).ועדיין.
שוב, זו דעה אחת, יש עוד כמספר האנשים...
אבל חשוב מראש לחשוב גם על הנקודות האלה.
ועדיין.
שוב, זו דעה אחת, יש עוד כמספר האנשים...
אבל חשוב מראש לחשוב גם על הנקודות האלה.
בהחלט חשוב. ואף אחדד את דברייך עוד קצת. כיון שיש המון אנשים ולכל אחד דעה אחרת, חשוב לשמור בהקשר עסקי על איזשהו פן טכני מסויים ולהסתכל על מהלך שכזה בצורה יבשה כמו תרגיל במתמטיקה.
מה יקרה אם תשאר עם המיתוג הנ"ל גם לקהל יעד חרדי?
ומה יקרה אם היא תפנה בצורה שתדבר יותר בשפה של הציבור החרדי?
ומציע לבעלת הסטודיו הנ"ל לבדוק מה עובד ומה לא.
וכיון שהשאלה היא רצינית וכבדת משקל הייתי מציע לגשת למומחים בתחום הליווי עסקי ולקבל תשובה(לשאלה שאני מניח, די נפוצה).
עריכה - מנסיוני הדל וממרצים בנושא שיווק ששמעתי, התשובה היא כל קהל יעד והגישה שלו.
מעניין לראות איך זה יתפתח...