שאלה למורות!

lambrski

משתמש פעיל
עימוד ספרים
בס"ד

אני זקוק לעצה או מידע...

זכיתי להוציא לפני כחצי שנה ספר בשם 'בת של מצוה', שנועד להיות כלי עזר להכנה רוחנית לבנות לקראת בת המצוה. אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל לפי התגובות שקיבלתי ב"ה, בין השאר מגדולי תורה, וכן מאמהות שקבעו לימוד בספר עם בנותיהם - הוא אכן מביא תועלת רבה. כמו כן, גם לגילאים מבוגרים יותר שמעתי שהוא הביא תועלת מרובה, ואני לא כותב זאת למטרה פרסומית כלשהי, אלא רק כרקע לשאלה שאני עומד לשאול.

ברור, שקהל היעד שמאד חשוב לי שהספר יגיע אליו, הינו מורות שעוסקות בגיל שסביב בת המצוה והלאה. גם משום שזה בודאי יקדם מכירות, אבל מעבר לכך: חשוב לי שהספר יביא תועלת, ויממש את הפוטנציאל שלו! הבעיה היא, שלמרות פרסומים בעיתונות, אני מגלה שוב ושוב שהספר אינו מוכר לקהל היעד המרכזי הזה, ואין לי רעיון כיצד ניתן לעשות את ההיכרות הזו... כמובן, אני יכול לפרסם שוב ושוב, אבל מדובר בעלויות גבוהות שלא מצדיקות את עצמן, ולא ממוקדות בקהל יעד מסויים...

לכן, חשוב לי לנסות להבין: האם ישנו איזה עלון, או איזו מסגרת אחרת של שיתוף בין מורות, שניתן לפרסם בה את הספר, אפילו בתשלום? האם יש למישהו רעיון כיצד ניתן לפנות לקהל היעד הזה בצורה ישירה, חוץ מאשר לעבור דלת דלת אצל כל המנהלות בארץ, משימה שהיא פחות ריאלית מטבע הדברים?

אשמח אם למישהו תהיה עצה טובה בשבילי...
 

בת עם סגולה

משתמש מקצוען
אולי לשלוח במייל לבתי הספר ולציין: נא להעביר למחנכות כיתות ו'.
ואולי לשלוח לכל בי"ס ספר אחד למורות שתעיינה ותכרנה וכך תוכלנה להזמין לבנות כמתנה למסיבת בת מצווה למשל....
 

יהלי1983

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
יש לפעמים בבתי המורה השתלמויות מיוחדות למחנכות כיתות ו'
 

בשמ"ת

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
לפרסם בבתי ספר
ולקוות שיש תקציב "מיותר" לקנות לבנות כיתה ו' (בנות מצווה) את הספר כמתנה.
 

איתי שלום

משתמש רשום
בחינוך העצמאי יש עיתון לא זוכר את שמו שמתפרסם לפני פסח שאותו מקבלים המורים עם התחושה מתנה ובו יש אפשרות לפרסם ספרים חדשים
 

גננת לשעבר

משתמש פעיל
יש פרסומים ייעודיים לבתי ספר.
"במת מנהלים".
וכן
עיתון שנתי שיוצא לקראת הקיץ ע"י ארגון "בתיה".
כנסים של מורות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה