מחיר למשתכן חרדים לנווה שמיר

שוקלטין

משתמש צעיר
על אילו הגרלות אתם מדברים?
אני זכיתי בהגרלה מספר 989, גם נווה שמיר.
ולפי מה שזה נראה הם עוד לפני שלב הגשת הבקשה, יש לכם מושג מה זה אומר?
 

משה פישר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
למה הדירות יותר יקרות בנווה שמיר, בגלל תנאי הפיתוח של המקום שהוא קשה לבניה או בגלל שהמפרט הסביבתי יותר גבוה?
איך שאני מבין במהלך האשכול אז זה בגלל תכנו סביבה יותר גבוה, אשמח לדעת איפה אפשר לראות במה זה יותר גבוה

תודה
 

ראויה לשבח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מה המחיר של דירה ברמה ד' בשוק החופשי?
 

tifooshit

משתמש צעיר
צילום מקצועי
קיבלתי היום שוב פנייה ממשרד השיכון שמעדכן אותי שנותרו ימים בודדים...
 
חלק מתגובות הזוכים לכתובת המייל לאגף בעירייה, שעמל בימים האחרונים לשוחח עם כל אחד מן הזוכים ולשכנעו "לשדרג" את הזכייה...

InkedScreenshot_20191006-155444_Gmail_LI.jpg
 

אומנות הסת"ם

משתמש פעיל
תושבי בית שמש באיום לשרת השיכון: לבטל את "המבצע" או שנעתור לבג"ץ

לאחר שמשרד השיכון הצטרף למאמצי העירייה להעביר את הזוכים החרדים ברמה ה' לרמה ד', למרות שהדבר אינו משתלם להם, התושבים מאיימים בפנייה לבג"ץ. עו"ד מטעם התושבים: "אתם משמשים כלי משחק פוליטי על מנת לטרנספר אוכלוסייה"
לאחר שבמשרד השיכון הצטרפו לאחרונה למאמצים של עיריית בית שמש, לשכנע את הזוכים החרדים ברמה ה' בבית שמש (המכונה גם נווה שמיר) לעבור לרמה ד', כפי שחשפנו ב'חדשות JDN'. תושבי השכונה פנו היום לשרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, והבהירו כי אם התערבות המשרד במה שהם מגדרים "טרנספר" לא תיפסק, בכוונתם לעתור לבג"ץ.

כפי שדיווחנו כאן בהרחבה בעבר, מאז בחירתה של עליזה בלוך מנסים בעיריית בית שמש לשכנע את הזוכים החרדים ברמה ה' בבית שמש לעבור לרמה ד', למרות שהדבר אינו משתלם להם כלכלית מאחר והדירות ברמה ד' צפויות להיות מוכנות מספר שנים מאוחר יותר מברמה ה'. זאת במטרה ל"שמור" על נווה שמיר כשכונה חילונית.

פניית משרד השיכון לזוכים, כפי שנחשף ב'חדשות JDN'
%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9F-1-750x688.jpg


בעקבות כך, עורך דין נתן רוזנבלט פנה היום במכתב חריף ליועץ המשפטי של משרד הבינוי והשיכון עו"ד אלעזר במברגר בו איים כי במקרה והמשרד לא יודיע על עצירת "המבצע" להחלפת הדירות או הארכת המועד עד לבירור העניין, יעתרו לבג"ץ. "באין מענה נאלץ לפנות לבג"ץ ולערכאות המתאימות. למרות אי הנעימות הכרוכה בעתירה כנגד המדינה היהודית – דמוקרטית, הנוקטת בצעד שאינו יהודי ואינו דמוקרטי", כותב עו"ד רוזנבלט.

במכתב הנחשף כאן לראשונה, טוען העורך דין בשם התושבים כי "עצם ההצעה על ידי רשות מקומית, הינה מקוממת. שבעתיים חמור הדבר כאשר משרד ממשלתי, גם אם שלא בידיעתו, מסייע ומממן את המהלך הגזעני. ברור כשמש, כי דבר כזה לא יוכל לעבור מבחן בג"ץ במדינת ישראל, עד כדי חשד לפלילים, בניצול משאבי המדינה לביצוע פשע שנאה, תוך כדי הטעייה מכוונת של האוכלוסיה. אגב, גם מבחינה מעשית לא תצלח כוונתם בידם. משום שאין אפשרות למנוע מהציבור החרדי להתמודד על המכרזים החדשים של הדירות אשר תתפננה".

"כך בסופו של דבר, גם הציבור החרדי לא יגורש מהעיר, וגם צחנת האפליה תעלה השמיימה", מתפייט העורך דין בחריפות. "בנוסף לכך, ישנם גם היבטים נוספים, של הקדמת זוכים שלא כדין (הובטח להם כי הם יעמדו בראש התור ברמה ד') מה שמהווה העדפה פסולה, על חשבון המתמודדים העתידיים ברמה ד'. וכן, ניסיון הונאה של מאות הזוכים, תוך הצגת מצג שוא כביכול אינם יכולים לגור כאן, בעוד מוסתרת מהם העובדה הפשוטה, שהם מפסידים מאות אלפי ₪ כתוצאה מהמתנה".


לסיום הוא טוען כי מלחמתה של ראש העיר נובעת מטעים פוליטים."כידוע, בית שמש חצוייה ממש בתיקו נצחי בין האוכלוסיות – ראשי העיר האחרונים התחלפו תמיד ברוב של שברי אחוז לכאן או לכאן – והניסיון לקבוע את הגוף הבוחר בבחירות הבאות הינו שקוף. אוכלוסיית רמה ה' תקבע מי יהיה ראש העיר, היות ורמה ד' החדשה לא תהיה מוכנה בכל מקרה לפני שנת הבחירות 2022 בעוד רמה ה' כן. הדברים נאמרים בריש גלי על ידי הפוליטיקאים".

פרסום ראשון: המכתב של עו"ד רוזנבלט למשרד השיכון

WhatsApp-Image-2019-10-07-at-00.32.19-743x1024.jpeg


WhatsApp-Image-2019-10-07-at-00.32.38-750x1021.jpeg


WhatsApp-Image-2019-10-07-at-00.32.29-750x903.jpeg


בשיחות שלא לייחוס אומרים הנציגים החרדים בעירייה שעדיין לא מאוחר, ואם יש מי שהתפתה וביטל את הזכייה והעבירה לד' יכול עד יום חמישי י"א בתשרי להחזיר את זכייתו לה'. חשוב להבהיר, בד' מסירת הדירות יהיה מאוחר מרמה ה' במס' שנים (כ3 שנים) ולכן מי שטעה וביטל, יכול עדיין לתקן. "תפקידנו כשליחי ציבור לדאוג לכל הצרכים של התושבים, ואנו מודעים לצביון החרדי של השכונה, ונדאג לכך על הצד היותר טוב".

הזוכים טוענים בשיחה עם 'חדשות JDN' כי, "העירייה מוליכה שלל את הזוכים בהבטחות שווא על כדאיות המהלך, לוותר על זכייתם, ולקבל במקומה הבטחה כל שהיא על העברת הזכייה לרמה ד'. העירייה מסתירה במכוון שברמה ה' הקבלנים זכו במכרז על הקרקע כבר לפני כמה שנים, וחלק מהקבלנים כבר בונים, אחרים אוחזים עמוק בשלבי החפירה והדיפון, וחלק אוחזים לקראת קבלת אישורי בנייה".

"ואילו בשכונה שמוצע להם – רמה ד' שלב 3 ו 4 – הקבלנים זכו במכרז רק לפני כמה חודשים, ויקבלו את הקרקע רק בשנת 2021 – ואז יתחילו הליך לקבלת היתרי בניה שגם לוקח זמן רב. והעירייה באופן מכוון מעלימה מהזוכים ש'ההצרחה' המוצעת להם על ידה, תזיק להם בפן הכלכלי ותגרום לעיכוב למימוש הזכייה וקבלת מפתחות הדירה בממוצע שבין שלוש לארבע שנים(!) תשלום השכירות לבד במשך 3 השנים הללו, הוא נזק של בין 150 ל-200 אלף שקל".

"חשוב לציין", מוסיף אחד הגורמים המעורים בפרטים, "עיריית ב"ש היא העירייה היחידה שמתערבת בהגרלות מחיר למשתכן בארץ. בטענה שהתערבותם היא משום שרצונם לעזור ולסייע. לא מפריעה להם העובדה שזהו אינטרס פוליטי והבטחת בחירות של הליכוד המקומי בבחירות האחרונות לבלום את התחרדות העיר ואת רמה ה' בתוכה".

לסיום אומרים לנו ב"קבוצת הזוכים" ש"עד כה מאות הזוכים המאוגדים בקבוצה, כולם מודעים לאינטרס של חברי העיר החילונים ואין אחד שהתפתה ומתכוון לבטל. אבל כן חוששים לאלו שאינם מודעים למהלכים הפוליטיים בעיר וגם אינם מחוברים לקבוצה, שברוב הפניות והשכנועים מצד העירייה להעביר את הזכיה, ישנם כאלו שהתפתו וביטלו. לכן קוראים לכל מי שעדיין לא שמע על הקבוצה ולא הבין את המשמעות ש'בהצרחה' או שיש לו עדיין ספק בעניין שיפנה לקבוצה ויקבל מענה ברצון ובשמחה". מייל הקבוצה- <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פורסם בjdn
 
עוד בלון שלהם. כבר בשעות הראשונות שניתן היה האפשרות "להצריח", הודיעו בטלפונים לזוכים - שעשרות כבר ביטלו...

הם משדרים שאנשים עד כדי כך תמימים, שברגע שמקבלים טלפון, אפי' לא מתלבטים, ישר "מצריחים"...

וגם אם יהיו 300 שיבטלו הרוב יישאר חרדי.
ולא רק, משרד השיכון אישר את אפשרות להמיר מה' לד' אבל לא מד' לה'. הוי אומר, שהבאים בתור יכנסו במקומם, ושוב - רוב מוחץ יישאר חרדי.

ואף אם היו גרים בשכונה רק 40% חרדים - אין הרבה חילונים או דתיים שיבואו לגור בשכונה שמראש מתחילה על בסיס שכונה 'מתחרדת'.

לא יעזור להם שום ניסיון לא לאיים עלינו בפרצוף כועס שנבטל. ולא בפרצוף מחויך ומתחסד ש"רק נצריח"...
'נווה התורה' תהיה חרדית לשם ולתפארת.​
 
נערך לאחרונה ב:
- שבים הביתה -

תודה לאתר פרוג על הבמה הנפלאה ועל החשיפה האדירה!
חלק גדול מההצלחה שלנו עומד לזכותכם.

הצלחנו להסיר ספק מליבם של רבים ולמנוע אותם מלהתפתות לכל סוגי הפיתויים למיניהם, של החילונים בעירייה.

ואף הגענו לזוכים רבים שלא ידעו עד עתה על כל הנעשה
, ומחוסר ידיעה כבר הספיקו להשתכנע ולבטל את הזכייה לד', הסברנו להם במה מדובר - ובס"ד - ביטלו את העברה ושבו הביתה!

תודה!
 

מה הענינים

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
ואף הגענו לזוכים רבים שלא ידעו עד עתה על כל הנעשה, ומחוסר ידיעה כבר הספיקו להשתכנע ולבטל את הזכייה לד', הסברנו להם במה מדובר - ובס"ד - ביטלו את העברה ושבו הביתה!
יישר כח על העזרה הגדולה עבור הציבור.
מה אכפת לכם מכאלה שלא רוצים להזדקק לעזרה שלכם? - זו אמורה להיות בעיה שלהם, לא?
 
יישר כח על העזרה הגדולה עבור הציבור.
מה אכפת לכם מכאלה שלא רוצים להזדקק לעזרה שלכם? - זו אמורה להיות בעיה שלהם, לא?
אין לנו עניין לשכנע את מי שלא מעוניין,
כן יש לנו עניין, להסביר לאלו שמעוניינים ולא מודעים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה