תודה רבה רבה על האפשרות לשאול!
באתם בדיוק בדיוק בזמן!
אני עוסקת בתחום שקשור לאומנות (
גרפיקה, צילום וכד') כ4 שנים בתחום.
אני חושבת שהעבודות שלי ברמה גבוהה מאוד מאוד! והציוד שיש ברשותי יקר ביותר ואיכותי ממש.
השירות שלי אדיב ואמין. אך בכל זאת לוקחת מחירים זולים (עד לפני חצי שנה הייתי מתחת לממוצע, ומאז העליתי למחיר סביר יותר אך עדיין זול בהשוואה לשוק (שבלי לעוף על עצמי אבל הרבה פחות ברמה)
אני מאמינה מאוד בזה שמי שלוקח יקר- מחשיבים מאוד את העבודות שלו וחושבים אותו ליותר מקצועי מהזולים יותר אפילו שזה לא בהכרח נכון. ודווקא את הזולים יודעים לנצל עד טיפת השקל האחרונה ששילמו, לעומת מי שלוקח יקר שסומכים על חוות דעתו המקצועית ופחות חופרים לו....
שמעתי מספר פעמים מלקוחות שלי שעשו בירור בשוק והגיעו בסוף למספר מצוצם של נותני השירות שלי ובסוף החליטו לבוא אלי, ואמרו לי "אל תדאגי אני מאמינה שאפילו שלא הלכנו ל... (כך וכך) גם שלך יצא ממש יפה" והכך וכך שלהם היא נותנת שירות והרמה שלה היא הרבה פחות משלי! אבל היא לוקחת יקר!
מה עושים?
אני מרגישה עמוסה עד הגג ב''ה, אין לי זמן לנשום אבל מרויחה לא הרבה.
יש לי עומס שלא מאפשר לי זמן להשקיע את כל היכולות שבי.
המטרה שלי להעלות מחירים בצורה משמעותית, לעבוד פחות וכך להוציא את המירב על כל עבודה.
אני רוצה לדעת איך לגרום ללקוח לקחת את השירות שלי דווקא. בלי לשכנע אותו אלא שירגיש שהוא מעצמו רוצה!
המחירים שלי בנויים בחבילות- הייתי שמחה לדעת האם כדאי להתחיל לומר ללקוח את המחירים מהיקר לזול או להפך?
אני עוד צעירה והחיים ב''ה עוד לפני, אך יש לי משפחה לפרנס ויש לי פחד להעלות- שאולי אנשים לא יבואו- (כי אולי הם באים מאנשים וכבר שמעו את המחירים...)
ועוד משהו, יש לי ב''ה פלאפון כשר והיום הכל עובד דרך הרשת, איך בכל זאת אפשר להתקדם?