התייעצות עגלת תאומים דגם City Mini Twin BABYJOGGER

תמרית

משתמש רשום
שלום לכולן
רציתי לשאול האם העגלת תאומים הזו מומלצת?
בתמונה היא נראית לי קטנה ונוחה. השאלה אם זה באמת כך.
יש בה עוד משהו נוח חוץ מהקיפול שלה?
וכמובן, על איזו עגלת תאומים אתן ממליצות?
תודה רבה על העזרה
תמר
 

חשוב

משתמש פעיל
לי יש עגלה של בייבי מונסטרס - פצצה!
משום מה אני רואה הרבה עגלות של בייביגוגר קרועות
אולי כדאי לך לברר בגלל שזה ציפוי בד ברגלים
האם אכן יש לזה מצב להשאר שלם אחרי שעולים ויורדים וקופצים
 

תמרית

משתמש רשום
בייבי מונסטרס זה איזי טווין?
הבנתי שגם בזה יש כמה סוגים.
תוכלי לכתוב לי ממה את מרוצה?
תודה רבה רבה
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
בייבי ג'וגר הרבה יותר רחבה מבייבי מאונסטר וממאונטין באגי. 2 עגלות האלה עוברות בכל דלת - במעלית, דלת כניסה לחדר הרופא ולא רק דלתות כניסה רחבות! באוטובוס תופסות מקום כך שיש עוד מקום לעגלה רגילה. כמה סנטימטרים האלה עושים כזה הבדל! הקיפול של ג'וגר קל יותר - אבל צריך ךעשות חישוב - במה אשתמש יותר - קיפול העגלה או מעברים במקומות. אני אישית משתמשת שנה וחצי במאונטין באגי. הרוב הרוב של הציבור הולכים עם מאונטין באגי - ויש סיבות לכך! הציבור הפתוח והחילוני - אלא שקונים בחנויות לא חרדיות - מקבלים יותר המלצות על מונסטר - בעיקר בגלל העיצוב היפה יותר - שגם עולה יותר יקר! בחנויות החרדיות יש סטוקים של מאונטין באגי - המחירים יותר זולים - והם נמכרים הרבה יותר. 2400 זה מחיר שאפשר לקנות. התלבטתי וביררתי - בינה לבין מאונסטר - שתיהן דומות. בסוף עצרתי בבאגי בגלל החלק הקידמי שעשוי לא מבד , חזק ויציב. אצלי קבוע יושבים עליו 1-2 טרמפיסטים. חסרון בעגלה הזאת - לא נוח לכוון את מצבי השכיבה-ישיבה. מביבבי ג'וגר ומונסטר - זה שרוך מאחורה שמאוד נוח. אבל החיסרון הזה בטל לעומת היתרונות שלה. בהצלחה בבחירה!
 

דיתי חן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מצטרפת להמלצות על בייבי מונסטרס, ממליצה בחום.
תעשו חיפוש, כבר היו על זה אשכולות.
ואגב @תודה
אני לא מהציבור הפתוח או החילוני:rolleyes: ולמרות זאת קיבלנו אינספור המלצות על המונסטרס,
ולכן קנינו.
וגם אצלי קבוע יושבים על החלק מקדימה, ובנוחות יתירה:)
היתרון של המונסטרס לעומת המאונטיין - המאונטיין קצת יותר ארוכה ומגושמת,
ובנוסף - המונסטרס נשארת במראה חדש לאורך ימים ושנים, את המאונטיין מאד מהר אני רואה דהויות יותר:(
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
במאונטין מומלץ לקנות צבע אפור ולא שחור או אדום שלא יראה דהוי. אצלי זה אפור - נשמר מצויין. על הציבור... לא התכוונתי אישית אלא ראיתי במו עיניים בחנויות של האיזורים המוזכרים. המוכרים לאוכלוסיה הדוסית מיד ממליצים על מאונטין באגי. אני אישית השוויתי את החלקים הקידמיים ל''ישיבה''- במונסטר זה קצת יותר צר. ואצלי יושבים שם שתיים. כמו תאומים , אבל הם לא, התאומים בתוך העגלה, והכירכרה שלי עם 4 נוסעת נפלא אבל לעליות חסרים כמה כוח סוס של המוביל... בלי הטרמפיסטים שתי העגלות קלות כנוצה, מובלות ביד אחת, מסתובבות . אותי אישית הפחיד הבד בחלק הקידמי - שיקרע מהטרמפיסטים. טוב שאצלך הוא נשמר. עוד דבר ממפריע במאונטין יחסית מונסטר- המעצור. צריך קצת מעמץ כדי ללחוץ ולשחרר. בביבי ג'וגר זה גם קל.
יש לי גם טיולון תאומים צ'יקו - רק לנסיעות שצריך לקפל עגלה ואין מקום לענקית שלי . לשימוש יום יומי היא ממש לא נוחה למרות שבאמת קלה.
ובייבי ג'וגר בכלל לא נוחה בכביסה - למרות שכתבו כאן שכן. הריפודים לא נשלפים בשניה. במאונטין באגי עדיין לא הורדתי- פשות ניקיתי ושתפתי באמבטיה את כל העגלה.
 

C

משתמש מקצוען
הבייבי ג'וגר יותר רחבה, ובעגלת תאומים זה חיסרון משמעותי.
2 האחרות צרות ממש, נכנסות לכל דלת.
 

Architect

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
לבייבי גוגר יש עגלת תאומים חדשה https://www.davron.co.il/עגלת-תאומים-סיטי-תור-2---city-tour™-2-double - לפי מה שנאמר לי בחנות היא קלה יותר וצרה יותר מכל העגלות שיש כיום בשוק, היא מתקפלת קומפקטי מאד! (נח למי שיש רכב) מנח הרגליים שלה מתכוונן בשונה מכל הדגמים של בייבי גוגר האחרים וגם סוג הבד שונה...
אני כרגע בבירורים עליה, המוכר בחנות המליץ עליה מאד...
אם יש כאן למישהי מידע אשמח לשמוע :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה