בעיה שנוצרה מהעדכון של וינדוס האחרון, המחשב כבה לאחר שינה

נקדן זריז

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מאחרי העדכון האחרון של הוינדוס על המחשב-נייד שלי [וינדוס 10], ברוב הפעמים אחרי שהמחשב נמצא בשינה או במצב שינה, כאשר אני מפעיל אותו שוב, הוא מראה לי כזה פרצוף עצוב עם בר קוד [אפליקציה] לסריקה, האחוזים שלו עולים בהדרגה עד 100 ואז הוא מתכבה ומפעיל את עצמו מחדש.
הדבר גורם לי לבעיה רצינית על כל הקבצים שהיו פתוחים לפני שהמחשב עבר למצב שינה. אני צריך לפתוח הכל מחדש, וגם מה שלא נשמר, בדרך כלל לא משוחזר. חוץ מכאשר עבד לי השחזור אוטומטי.

האם יש עוד מישהו שנפגש עם הבעיה הזו?
האם יש למישהו פיתרון על הבעיה הזו?
אין לי איך לצלם או לסרוק את הבר קוד [אפליקציה] המופיע - בשלב זה. אך אם זה יעזור, אבקש ממישהו שיצלם. השאלה מה עושים עם הבר קוד לאחר שצילמתי אותו.
 

נקדן זריז

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מצורף צילום מסך, אך היה שם עוד לרדת וזה לא נכנס בתמונה. האם יש דרך לצלם גם את מה שלא מופיע על המסך? או לעשות העתק הדבק? או שזה מספיק?

תודה רבה!!
 

קבצים מצורפים

  • צילום מסך.PNG
    צילום מסך.PNG
    KB 311.4 · צפיות: 29

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה