כללי הודעה חשובה בנוגע להעלאת קטלוגים של פונטים

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
שלום לכל המעצבים החשובים והמוכשרים שתורמים לפורום ומעשירים את כולנו בידע וניסיון.
כפי ששמתם לב מחקתי אשכולות של קטלוגי פונטים.
עלתה התמיהה מדוע ועל מה, הרי לא מדובר בפרסום אלא בשיתוף מקצועי תועלתי לכל דבר ועניין.

ברצוני להציג לפניכם את הצד השני של המטבע.
אתר פרוג כיום אינו רווחי לבעליו. נכון שהוא מהווה פלטפורמת פרסום מצוינת למכללה אבל עדיין אין בכך כדי להצדיק את ההשקעה הכספית הכרוכה בהחזקת ואחזקת האתר מבחינת שרתים, תכנות, משכורות ועוד.
זאת ועוד, תכניות רבות עומדות על הפרק לשיפור יעילות ומקצועיות האתר ולמיזמים נוספים שאמורים להיטיב עם בעלי המקצוע שמשתמשים באתר. כל אלו התכניות לא יוכלו לצאת ללא מקור מימון ראוי לשמו.
המצב הנוכחי הוא שאנשים מפרסמים פרסום סמוי בדרכים שונות ומשונות ומסרבים להכיר בעובדה הפשוטה שאם אתה נהנה ומרוויח כסף מהפלטפורמה אין סיבה שלא תשלם על כך סכום כלשהו. כך לדוגמה חנויות בגדים שולחים מכרים או פותחים ניקים פיקטיביים ומעלים קטלוגים של קולקציות חדשות, בעלי עסקים מעלים שאלות תמימות ומנהלים דו-שיח בין ניקים כפולים וכדומה.

אינני יודע אם זה המצב גם בחברות הפונטים, אבל אני כן בטוח שאין לחברות הפונטים שום סיבה שבעולם לשלם לפרוג - למרות שהרבה מאד רוכשים מגיעים אליהם מהאתר - כיוון שהעבודה נעשית בשבילם בין כה וכה באמצעות משתמשים מסורים ופעילים.
אשר על כן אין ברירה בפנינו אלא לקבוע מסמרות בעניין ולא להבדיל בין עסק אחד למשנהו: אין לעלות קטלוגים עסקיים מכל סוג שהוא לפורום ללא תשלום.
עדיין אפשר לנתח פונטים חדשים, לדון מהם הפונטים החדשניים והמעניינים ביותר, לעלות עבודות עם פונטים חדשים וכדומה.
אציין שבפורום הפרטי החדש של תלמידי ובוגרי בית פרוג אנו מאשרים לעלות קטלוגים כחלק מהשירות שאנו נותנים לתלמידים בהווה ובעבר.

בתקוה להבנה.
אני מניח שלחלק מכם לא יערב לשמוע דברים אלו ויהיו שיטענו שהאתר חייב למשתמשים מעצם היותם בו, ועוד כהנה וכהנה טענות. בסופו של דבר צריך לדעת שפורום מקצועי - כל פורום מקצועי - יש בו נהלים מסודרים שמוכתבים על ידי מנהל ושהם תנאי סף להשתתפות בו. אלו אפוא הכללים של הפורום ונא לכבד אותם.
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
העניין ברור.
אבל העניין של לא להבדיל בין פרסום למשנהו לדעתי לא תמיד נכון.
לפעמים ישנם פרסומים שמושכים כניסות לאתר שאותן ניתן לממש ע"י מפרסמים שישלמו.
במקרה הזה אני חושב שזה היה נכון יותר להשאיר כי זה מוקד משיכה.
וכל הדיון שמתפתח סביבו הוא דבר גדול שלדעתי בסופו של דבר משרת את האתר גם בפן העסקי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה