תשובה שקיבלתי ממשרד התקשורת, לבי ענין זה:
- יחד עם זאת, כחלק מתיקוני האסדרה של רישיונות חברות הסלולר שביצע משרדנו נקבע כי ככל שהחברה תחייב את המנוי בדמי כרטיס חכם, היא תהיה רשאית לגבות את התשלום ממנו רק כתשלום חד פעמי במסגרת חשבון הטלפון הראשון העוקב למועד מסירת או שליחת הכרטיס החכם. ככל שהחברה לא עשתה כן, היא לא תהיה רשאית לגבות את התשלום האמור מן המנוי לאחר מכן, וכן לא תהיה רשאית לגבות מהמנוי את התשלום האמור או כל תשלום אחר, אם לא ישיב לה את הכרטיס החכם בעקבות סיום ההתקשרות ביניהם.
- אסדרה זו נכנסה לתוקף בתאריך 11.03.17.