OR_Design
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
לאחר קריאת התגובות
רציתי להדגיש - חלילה!!!
הילד לא הושפל (גם כששלף את הספר, (ואגב הרגיש עם זה מאוד טוב - כפי שכתבתי - הוא שלף את הספר בחיוך מאוזן לאוזן - כאילו אומר - שוב הצלחתי!!!)
לא שודר לילד שונאים אותך - הא מקבל אהבה ואפילו יותר מכל תלמיד - עקב הפרעת הקש"ר
לא שודר לילד בודקים אותך - אבל כן שודר לילד, אנו שומעים מה שאתה אומר.... .... ....
לא שודר לילד אתה שקרן וכו' - רק כאן אני מחדד כדי שתחוו את המציאות שאני עובר -ותעזרו מנסיונכם כמלמדים בכתה (ולא כהורים....)
ב"ה לאחר נסיונות רבים:
הצלחתי לתפוש את הרב דיאמנט
וזו תשובתו
לשחק עם הילד - בשקר:
דהיינו (לדוגמה!!! - )
אם הילד מבקש - הרב אני צריך לשרותים - אז תגיד לו - הא - הרי כבר יצאת???
לא - לא יצאתי
כן - יצאת
הרב - חילקת סוכריות ולא קיבלתי
- כן קיבלת
לא, לא קיבלתי
אה - ומה שאתה אומר שהספר לא בתיק והוא כן בתיק ??? .... ??? ....
ולהמשיך הלאה - כך יתחדד לילד מה המציאות ומה השקר - וכמה מפסידים מהשקר
נשמע לי הזוי. ואני לא מכירה את הדרך של הרב, אבל לא הייתי בכלל הולכת בדרך הזו.
זה ילד בן 7 שהדביקו עליו תווית של שקרן!
גם אם תאמר שלא אמרו לו, הוא לא טיפש, הוא מבין. תשים לב שהוא מיישם את זה!!
הוא מרגיש בעצמו שאף אחד לא מאמין לו, מרגיש בעצמו שחושבים שהוא שקרן.
לו היתה לו תווית של ילד דובר אמת הוא היה דובר אמת.
קודם כל אתה צריך לשנות את הגישה , להפוך אותו לילד חיובי , בעיקר בעיני עצמו, לילד אמיתי שמה שהוא אומר סומכים עליו. אח"כ להראות לו מה מפסידים משקר.
ואני חותמת לך שהוא לא ישקר אם תשנה גישה כמו שכתבתי בהודעה למעלה.
אבל לא מתווכחת עם דעה של רב.. מענין מה עוד חושבים כאן.
או שלא הבנתי בכלל את הגישה הנ"ל..