דרוש מידע עגלת יויו רגילה (לא פלוס) האם מתחבר עליה אמבטיה?

אקסלנט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש לי עגלת יויו רגילה משנת 2015
רציתי לחבר עליה סלקל ולצערי התברר שהיא לא מותאמת לסלקל
השאלה אם לאמבטיה של יויו היא כן מתאימה או שהאמבטיה מתאימה רק ליויו פלוס
אשמח למידע!
תודה ושבת שלום
 

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
יש לי יויו רגילה, ויש לה גם אמבטיה [רכה]
 

ש. כהן

משתמש פעיל
לי היה ההפך, אמבטיה (שק שינה) שמתאים ליויו וקניתי עגלה של יויו פלוס- והם מתאימים. התקשרתי לבייביזן לברר לפני כן והם אישרו לי שהם מתאימים.
 

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
רק רוצה להגיד לך לפני שאת קונה
אני משתמשת כעת באמבטיה של היויו, והוא לא ממש אמבטיה.
זאת אמבטיה רכה, ולא מאוד נוחה לשימוש. כשאת רוצה להכניס את התינוק - את צריכה לפתוח את הרוכסן של כיסוי הרגליים, או לחילופין 'להשחיל' את התינוק לתוך הכיסוי.
אם התינוקות שלך גדולים - האמבטיה תשמש אותך מקסימום 4 חודשים [בקיץ, בחורף עם שכבות של סוודר/מעיל וכו' בקושי תוכלי להכניס את התינוק בגיל 3 חודשים]
הגגון - הוא מתחבר בעזרת תיקתקים. בכל פעם שאת רוצה לפתוח את הגגון - את צריכה לפתוח את התיקתקים משני הצדדים. ואם לא תחברי אותם לתיקתק ה'פתוח' יותר - אז התינוק חשוף לגמרי מכל הצדדים. כלומר, אין לו שום הגנה לראש משום כיוון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה