קניתי היום ברשת בגדי ילדים ידועה סט של כמה בגדים.
בשעת הקניה ציינתי במפורש שאני לוקחת את הבגדים במטרה למדוד על הילדים בבית, ולהחליף או להחזיר במקרה שהמידות לא מתאימות.
מדדנו בבית. לא התאים.
הלכתי עכשיו להחזיר וזכיתי בהפתעה, לא מאד משמחת:
המוכרת מסבירה לי שאי אפשר להחזיר את הפריטים שרכשנו, כי הם פגומים. ולכן אין עליהם לא החלפות ולא החזרות.
הראתה לי שיש שלט, מתחבא בצניעות באותיות קטנטנות מאחורי הסטנד של הבגדים, שמציין זאת.
לא משנה שלא הבחנתי בשלט בשעת הקנייה. לא משנה שלא טרחו ליידע אותי שהפריטים פגומים ואין עליהם החלפות/ החזרות, למרות שציינתי במפורש בשעת הקנייה שאני מתעתדת להחליף את הבגדים.
אין החלפות ואין החזרות.
האם זה חוקי?
או שאכן נתקענו עם בגדים לא תואמים, ומסתבר שגם פגומים ולא כביסים, עד ביאת גואל צדק?
בשעת הקניה ציינתי במפורש שאני לוקחת את הבגדים במטרה למדוד על הילדים בבית, ולהחליף או להחזיר במקרה שהמידות לא מתאימות.
מדדנו בבית. לא התאים.
הלכתי עכשיו להחזיר וזכיתי בהפתעה, לא מאד משמחת:
המוכרת מסבירה לי שאי אפשר להחזיר את הפריטים שרכשנו, כי הם פגומים. ולכן אין עליהם לא החלפות ולא החזרות.
הראתה לי שיש שלט, מתחבא בצניעות באותיות קטנטנות מאחורי הסטנד של הבגדים, שמציין זאת.
לא משנה שלא הבחנתי בשלט בשעת הקנייה. לא משנה שלא טרחו ליידע אותי שהפריטים פגומים ואין עליהם החלפות/ החזרות, למרות שציינתי במפורש בשעת הקנייה שאני מתעתדת להחליף את הבגדים.
אין החלפות ואין החזרות.
האם זה חוקי?
או שאכן נתקענו עם בגדים לא תואמים, ומסתבר שגם פגומים ולא כביסים, עד ביאת גואל צדק?