דרוש מידע איך אפשר ליצור קשר עם ש"ס כדי לבקש עזרה להגיע לבחור בהם, הקלפי נמצא בעיר אחרת וצריך מונית/הסעה

A052

משתמש סופר מקצוען
לא פורסמו אצלכם טלפונים של המטה האזורי?
 

בשמ"ת

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יש לי מספרי טלפון של נציגים שלהם
פורסם בעיתון
רוצה?
 

בשמ"ת

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
אזור הדרום 1 ליאור שאער
050-845544
אזור דרום 2 אברהם ויצמן
052-6175132
בהצלחה
 

ELPINTOR

משתמש פעיל
מה הטלפון של מטה רכב שס בירושלים?
יש למישהו את כל הטלפונים מסודרים?
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
הצורה הפשוטה ביותר היא לבדוק באזור שאתה נמצא היכן יש "קלפי נגישה"
הקלפי מיועדת לכל מי שמוגבל בניידות. (זקן, איש ששבר רגל וכד', חולשה כללית וכד')
בקלפיות אלה מצביעים במעטפות כפולות, ז"א, אתה מקבל מעטפה רגילה, נכנס איתה מאחורי הפרגוד ומכניס את הפתק (ג' או ש"ס) חוזר למזכיר והוא מכניס את הפתק למעטפה גדולה יותר שעליה רושמים את פרטיך בצורה ברורה. ואת זה משלשלים לתוך הקלפי.
אסור לאף אחד לשאול אותך למה אתה נכה וכד' או למה אתה מצביע כאן.
הבעיה הקטנה שלנו שהם מנסים למנוע הצבעות בקלפיות אלה ללא צורך, אז אתה חותם על תצהיר כזה שאתה בעל מוגבלויות ואם לא אז יעשו לך נו נו נו... וזהו.

הבעיה הגדולה שלהם היא שאין בחוק הגדרה מה זה "בעל מוגבלות" כך שכל אחד שכאב לו הרגל ואו יש לו בחילות והוא לא יכול ליסוע ברכב יכול להשתמש בתירוץ זה .

ידוע לי מחבר קלפי בתל אביב שהגיעו לקלפי שלו עשרות חילונים צעירים (עם כפכפים..) והודיעו לו שהם לומדים באוניברסיטה ומתגוררים בבאר שבע וכד' והם לא רוצים לבזבז את היום חופש הזה על נסיעות, . ככה , פשוט וקל.

הנה ציטוט מאתר הבחירות המרכזית:
קלפיות נגישות מיוחדות
אדם שמפאת מצבו הגופני מוגבל בניידות והקלפי שבה הוא רשום אינה מוגדרת כנגישה, רשאי להצביע בכל מקום קלפי שנקבע על ידי ועדת הבחירות המרכזית כקלפי נגישה מיוחדת. בבחירות לכנסת ה-22 יהיו כ- 2,226 קלפיות נגישות מיוחדות בכל רחבי הארץ.

בהצבעה בקלפיות הנגישות המיוחדות יידרש הבוחר, אם מוגבלותו אינה ניכרת לעין או אם אין ברשותו תעודה המעידה על כך שהוא מוגבל בניידות, לחתום בפני מזכיר ועדת הקלפי על הצהרה כי הוא מוגבל בניידות. לתשומת לב הבוחרים - הצהרה שקרית היא עבירה פלילית, והיא ומעכבת את הצבעתם של בוחרים המוגבלים בניידותם ומקשה עליהם.

הבוחר ישים את מעטפת ההצבעה בתוך מעטפה חיצונית, ועדת הקלפי תציין על פני המעטפה החיצונית את שם הבוחר, את מספר זהותו במרשם האוכלוסין ואת מענו, והבוחר יטיל את המעטפה לעיני ועדת הקלפי לתוך הקלפי.

קולות אלה ייספרו בכנסת ככלל קולות המצביעים במעטפות כפולות (כגון חיילים, מאושפזים בבתי חולים ושליחי המדינה בחו"ל) ותוך שמירה על חשאיות ההצבעה.
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
הנה מה שכתוב ברשת על הצבעה בקלפי נכים:
כל אזרח ישראלי בעל זכות הצבעה רשאי להצביע באחת מ־2,226 קלפיות למוגבלי־ניידות הפזורים ברחבי הארץ, לאחר שהצהיר שהוא מוגבל־ניידות.

אם אתם רוצים להצביע (ואתם רוצים), אבל כתובת המגורים שלכם במשרד הפנים לא עדכנית, ורשמו אתכם לקלפי שנמצאת במקום מרוחק, אתם יכולים פשוט ללכת להצביע בכל קלפי למוגבלי־ניידות הקרובה אליכם. החוק לא קובע מיהו מוגבל בניידות, וכך למעשה כל אחד יכול להצהיר שהוא ״מוגבל בניידות״ ולהצביע. קמתם בבוקר עם כאב ראש? הגב כואב? העיניים שורפות? אתם מוגבלי ניידות וזכותכם להצביע בקלפי למוגבלי־ניידות.

כמובן שאם אתם בוחרים להצביע כך – זה על אחריותכם, אבל מעולם לא שמענו על מישהו שהסתבך בכך שרצה לממש את זכותו הדמוקרטית להצביע באופן הזה (והיינו שומעים). בכל אופן בכל בחירות עשרות אלפי אנשים מצביעים באופן הזה וחוסכים לעצמם שעות רבות של טרטורים בכבישים.
 

ELPINTOR

משתמש פעיל
ואיך הם יודעים שבן אדם לא הצביע גם שם וגם בקלפי רגילה?
מעניין אותי מבחינת הלוגיסטיקה
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
ואיך הם יודעים שבן אדם לא הצביע גם שם וגם בקלפי רגילה?
מעניין אותי מבחינת הלוגיסטיקה
לכן זה במעטפה כפולה.
את המעטפה הגדולה עם הפרטים שלכם רשומים עליה לא פותחים מיד
אלא לוקחים את זה לועדת הבחירות (ביחד עם כל מעטפות החיילים והאסירים ובתי החולים)
מחפשים את פנקס הבוחרים של הקלפי בו אתם רשומים כמצביעים , בודקים ששלא הצבעתם, ואזז פותחים את המעטפה .
 

ELPINTOR

משתמש פעיל
בבקשה
upload_2019-9-17_11-6-35.png
upload_2019-9-17_11-6-35.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה