טיפ לראש השנה

חופי

משתמש רשום
תלמיד חדש הגיע אלי כל הזמן מפטפט אמצתי רעיון ישן כל פיטפוט זוכה ב0.50 אג'
פטאט פלאי דעתכם חשובה
נסו גם אתם ..תנו הסבר מיקצועי לצנין
 

שואו

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
לא הבנתי את הפטנט..
אפשר הסבר??
מי מקבל כסף? התלמיד? ולמה?...
 

חופי

משתמש רשום
  • גם התלמיד שאל אם הוא יתן והסברתי לו אם הוא ימשיך אני אתן לו 0.50 אג' על כל פיטפוט מה דעתך בענין האם זה מצליח ומדוע
 

יוכי די

משתמש מקצוען
בדיוק עכשיו קראתי ב"גולמיקס" שילדי הגויים היו זורקים אבנים על הרשלה,
נמאס לו, אז הוא אמר להם שעל כל אבן מקבלים מטבע, כך שילם פעם פעמים
אחרי תקופה אמר שזהו אין יותר כסף,
אז מיד הילדים הפסיקו לזרוק אבנים "אנחנו לא פרייארים, לא משלם, לא זורקים"...

לזה הכוונה? או פטנט עמוק יותר?
 
נערך לאחרונה ב:

שואו

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
אם אני הייתי התלמידה בטוח שזה לא היה עוזר לי להפסיק...אולי היה מוסיף דרבון..
ותאמינו לי שהייתי מהפטפטניות...
 

שואו

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
במחשבה שנייה אולי זה כן יביך את התלמיד?? השאלה אם זה מצדיק...
 

חופי

משתמש רשום
קצת נפגעתי שאני הרשל'ה אבל כוונתי לנושא חינוכי נטו
 

חופי

משתמש רשום
לזה בדיוק התכונתי שצריך לדעת איך להוציא מחמאות בכח
 

חופי

משתמש רשום
כשמדובר
1.בחוסר מודעות של החניך כשהוא אומר לא דיברתי וכו' וז רובהפעמים אצל ילדים כך נוכללהביא אותם ל מודעות עצמית 2. בניגוד למה ש נכתב אני פטפטנית כל תלמיד רוצה שואף להיות טוב במקום עם גער או עונש אנו חודרים אליו לחלק הטוב ראה כמה אתה מפריע ואך אני איתך תחזיר טובה
3.מאוד לא נח לתלמיד להרגיש כמה הוא לא יוצלח הוא נבוך מעצמו
נסו זאת ותראו פלאות
סיפור אמיתי חלק מתפקידי גם יועץ חינוכי
יום אחד קרובת משפחה באה ליעוץ ה ת שלי ממש מיוחדת וכ'ו המור כל יום מתלננת שהיא לא מפסיק ה להפריע אני שואלת את בת כל יום איך היה התשובה נפלא לאקיבלת שום הערה לא וכ'ו עד השעה שבה המורה מתקשרת די אני לא יכולה יותר .
מה אתה מציע .
אני ביקשתי שלבת יהיה פינקס שבו היא רושמת כל פעם שהמורה קוראת בשמה או מעירה לה ועל פעם תקבל שקל כמובן ובהכרח שיטפתי את המורה בסוד הענין ולאחר שבועיים השניוי התחיל ועוד שבועיים היא היתחילה להיות מ מיוחדות של האמא וגם שלהמורה קחו לצומת לי בכם יש עוד דרכים דומות בהב נחשוב יחד
 

חופי

משתמש רשום
התשובה כן אני משלם לו אך הניתוח לא נכון
פי' לא על מנת שיפסיק לפטפט אלא כדי שנוכל קודם להכניס לו לתלמד למודעות שלו שהוא אכן מפטפט ומפריע לו ולאחרים זו אחת מן הדרכים שאנו חודרים למודעות של התלמיד להוכיח לו בדך עקיפה
 

הוא היה אומר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כשמדובר
1.בחוסר מודעות של החניך כשהוא אומר לא דיברתי וכו' וז רובהפעמים אצל ילדים כך נוכללהביא אותם ל מודעות עצמית 2. בניגוד למה ש נכתב אני פטפטנית כל תלמיד רוצה שואף להיות טוב במקום עם גער או עונש אנו חודרים אליו לחלק הטוב ראה כמה אתה מפריע ואך אני איתך תחזיר טובה
3.מאוד לא נח לתלמיד להרגיש כמה הוא לא יוצלח הוא נבוך מעצמו
נסו זאת ותראו פלאות
סיפור אמיתי חלק מתפקידי גם יועץ חינוכי
יום אחד קרובת משפחה באה ליעוץ ה ת שלי ממש מיוחדת וכ'ו המור כל יום מתלננת שהיא לא מפסיק ה להפריע אני שואלת את בת כל יום איך היה התשובה נפלא לאקיבלת שום הערה לא וכ'ו עד השעה שבה המורה מתקשרת די אני לא יכולה יותר .
מה אתה מציע .
אני ביקשתי שלבת יהיה פינקס שבו היא רושמת כל פעם שהמורה קוראת בשמה או מעירה לה ועל פעם תקבל שקל כמובן ובהכרח שיטפתי את המורה בסוד הענין ולאחר שבועיים השניוי התחיל ועוד שבועיים היא היתחילה להיות מ מיוחדות של האמא וגם שלהמורה קחו לצומת לי בכם יש עוד דרכים דומות בהב נחשוב יחד
@חופי היקר. אתה חייב לכתוב יותר ברור.
 

חופי

משתמש רשום
כדי שהדברים יהיו יותר ברורים
*אמא פנתה אלי ביתי המיוחדת יש עליה תלונות שהיא מפריעה כל הזמן בשיעורם . אחרי שדיברתי עם המורות אני שואלת כל יום את הבת איך היה ? האם העירו לך היום ? התשובה לא ! עד הערב שני מקבלת שוב טלפון נוסף . אולי המורות סתם סימנו את הבת שלי כמופרעת .
עד כאן דברי האם בקצרה .
עניתי!
לדעתי הבת אינה מודעת לעצמה היא לא שמה לב שמעירים לה וכ'
לכך בואי נקח פנקס שבו כל מה שמעירים לה היא תסמן
והואיל ואינה מודעת לכך נתיחל בתיגמול 1ש'ח להערה
וזה יתן לה לשים לב שמעירים לה
ולפלא תוך שבבועיים התחיל שינוי
ואחר חודש היה עוד וכ'ו עד שחלף לגמרי
כשנבא לנתח את הפעולה
1.מודעות לתלמיד 2. כל תלמיד אנו חפץ להיות חריג גם לצד החיובי כביכול 3.בהתחלה הוא נראה צוחק או כמו שכתבו אני אמשיך כדי לקבל אך בתוך לבו זה מפריע לו
4. מנסיו י רב שנים זה עובד כמובן צריך להיות חכם לא כל פעם וגם ישנם עוד אפשרות לתלמיד אחר יש שני שמות וקבעתי איתו שכל פעם שאני קורא לו בשם השני בלבד אז הוא מסמן בפנקס בלי שיסימו לב וזאת בלי תמורה וכן ישבנו כל יום לספור עד שזה ירד פלאי אך במקרה הזה התלמיד שיתף פעולה נפלא בלי הורים
למי שיש עוד רעויונות שיכתבו יש מורים ומורות שישמחו לעוד כיוון חשיבה איך להתמודד ללא ענישה
מקווה שעכשיו זה יותר ברור היה לי יותר פנאי לכתוב בנחת
 

שמרלינג

משתמש מקצוען
מורה ערכה הסכם - חוזה לכל דבר עם בת, שעל כל פטפוט עליה לאכול ביסקויט.
זה היה משעשע מאוד בכיתה אבל לאחר מס' בסקויטים הפטפוטים נעלמו.
אהבתי:)
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה