לאור הסיוט המתמשך שלנו בני הציבור החרדי בנסיעות בתחבורה הזיבורית כשהיום התפרסמה כתבה אודות בחור חרדי שכמעט נדרס על ידי אוטובוס של חברת אפיקים באשדוד, [לא מקרה יחיד] דומני כי הגיעה השעה לעשות משהו בנידון!
חשבתי רבות מה אפשר לעשות בעניין הרי העולם כמנהגו נוהג והשרים ואישי הציבור באמת לא מבינים מה אנו, נוסעי ותלויי התחבורה הציבורית [היום יותר מתמיד - תרתי משמע] עוברים בנסיעות אלו.
מסקנתי, אין הדבר תלוי אלא בנו!
אנו לא אוהבים להתלונן...
אנו אופטימיים מטבענו...
אנו מאמינים שהכל מלמעלה...
אך הגיעה השעה לזכור שהקב"ה דורש מעט השתדלות מהאדם למטה, וכמה ביטול תורה ועגמת נפש, כעס ריב ומדון נגרמים מליקויי התחבורה הזיבורית.
על כן נפתח אשכול זה, לא לקיטורים לסיפורי בלהות ו/או סיפורי אלף לילה ולילה. אלא כל סיפור פרקטי, שיש בו יכולת לעזור לאחרים אם בהתמודדות מול המחדל, אם כסיעתא והוכחה למחדל שקרה, אם בהתנהלות מול הרשויות מקומו כאן.
הכללים להעלאת מקרה:
א. סיפור מעוגן בהוכחות ולא משהו בסגנון "ראיתי פעם שלא עצר אוטובוס"... הנוסח צריך להיות כזה:
ג. עצות - רק מנסיון. מי שלא התנסה שיכתוב את חוות דעתו המלומדת באשכול יעודי, כאן המטרה היא להפרות את היכולת והחשיבה בדרך למיטוב תנאי התחבורה הציבורית מתוך נסיון.
ד. אין לסטות ממטרת האשכול בכדי שלא ימחק, האשכול הזה יוכל להיות לעזר לרבים, אנא חוסו עלינו שלא יגיע לפסים המצריכים מחיקה.
ה. על כל שאלה או הארה אשמח לנסות לעזור בפרטי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> [מייל מיוחד שנפתח לשם הטיפול בעניינים אלו].
שיתוף הפעולה שלכם חשוב, אנא חשבו היטב על צעדיכם כשאתם בתוך המקרה, הקליטו, את הנהג, או את מוקד החברה, צלמו או שמרו כל תיעוד אחר למחדל.
בברכת נסיעה טובה והגעה למחוז חפציכם לשלום!
חשבתי רבות מה אפשר לעשות בעניין הרי העולם כמנהגו נוהג והשרים ואישי הציבור באמת לא מבינים מה אנו, נוסעי ותלויי התחבורה הציבורית [היום יותר מתמיד - תרתי משמע] עוברים בנסיעות אלו.
מסקנתי, אין הדבר תלוי אלא בנו!
אנו לא אוהבים להתלונן...
אנו אופטימיים מטבענו...
אנו מאמינים שהכל מלמעלה...
אך הגיעה השעה לזכור שהקב"ה דורש מעט השתדלות מהאדם למטה, וכמה ביטול תורה ועגמת נפש, כעס ריב ומדון נגרמים מליקויי התחבורה הזיבורית.
על כן נפתח אשכול זה, לא לקיטורים לסיפורי בלהות ו/או סיפורי אלף לילה ולילה. אלא כל סיפור פרקטי, שיש בו יכולת לעזור לאחרים אם בהתמודדות מול המחדל, אם כסיעתא והוכחה למחדל שקרה, אם בהתנהלות מול הרשויות מקומו כאן.
הכללים להעלאת מקרה:
א. סיפור מעוגן בהוכחות ולא משהו בסגנון "ראיתי פעם שלא עצר אוטובוס"... הנוסח צריך להיות כזה:
- יום...
- שעה...
- קו...
- חברת ...
- לא עצר בתחנת.../לא יצא.../ הנהג התנהג בצורה נוראית... וכדומה.
- פרטי יצירת קשר.
ג. עצות - רק מנסיון. מי שלא התנסה שיכתוב את חוות דעתו המלומדת באשכול יעודי, כאן המטרה היא להפרות את היכולת והחשיבה בדרך למיטוב תנאי התחבורה הציבורית מתוך נסיון.
ד. אין לסטות ממטרת האשכול בכדי שלא ימחק, האשכול הזה יוכל להיות לעזר לרבים, אנא חוסו עלינו שלא יגיע לפסים המצריכים מחיקה.
ה. על כל שאלה או הארה אשמח לנסות לעזור בפרטי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> [מייל מיוחד שנפתח לשם הטיפול בעניינים אלו].
שיתוף הפעולה שלכם חשוב, אנא חשבו היטב על צעדיכם כשאתם בתוך המקרה, הקליטו, את הנהג, או את מוקד החברה, צלמו או שמרו כל תיעוד אחר למחדל.
בברכת נסיעה טובה והגעה למחוז חפציכם לשלום!
נערך לאחרונה ב: