רעיונות למבצעים לעיצוב התנהגות טובה בכיתה ג'.

אפרוח קטן

משתמש מקצוען
אני מחנכת כרגע של כיתה ג'.
מחפשת רעיונות למבצעים טובים וחזקים שיתפסו אותם טוב וידרבנו.
הכיתה באופן כללי מתוקה רק בלי כל מיני הרגלים בסיסיים שאני ממש רוצה להקנות.
איך נכון?
אחד אחד או הכל ביחד?
איזה סוג מבצעים? אני לא חזקה בקטע הזה בכלל...
תנו רעיונות..
 

DAndna

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מהם פחות או יותר בגדול בהרגלים והסדרים שאת רוצה להקנות להן??
 

United

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מבצע חמוד שעשיתי לא מזמן- בסוף כל שיעור בחרתי את המצטיינות של השיעור והכנסתי פתקים עם השמות שלהם לשקית, בסוף המבצע עושים "ספירת קולות" והמקומות הראשונים זוכים בפרס...
כמובן שלעיצוב התנהגות את חייבת משהו מוגדר יותר מ"מצטיינות השיעור"- את תולה בכיתה את הכללים "איך מרוויחים פתק" ו"איך מפסידים פתק".
 

נקודה עיצוב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני מחנכת כרגע של כיתה ג'.
מחפשת רעיונות למבצעים טובים וחזקים שיתפסו אותם טוב וידרבנו.
הכיתה באופן כללי מתוקה רק בלי כל מיני הרגלים בסיסיים שאני ממש רוצה להקנות.
איך נכון?
אחד אחד או הכל ביחד?
איזה סוג מבצעים? אני לא חזקה בקטע הזה בכלל...
תנו רעיונות..


ומה תעשי ברגע שיגמרו המבצעים והפרסים?
תצפי להתנהגות נאותה ללא פרסים?

עדיף לך לעשות (מתוך ויקפדיה) :
  • "כלכלת אסימונים" - מבוססת על חיזוק סמלי כמו מדבקה או נקודה. קבלת חיזוקים מותנית בהתנהגות הרצויה. לאחר צבירה של כמות מוגדרת של חיזוקים ניתן להמירם בפרס.[4]
  • "חוזה אישי" - נועד לרוב כדי להכחיד התנהגות לא רצויה אחת בפרק זמן מוגדר מראש בתוך התוכנית לעיצוב התנהגות. כוללת חיזוקים חיוביים ופרסים על רצף הצלחות במשך היום. כמו כן ישנו בונוס בסוף השבוע במידה והילד הצליח במשימה במשך כל ימי השבוע.

ובעדיפות שזה יהיה לתלמידים ספציפיים ולא כללי לכל הכיתה.
ולכל הכיתה הקניית הרגלים כללית, תרשמי לעצמך מה הם היעדים שאת מעוניינת שיהיו לך בכיתה למשל: דיבור רק באצבע.
ואת בכל יום-יומיים מתמקדת רק בכלל שהחלטת לעצמך שאת רוצה בו שינוי לאחר שאת רואה שהוא יושם בכיתה את עוברת לכלל הבא. (כמובן שיש כללים שההקנייה שלהן לוקחת זמן רב יותר).

המעיטי את השימוש בפרסים ניתן לתת פתקים שונים מעוצבים ובכל פתק יש דגש על משהו אחר, כמו התנהגות נאותה, הקשבה, השתתפות. דרך ארץ, יחס לחברות וכו'..

ופרסים תייחדי אותם למשל למצטיינת השבועית/ לקראת החגים וכו'
מנסיון האפקט יהיה מרגש יותר:)
בהצלחה:)
(כל האמור למעלה מכוון לכיתות הנמוכות א-ג)
 

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
יש לך בעמוד הזה הרבה דברים מקסימים.
הגיע אחרי חודש פלוס כמו רב הדברים מאליאקספרס לאחרונה.

אני הזמנתי את זה.

מצרפת את הקובץ שהכנתי. מומלץ לניילן ואז להדביק את כרטיס הגירוד.
אחרי ההדפסה חברה המליצה לי לעשות את זה גדול ומרשים יותר.
להכין כרטיס כמו כרטיס חיש גד. למעלה כתוב בגדול 'זכית' עם אייקונים רלוונטיים וכד' ולהדביק את הכרטיס על מקום הפרס. זה מקבל מרשים בהרבה.

בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • צופרים לכרטיס גירוד.pdf
    KB 222.3 · צפיות: 368
נערך לאחרונה ב:

ימימהתמימה

משתמש רשום
יש לך בעמוד הזה הרבה דברים מקסימים.
הגיע אחרי חודש פלוס כמו רב הדברים מאליאקספרס לאחרונה.

אני הזמנתי את זה.

מצרפת את הקובץ שהכנתי. מומלץ לניילן ואז להדביק את כרטיס הגירוד.
אחרי ההדפסה חברה המליצה לי לעשות את זה גדול ומרשים יותר.
להכין כרטיס כמו כרטיס חיש גד. למעלה כתוב בגדול 'זכית' עם אייקונים רלוונטיים וכד' ולהדביק את הכרטיס על מקום הפרס. זה מקבל מרשים בהרבה.

דבורי, את מוכשרת!!!
פשוט מדהים!!!
התלמידים שלך הרוויחו
 

אינפורמציה

משתמש מקצוען
יש רעיון מעולה לעיצוב התנהגות כיתתי:
החומרים שתצטרכי זה ארנק מהשקל לכל ילדה וכסף מצולם לעשות לו למינציה ולגזור ,אוכל לשלוח בקובץ למי שרוצה. ולסיום המבצע -פרסים.
משתשים במטבעות של שקל ,5,10,וגם שטרות דמי.את מסבירה לילדות כמה את נותנת על כל דבר-את קובעת על מה זה ניתן לפי הדברים החשובים לך, אפשר לחלק באמצע השיעור אם המצב הוא ברמה שצריך לחזק חיובי כל הזמן, ואפשר רק בסוף השיעור, לפעמים להפתיע ולתת סכום גדול וכדו' לבסוף מחליטים על יום המכירה כל ילדה סופרת את הסכום שהצטבר לה בארנק ,המורה רושמת על הלוח שם הילדה ואת הסכום וקוראת בתחילה לילדות עם הסכום הגדול לבחור מקופסת הפרסים וכו...
מתאים מאד לפני חנוכה ולומר שזה מבצע דמי חנוכה שזו גם תקופה מצוינת לעבודה על משמעת והרגלים. בהצלחה!
אשמח לקבל תגובה אם מישהי השתמשה ברעיון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה