהו:
תכלס בציבור החילוני הפלטפורמה היא פייסבוק, ציוצים בטוויטר, פייבר, לינקדאין, ואטסאפ, סרטונים ביוטיוב, פלטפורמות שעובדות מדהים ובאופן יעיל, ולא פתוחות לרוב הציבור החרדי.

לכן פלטפורמות שרצות זה רק מייל.

לקוחות מגיעות אליי להעביר במייל, כי זו פלטפורמה נוחה, חינמית, מגיעה בו זמנית לכל מיני קהל יעד, גם כאלו שאינם מנויים לעיתונים, או אין להם זמן לקרוא מקומונים, אבל המייל זמין להם בעבודה, והם נחשפים איו מדי יום.


אני אומרת להם כזה דבר:
רשימת תפוצה איכותית נבנית רק מלקוחות מתעניינים. נקודה.
זה אומר שאני מציעה חומר שלי בפלטפורמות פרסומיות רגילות, מציעה לקבל ממני חומרים או קישור או טיפים, ואז הלקוחות שבאמת מעניין אותם הנושא- מבקשים בעצמם לקבל חומר בנושא.
זו רשימת תפוצה מבחינתי.
כי רשימת תפוצה לא איכותית, שסתם צוברת כתובות, היא מעצבנת אנשים, דוחה לקוחות, עושה שם רע למותג!

יש לי במייל תפוצה של לדעתי יותר מ3000 אנשים שונים. הוא קיים כעשור, ועברו תחתיי בשנים הללו מלא מיילים פעילים. אבל זו לא רשימת תפוצה מבחינתי!
רשימת תפוצה נורמלית כוללת אנשים שבקשו את המידע הזה.

לגבי מה ששולחים בלי רשות, זו תפוצה שיכולה ללכת לפעמים. כי נניח בדיוק אני מתעניינת בספה, ויכתבו לי: מהיום תשבי על ספה נוחה.
ברור שאפתח את המייל הזה, ואם יהיה כתוב בתוכו:
ספת ריקליינר, עור אמיתי, במבצע לכבוד חנוכה- 1500 ש"ח. יש סיכוי גבוה שארוץ על זה..
וכאלו פרסומות גם בציבור החילוני הן נפוצות.
נכנסתי לפינטרס לתומי, ומאז אני כל הזמן מקבלת מיילים, אפילו שהייתי שם בדיוק שניה.

בקיצור, ללקוחות אני מציעה לבדוק את קהל היעד כדי היות סמוכים ובטוחים שהמיילים יעבדו כראוי.
מכירה אחת שכן מצרפת ככה את המיילים. אחת אחת!1!

כרגע יש לה יותרמ-4500 רשומים
בסך כל האיסף ירדו מקסימום 250 נרשמים שביטלו.
כיום היא אומרת לי שזו דרך השיווק הטובה והיעילה ביותר שלה.
רובם ואני מדגישה מעולם לא נרשמו.!!!
זה עיצבן אותי אבל שתקתי מבחינה מעשית
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  26  פעמים

לוח מודעות

למעלה