מידע שימושי המצב הבטחוני...

מצב
הנושא נעול.

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עוד אחת
אזעקה (22:48:44 12/11/2019):
איזורי התרעה: כפר עזה, סעד, נחל עוז
---------------------
יישובים: נחל עוז, כפר עזה, סעד

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

האיש המוצלח

משתמש פעיל
אזעקה (22:47:55 12/11/2019):
איזורי התרעה: כפר עזה
---------------------
יישובים: כפר עזה

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
אזעקה (22:49:06 12/11/2019):
איזורי התרעה: כפר עזה
---------------------
יישובים: כפר עזה
נשלח דרך כומתה - צבע אדום
אזעקה (22:48:00 12/11/2019):
איזורי התרעה: כפר עזה, נחל עוז, סעד
---------------------
יישובים: כפר עזה, נחל עוז, כפר עזה, סעד
נשלח דרך כומתה - צבע אדום
אזעקה (22:47:55 12/11/2019):
איזורי התרעה: כפר עזה, נחל עוז, סעד
---------------------
יישובים: כפר עזה, נחל עוז, כפר עזה, סעד

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
חבל אם כולם יכתבו בסוף האשכול יסגר.
אז תודה לכולם אבל כדאישתיהיו מסונכרנים
 

האלמוני

משתמש מקצוען
אבו חאמזה דובר הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "בשעות הקרובות נזעזע את ישראל בעומק ישראל - ישראל תראה את מכת האש הגדולה ביותר שחוותה בתולדותיה - השעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לכשלונות של נתניהו".
 

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עדכון מעכשיו
ההנחיות שונו...

-KWbvwf60318xlkrrhtF%2Fimages%2Ffull%2F1573592321153
 

שואל ומשיב

משתמש מקצוען
אבו חאמזה דובר הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "בשעות הקרובות נזעזע את ישראל בעומק ישראל - ישראל תראה את מכת האש הגדולה ביותר שחוותה בתולדותיה - השעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לכשלונות של נתניהו".
הודעה מלפני כמה שעות.
 

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
רועי שרון: עוד מוקדם לסכם, אבל עד כה צה״ל מצליח לסכל הרבה שיגורים. הג’יהאד האסלאמי בעזה מפגין יכולות שיגור נמוכות ביחס למה שיוחס לו. תוצאה של יום קרב שמתנהל ללא מעורבות של חמאס, מה שגם מסביר את ההיערכות הבוקר של צה״ל לקראת ירי הרבה יותר מאסיבי לגוש דן.
 

וו החיבור

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
דובר הג'יהאד האסלאמי אמר כי ישראל לא תקבע את המועד בו יסתיים הסבב הנוכחי: "לא נאפשר לחזור למדיניות החיסולים". חמאס: "אם התיווך המצרי ייכשל הלילה נצטרף ללחימה, נירה גם מעבר לתל אביב"‎. שליח האו"ם למזה"ת יצא בדחיפות לקהיר
הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי מאיימת בהמשך הירי הרקטי נגד ישראל, בעקבות חיסולו של בכיר הארגון בהא אבו אל-עטא, והתקיפות האוויריות שנמשכו לאורך היום ברצועת עזה: "היהירות הציונית ביצעה פשע גדול ונתניהו נתן אור ירוק לחיסול מנהיגי ההתנגדות מבחוץ ומבפנים, כך בוצע חיסולו אבו אל-עטא. השעות הבאות יוסיפו תבוסה חדשה לרשימת התבוסות של נתניהו, שמביא אך ורק הרס ומלחמה לציונים".

דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, אבו חמזה, הוסיף כי "האויב לא יקבע את סיומו של הקרב הזה. האויב נושא אחריות מלאה לתוצאות ההחלטה בנוגע לחיסול הנהגת ההתנגדות. נתניהו, אתה פתחת את המערכה אבל אתה לא תשלוט בסיומה. לא נאפשר עוד חזרה למדיניות ההתנקשות, ונתרגם זאת גם צבאית וגם על הקרקע. אנחנו נראה לאויב מה התוצאה של התנקשות בהנהגה של ההתנגדות".
במקביל, אחמד יוסוף, בכיר בחמאס, איים הערב כי, "חמאס לא מתנערת מהתפקיד הג'יהאדי שלה, אבל נתנו עד עכשיו אפשרות לג'יהאד האסלאמי לנקום את חיסול אבו אל עטא. אם התיווך המצרי ייכשל הלילה אני חושב שחמאס תצטרף ללחימה, ואם אכן אנחנו נצטרף ללחימה אז כל ערי ישראל יהיו תחת איום טווח הרקטות שלה ונירה גם מעבר לתל אביב".

בכיר אחר בחמאס, אסאמה חמדאן, אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בורח מהשברים המשפטיים והפוליטיים הפניימים. "הכיבוש רוצה להעביר מסרים לציר ההתנגדות שכוחו גובר באזור, חמ"ל הפלגים מחליט כיצד להגיב ובאופן טבעי התגובה הראשונית של פלוגות אל-קדס", אמר חמדאן. "הסבב הזה יביא להפסד של נתניהו בבחירות ובעתידו הפוליטי".

מקורות במצרים ובעזה מעדכנים כי חמאס אינו ממהר להצטרף לסבב הלחימה, על אף ההצהרות הלוחמניות. בתווך, המצרים פועלים ללא לאות להביא להפסקת אש. ישראל העבירה למצרים מסר שמבחינתה ניתן לסיים את הסבב, והעובדה שחמאס אינו ממהר להצטרף נובעת מהמסר הישראלי. עד כה, הג'יהאד האסלאמי דוחה את כל ניסיונות התיווך.

ב'חדשות 13' דווח כי היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, עדכן הבוקר את השרים בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני כי חמאס העביר מסר לישראל באמצעות מצרים, לפיו אינו מעוניין בהסלמה ברצועת עזה. בן שבת אמר לשרים כי המודיעין המצרי החל במגעים עם חמאס ועם הג'יהאד האסלאמי מיד לאחר הלווית בהאא אבו אל-עטא, בניסיון להרגיע את המצב.

שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלדנוב יצא הערב בדחיפות לקהיר שבמצרים כדי לסייע במאמצי ההרגעה המצריים, כך אמר היום גורם דיפלומטי לסוכנות הידיעות "סווא". עוד אמר הגורם כי "האו"ם היה מעורב במהלך כל היום במאמצים לעצור את ההסלמה".
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
מהנחיות פיקוד העורף ומשמועות שונות
סביר להניח שישראל רואה את הסבב הזה גמור.
ובפרט ששמועות מספרות על הפסקת אש.

נראה שחמאס צוהל שהזיזו את הגורם שהפריע להם להשיג הסדרות קצרות טווח.
והם יחד עם המצרים מלחיצים על הפסקת אש.

אבל גם להערכה זו צריך להתייחס בגבול.
 

DESIGNIK

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מאיפה המידע שיש לימודים?
בJDN מתעדכן כל הזמן וכתוב הפוך
לקראת לילה לבן? מטח רקטות לעבר עוטף עזה
מערכת JDN 12.11.201906:04
חיסול בהאא אבו אלעטאעטף עזה רקטות
חיל האוויר תקף יעדים ברצועה, בהם מתחמי אימונים ופיר מנהרת טרור. בתים באשכול ובנתיבות ספגו פגיעות ישירות, שריפה פרצה במפעל בשדרות כתוצאה מרקטה. אחוזי היירוט עומדים על כ-90%, כ-50% מכלל השיגורים נפלו בשטחים פתוחים
22:48 – אזעקות בכפר עזה, נחל עוז, סעד, כפר עזה, סעד, נחל עוז.

22:40 – אזעקות בנירים, עין השלושה.

22:39 – יו"ר ועדת חוץ וביטחון גבי אשכנזי מכחול לבן נפגש הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושוחח עימו על המצב הביטחוני. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אבי בלוט.

22:38 – עיריית פתח תקווה הודיעה כי לא יתקיימו מחר לימודים בכלל מוסדות החינוך בעיר. זאת לאחר שיחה של ראש העיר רמי גרינברג עם ראש אגף החירום אוריאל בוסו וכל גורמי החירום בעיר. עוד צויין כי המקלטים הציבוריים פתוחים, מקומות עבודה שאינם חיוניים עובדים כרגיל בתנאי וקיים בהם מרחב מוגן תקני.

22:30 – אזעקות בשדה ניצן, ניר יצחק, סופה, חולית, פרי גן.

22:23 – דובר צה"ל: בשעה זו תוקף צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור גא"פ ברצועת עזה.

22:11 – המועצה האזורית דרום השרון הודיעה כי לפי הנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו בגבעת השלושה, גת רימון, כפר סירקין, מגשימים, כפר מעש, נחשונים וקיבוץ עינת שבתחומי המועצה.

21:42 – מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אליעזר טולדנו: ״כוחות האוגדה, וצה״ל כולו ערוכים לפעולות התקפיות ככל שיידרש ופרוסים בהגנה על ישובי מערב הנגב, ואזרחי ישראל ככלל. הדבר החשוב ביותר כעת הוא להמשיך להישמע להנחיות פיקוד העורף, ולהימנע מהגעה למקומות שנסגרו ע"י צה"ל במרחב העוטף. אנו פועלים בתיאום מלא, שכם לשכם, עם ראשי הרשויות וההנהגה המקומית לפי הערכת המצב״.

21:14 – אזעקות באשקלון, אזור תעשייה הדרומי אשקלון, מבקיעים, זיקים, כרמיה, נתיב העשרה.

21:06 – דובר צה"ל: כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר עמדת שיגור תת-קרקעית של ארגון הטרור גא"פ בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה. מדובר בעמדה ששימשה לשיגור רקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום.

20:59 – אזעקה בנתיב העשרה

20:41 – דובר הג'יהאד האסלאמי אבו חמזה אמרכי ישראל לא תקבע את המועד בו יסתיים הסבב הנוכחי. "לא נאפשר לחזור למדיניות החיסולים", אמר אבו חמזה. "השעות הקרובות יוסיפו תוקפנות חדשה לרשימת המפלות של נתניהו שהביא לציונים רק הרס ומלחמה וחורבן".
 

האלמוני

משתמש מקצוען
23:10 > על פי הודעת פיקוד העורף העדכנית, אזורים עוטף עזה, מערב לכיש, מערב הנגב, מרכז הנגב ודרום השפלה. התכנסויות עד 100 איש בשטח סגור בלבד. לא יתקיימו פעילויות חינוכיות. אין יציאה עבודה, למעט סקטור חיוני. סקטור חיוני - שירותים הכרחיים בלבד. באזורים דן, ירקון והשפלה - הוסרו כלל ההגבלות
 

רחלי- עיצוב פנים

דלת לחלום שלכם.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מאיפה המידע שיש לימודים?
בJDN מתעדכן כל הזמן וכתוב הפוך
במוסד הלימודים בו אני עובדת הצות קיבל ממש מקודם הודעה מההנהלה שאלו ההנחיות החדשות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  34  פעמים

לוח מודעות

למעלה