התייעצות סגרנו אתם על אירוע. הם לא עמדו בהתחייבות שלהם. כמה אנחנו אמורים לשלם להם???

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מעניין , לנו היתה חויה מאוד דומה אבל לרגע לא חשבנו להתווכח על התשלום. אולי תמחלו ותכוונו שהויתור יהיה לזכות הרך הנולד , נכון שאף אחד לא מחייב אתכם לוותר וזכותכם וכו' אבל אולי עדיף לנוח אחרי הברית , להנות מתינוק בריא ב"ה ופשוט לשכוח מעגמת הנפש?
ואז הקייטרינג ילמד שאפשר לזלזל בציבור..
 

שיר השירות

משתמש מקצוען
מעניין , לנו היתה חויה מאוד דומה אבל לרגע לא חשבנו להתווכח על התשלום. אולי תמחלו ותכוונו שהויתור יהיה לזכות הרך הנולד , נכון שאף אחד לא מחייב אתכם לוותר וזכותכם וכו' אבל אולי עדיף לנוח אחרי הברית , להנות מתינוק בריא ב"ה ופשוט לשכוח מעגמת הנפש?
למחול על העגמת נפש- כן . אכן מעלה גדולה. אבל לוותר על הכסף? למה? וכי יצא חוטא נשכר?
אולי גם יותר קל לנוח בבית אחרי ברית כשיש יותר כסף בכיס...;)
 

תמרוווש

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
D I G I T A L

נשר בתעופה

משתמש צעיר
גם לנו היה כזה דבר.וגרוע מכך עשינו אירוסין הגענו לסדר את הבר והמלצרים לא היו התקשרנו לקיטרינג במשך יותר משעה ואיןןן תשובה! לא עונים!
תבינו את הלחץ.
אנשים הגיעו ועדין השולחנות לא ערוכים
האים הקיטרינג שקרה לכם כך מתחיל באות גימל?
 

נעמי רבקה

משתמש פעיל
ואז הקייטרינג ילמד שאפשר לזלזל בציבור..

מניסיון עם הרבה נותני שירותים גרועים , למדתי עם השנים לעבור הלאה , לא להעזר בשירות שלהם יותר ופשוט לחפש מישהו עם המלצות חמות. לא נראה לי שרבים מבין חסרי תודעת השירות משתנים.
המקרה שהכי זכור לי הוא של נותן שירות מחפיר בתחום הריהוט , כשאמרתי לו שחשבתי לקנות אצלו עוד משהו אבל לאור היחס המחפיר לא אחזור אליו הוא אמר לי " לא נורא, יהיו לקוחות אחרים..."
(כמו באימרה העממית "פריארים לא מתים רק מתחלפים"..) אני חושבת שמי שלא יודע לתת שירות טוב יגווע עם הזמן גם בלי מלחמות עולם שגובות מחיר מצד הלקוח ומי שמצליח הוא בסופו של דבר מי שיש לו תודעת שירות גבוהה
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
אצלנו היתה עגמת נפש גדולה באירוסין שלנו... הגענו כמה שעות לפני האירוע לערוך שולחנות ולפליאתינו הרבה נערכו באולם המוזמן הכנות אחרונות לבר מצווה כלשהי...
בהלם כי רב התקשרנו לבעל האולם שטען שהזמנו ליום אחרי, מה שלדעתינו כמובן לא היה נכון אך לא היתה דרך להוכיח... לבסוף עזר לנו לאלתר חדר אוכל בישיבה סמוכה, (הקימו שם בחורים מארוחת ערב)...
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
בהלם כי רב התקשרנו לבעל האולם שטען שהזמנו ליום אחרי, מה שלדעתינו כמובן לא היה נכון אך לא היתה דרך להוכיח...

לא היה לכם סיכום חתום בכתב?
הזוי איך שדברים מתנהלים לפעמים...

ונכון כתב מי שכתב לעיל שיש אנשי מקצוע שמזלזלים וסומכים על לקוחות אחרים שתמיד יבואו..
גם בתחום שלי אני רואה את זה ותמה איך עדיין יש לקוחות לאנשי מקצוע מסוימים.. אכן, לקוחות תמיד יהיו, וככל שהמודעות תגבר כך הם אולי ייפגעו פחות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה