מ.ב.

משתמש מקצוען
זאנוויל ויינברגר, הערשי סגל, מלכות - מחרוזת ריקודים

https://drive.google.com/file/d/1_AJtBhJFvuFfE8louIbnuMF4YNrI95Os/view
מכונות השמחה בקליפ להיטים חדש!
זאנוויל ויינברגר, מקהלת מלכות והערשי סגל הערשי סגל מגיש את פצצת האנרגיה העונתית: קליפ הרקדה חי ותוסס שכולו להיטים ואש! גדול הזמר החסידי זאנוויל ויינברגר, מלוווה באימפריית 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר שאחראי על ההפקה המוזיקאלית, הקולות ובניית המחרוזת הצבעונית והראשונית מסוגה. הקליפ מלווה בריקודים תוססים של בחורי ישיבת משנת שמעון שחגגו את סיום מסכת קידושין באולמי פביליון בירושלים, יחד עם הצוות המוזיקאלי המובחר. דיגיטל ויח"צ: בחזית.
 

Music Table

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
שמשון ניימאן - ר' ישעיה בן ר' משה - קליפ מילים
"ר' ישעי' בן ר' משה": הלהיט של תשע"ט בקליפ טיפוגרפי מרהיב
חצי שנה להשקת אלבומו של ר' שמשון ניימאן - "נחמה", שהרצועה השישית שלו הפכה לאחד מלהיטי תשע"ט, יוצא קליפ מילים מרגש ללחנו של ניימאן "ר' ישעיה בן ר' משה", בעריכתה של בתיה פוקס

העטיפה בבקשה
 

פורים בא

משתמש מקצוען
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  31  פעמים

לוח מודעות

למעלה