כינויי גוף כיתה ב

SMGD1997

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צריכה רעיון לתרגול על כינויי גוף לכיתה ב
תודה רבה מראש
 

ציפי-ה

נשארתי סקרנית בהחלט...
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לפני המון שנים עשיתי משחק משהו כמו:
הוצאתי 6 בנות ללוח וכל אחת קיבלה ביד כמו דובון כזה בצבע שונה .
על שולחן המורה היה כל מיני סוגים של כרטיסים, שהרעיון היה 2 צבעים מתוךף המבחר עם חץ ביניהם לדוג' צבע כתום וצבע כחול כשחץ מצביע על כיוון הכחול. וגם דובי אחד או כמה דובונים.
ילדה אחת שלא מתוך 6 הנבחרות פותחת כרטיס, וצריכה להנחות את הילדה בעלת הדובי בצבע שעלה להעביר אותו לילדה שלה יש דובי בצבע שעליו מורה החץ. אם יש כמה דובונים, צריך להעביר לילדה שיש לפחות 2 דובונים ביד.
הכלל: אסור להגיד שמות של ילדות ולא מספרים ולא צבעים.
תכלס' ההוראות הם בערך: את צריכה הביא לה, לא את, אלא היא צריכה...
אם לילדה יש 2 דובונים, היא צריכה להחזיק את החדש בכיוון הנגדי מזה שהיא קיבלה אותו. את צריכה להחזיק בצד יימין שלך, היא עומדת שם וכו'...
אני לא זוכרת בדיוק, אבל כדאי לך לשכלל, עם ציורים של זכר נקבה אבל משהו בסגנון
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה