דרוש מידע צהרון בחיידר

אני וביתי

משתמש מקצוען
מישהו יודע לגבי צהרונים בחיידר בכיתות א וב? האם יש?
אצל הבן שלי אין והמנהל אומר שככה אמרו לו בחברה שמפעילה את הצהרונים שאין צהרון בכיתות א וב רק בבתי ספר אם יש למישהו מידע אחר אשמח לשמוע.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
העלות גבוהה מדי להפעלה בשביל רב החיידרים ולכן אין. אצלינו הם עושים צהרון פרטי ללא אוכל (רק כתה א', כתה ב' כבר מסיימים ב4)
 

שלס

משתמש מקצוען
חיידרים מקבלים לצהרונים (כמו בכל תחום) תקצוב של 55%, ואת ה-45% הם צריכים להשלים מכיסם, כולל תשלום לקייטרינג על הארוחות צהריים היקרות מאוד (לפי תפריט של משרד הבריאות), ועוד.
לכן לא שווה להם להפעיל צהרונים.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
זה תלוי בחיידרים . בדרך כלל לא בא להם....
אני מדברת על חיידרים שמפעילים צהרון לגנים.
אבל בכתה א' לא.
זה לא ענין של בא, לא בא. זה ענין כלכלי.
משרד החינוך מתקצב כמו שאמרו חיידרים בסביבות 50% אבל כדי להפעיל צהרון הם לא מביאים את הכסף מזומן. אלא דורשים מהחיידר את החלק היחסי שלהם במזומן (בסביבות 700 ש"ח) ואז הם יפעילו עבור החיידר את הצהרון (דרך העמותות הרגילות- החרדיות)
בגלל שהסכום הזה הוא גבוה מדי במושגים שלנו אין לזה היתכנות ולכן מרבית החיידרים לא מפעילים צהרונים רשמיים החל מגיל בית ספר.
 

צפתית

משתמש מקצוען
בד"כ בכיתה א' מתחילים לסיים בשעה 4 ולכן אין צורך ואם צור אז התקצוב למוכר שאינו רשמי נמוך והעלות מאוד גבוהה כך שאין הרבה רישום
 

אחת / אפס

מיתוג, עיצוב ופרסום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הבן שלי בכתה גן בחיידר ושם יש צהרון בעלות מינימלית של 50 ש"ח
במסגרת עד השעה שלוש ורבע

זה המידע שיש לי
תצליחי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה