מידע שימושי האשכול המרכזי לתלונות על מחדלי התחבורה הציבורית

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
לאור הסיוט המתמשך שלנו בני הציבור החרדי בנסיעות בתחבורה הזיבורית כשהיום התפרסמה כתבה אודות בחור חרדי שכמעט נדרס על ידי אוטובוס של חברת אפיקים באשדוד, [לא מקרה יחיד] דומני כי הגיעה השעה לעשות משהו בנידון!

חשבתי רבות מה אפשר לעשות בעניין הרי העולם כמנהגו נוהג והשרים ואישי הציבור באמת לא מבינים מה אנו, נוסעי ותלויי התחבורה הציבורית [היום יותר מתמיד - תרתי משמע] עוברים בנסיעות אלו.

מסקנתי, אין הדבר תלוי אלא בנו!

אנו לא אוהבים להתלונן...
אנו אופטימיים מטבענו...
אנו מאמינים שהכל מלמעלה...

אך הגיעה השעה לזכור שהקב"ה דורש מעט השתדלות מהאדם למטה, וכמה ביטול תורה ועגמת נפש, כעס ריב ומדון נגרמים מליקויי התחבורה הזיבורית.

על כן נפתח אשכול זה, לא לקיטורים לסיפורי בלהות ו/או סיפורי אלף לילה ולילה. אלא כל סיפור פרקטי, שיש בו יכולת לעזור לאחרים אם בהתמודדות מול המחדל, אם כסיעתא והוכחה למחדל שקרה, אם בהתנהלות מול הרשויות מקומו כאן.

הכללים להעלאת מקרה:

א. סיפור מעוגן בהוכחות ולא משהו בסגנון "ראיתי פעם שלא עצר אוטובוס"... הנוסח צריך להיות כזה:
  1. יום...
  2. שעה...
  3. קו...
  4. חברת ...
  5. לא עצר בתחנת.../לא יצא.../ הנהג התנהג בצורה נוראית... וכדומה.
  6. פרטי יצירת קשר.
ב. הפרסום הינו לתועלת ולא על מנת ללכלך ולסגור חשבון עם החברה.

ג. עצות - רק מנסיון. מי שלא התנסה שיכתוב את חוות דעתו המלומדת באשכול יעודי, כאן המטרה היא להפרות את היכולת והחשיבה בדרך למיטוב תנאי התחבורה הציבורית מתוך נסיון.

ד. אין לסטות ממטרת האשכול בכדי שלא ימחק, האשכול הזה יוכל להיות לעזר לרבים, אנא חוסו עלינו שלא יגיע לפסים המצריכים מחיקה.

ה. על כל שאלה או הארה אשמח לנסות לעזור בפרטי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> [מייל מיוחד שנפתח לשם הטיפול בעניינים אלו].

שיתוף הפעולה שלכם חשוב, אנא חשבו היטב על צעדיכם כשאתם בתוך המקרה, הקליטו, את הנהג, או את מוקד החברה, צלמו או שמרו כל תיעוד אחר למחדל.

בברכת נסיעה טובה והגעה למחוז חפציכם לשלום!
 
נערך לאחרונה ב:

Trouble Maker

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
  1. יום... היום, ח' אלול
  2. שעה... 8:35-9:40 בבוקר
  3. קו... 363
  4. חברת ... נתיב אקספרס
  5. האוטובוס התעכב למעלה מחצי שעה, בפיות הציבור אמרו שהייתה תקלה והיא טופלה. עברה עוד חצי שעה, החלטתי לקחת אוטובוס פנימי למרכזית, ומול עיניי אני רואה כיצד האוטובוס נוסע ברחוב המקביל לזה שבו התחנה בה הייתי אמורה לעלות עליו. (וזו תחנה רשמית שלו, וזו לא פעם ראשונה, בשבילי כבר השלישית!!!)
  6. פרטי יצירת קשר - באישי
בפועל, יש לי כבר נסיון מר עם חברת נתיב אקספרס.
האופן היחידי שבו אפשר לקבל מהם משהו הוא לצערי הרב איומים. ואם גם ז לא עוזר, אז תביעה משפטית. לפני כ-3 שנים לאחר כמה מקרים מזעזעים איתם
(השאירו אותי לבד, בלילה, עם אוטובוס תקוע, בחור,ף למשך שעה וחצי, עם תינוק בן חמישה שבועות כי התקמצנו להוציא אוטובוס חלופי על 2 נוסעים (עוד נוסע אחד), נהג כמעט הוריד לבעלי את הראש עם דלת תא מטען, ועוד.)
אחרי שהתלונות לא עזרו, הגשנו תביעה ע"ס 5000 ש"ח.
בפועל, הם התחננו לפשרה. בהחלה בקשו 1000--- עלו לאט לאט. סגרנו איתם על 4,500 (כיסה לבעלי את הרשיון;))
מי שעזר לנו לסגור איתם את הפשרה היה מנהל קשרי חרדים הר' גרשון ברלין.
האדם שמתעסק שם עם פניות הציבור הוא ערבי מתוחכם וחלק לשון בשם אישאם. הוא לומד משפטים (אולי כבר סיים?)
ובמשפט שתבעה קרובת משפחתי אותם על סיפור מזעזע, הוא עמד ושיקר במצח נחושה והצליח לשכנע בזה גם את השופטת.
בפועל, היום , הודעת י להם שאין לי שום בעיה לגשת איתם שוב למשפט ודרשתי שאישאם יחזור אלי עד מחר.
הרבה פעמים הם מפצים בהטענת הרב קו (גם לא כ"כ גרוע---)
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
היום: יום חמישי 5/9/19
שעה: 12:45
מיקום: דרך בן גוריון בני ברק
קו: 350 לאשדוד
חברת אפיקים.
האוטובוס של השעה 12:40 מגיע אל התחנה בשעה 12:45 עליתי ושילמתי תוך שהנהג אומר שאיננו אוסף נוסעים כיוון שהמזגן חדל לעבוד.
שכנעתי אותו שאצטרף אליו לאשדוד אך הוא סרב.
בסוף התפשרנו עד גן וורשה והוא אמר לי שיוצא אוטובוס נוסף בשעה 13:00.
בשעה 13:20 לאחר שהקלטתי את נציגת החברה שאכן האוטובוס של השעה אחת גם כן לא יצא נשברתי ולקחתי מונית על סך 190 ₪.
היום דרשתי מאפיקים החזר, הנושא בטיפול אעדכן בהתפתחויות.

אם יש מישהו נוסף שהמתין לשני אוטובוסים אלו, מוזמן לפנות באישי.
 

ג.ש.ם.

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
אני לא רוצה לייאש אבל גם העלתי אשכול כזה ואנשים לא שיתפו כ"כ פעולה
והאמת שכל הזמן בדקתי בחלונות הגבוהים והגעתי למסקנה שאין הרבה מה לעשות כי אפילו קנסות הם כבר כמעט לא מקבלים כי עיגלו את כל הפינות הבעיתיות כמו קבלניים ביטול נסיעות חאגות ערבים וכדו' שהם עיקר הבעיה שגורם לנו להתלונן, ושימו לב שבכל תלונה הם מנסים להביא אותה לפינה שלא תחייב אותם לפצות או לקבל קנס כמו האוטובוס יצא אבל קרתה לו תקלה מייד ולכן לא הגיע לתחנה ואפי' ראשונה, שהם משחקים בgps כלפי משרד התחבורה וכן הלאה.
אין באמת למי לפנות! כי אין מה לעשות.
זה מערך ענק מאוד וציבור בלתי צפוי בכלל!
הנהגים רוב הפעמים לא סתם מתנהגים כך ולפעמים זה אשמת הנוסעים!, (תנסו אתם לנהוג יום שלם עם צרחות של תינוקים וילדים ומבוגרים שתמיד מאשימים את הנהג על כל מה שלא קורה).
לכן אם אין מה לעשות לדעתי צריך להתחיל לכתוב חיובי ואולי כך נרגיש פחות פגועים מנוצלים ומפסידים מהתח"צ ונתחיל לחיות עם זה בשלום וברגע שמכירים בבעיה אפשר להתמודד איתה כמו עם הרבה דברים...
גם באירופה למי שהיה יודע שיש עיכובים של רכבות ובעיות בחשמליות. (לתיירים הישראלים זה נראה חלום...).
גם בניו יורק התחבורה לא עומדת בעומס. (ויכולים יותר לצפות כמויות אין ערב שבת וחג עם זמנים משתנים)
וכן תמיד נראה שבעיר השניה הכל תקין (כמובן חוץ מאגד...) הדשא של השני ירוק יותר ממש נאמר על זה.
בהצלחה בכל זאת.
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
למה הוא נתלה
כנראה כי אחרי שעה שעתיים שהוא מחכה לאוטובוס שיקח אותו הביתה והוא רואה אותם יוצאים אחד אחרי השני ולא מעלים ועיניו כלות החליט לעשות מעשה.
לא שאני מגבה אותו כמובן!
אני לא רוצה לייאש אבל גם העלתי אשכול כזה ואנשים לא שיתפו כ"כ פעולה
והאמת שכל הזמן בדקתי בחלונות הגבוהים והגעתי למסקנה שאין הרבה מה לעשות כי אפילו קנסות הם כבר כמעט לא מקבלים כי עיגלו את כל הפינות הבעיתיות כמו קבלניים ביטול נסיעות חאגות ערבים וכדו' שהם עיקר הבעיה שגורם לנו להתלונן, ושימו לב שבכל תלונה הם מנסים להביא אותה לפינה שלא תחייב אותם לפצות או לקבל קנס כמו האוטובוס יצא אבל קרתה לו תקלה מייד ולכן לא הגיע לתחנה ואפי' ראשונה, שהם משחקים בgps כלפי משרד התחבורה וכן הלאה.
אין באמת למי לפנות! כי אין מה לעשות.
זה מערך ענק מאוד וציבור בלתי צפוי בכלל!
הנהגים רוב הפעמים לא סתם מתנהגים כך ולפעמים זה אשמת הנוסעים!, (תנסו אתם לנהוג יום שלם עם צרחות של תינוקים וילדים ומבוגרים שתמיד מאשימים את הנהג על כל מה שלא קורה).
לכן אם אין מה לעשות לדעתי צריך להתחיל לכתוב חיובי ואולי כך נרגיש פחות פגועים מנוצלים ומפסידים מהתח"צ ונתחיל לחיות עם זה בשלום וברגע שמכירים בבעיה אפשר להתמודד איתה כמו עם הרבה דברים...
גם באירופה למי שהיה יודע שיש עיכובים של רכבות ובעיות בחשמליות. (לתיירים הישראלים זה נראה חלום...).
גם בניו יורק התחבורה לא עומדת בעומס. (ויכולים יותר לצפות כמויות אין ערב שבת וחג עם זמנים משתנים)
וכן תמיד נראה שבעיר השניה הכל תקין (כמובן חוץ מאגד...) הדשא של השני ירוק יותר ממש נאמר על זה.
בהצלחה בכל זאת.
אני גם לא רוצה להתייאש!
כי אם אתייאש 100% ששום דבר לא ישתנה בנושא, ואם אשאר עם אופטימיות יש סיכוי כל שהוא שמשהו ישתפר.
תודה בכל אופן על המשוב המחכים.
 

ג.ש.ם.

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
ואז מה תעשו עם כל התלונות שיצטברו?
משרד התחבורה יודע מכל איחור ואי יציאה בצורה אוטומטית.
אז תגלו לו רק על התנהגות גרועה של נהגים?
לזה הפיתרון הוא רק להראות לנהגים שמצלמים אותם. לידיעתכם גם סתם הנפת הטלפון הכשר ללא מצלמה בזווית צילום לנהג משתיקה אותו מתוך אשליה שזה מצלם... מנסיון!
 

איצל'ה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
היום: יום רביעי 04/09
שעה: 17:42
מיקום: תחנה מרכזית חדשה תל אביב
קו: 21 להוד השרון
חברת מטרופולין
האוטובוס של השעה 17:42 ושל 18:02 לא יצא בכלל.
חיפשתי מודיעין של החברה במתחם ומצאתי שלחברת דן וקווים ואגד יש מודיעין אך למטרופולין יש רק משרדים שעל הדלת היה כתוב [בכל 3 המשרדים] "כאן לא מודיעין".
כשהגיע איזה משהו עם חולצה של מטרופולין שאלתי אותו מה פשר הדבר הוא לא התייחס אלי בכלל.
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
היום: יום רביעי 04/09
שעה: 17:42
מיקום: תחנה מרכזית חדשה תל אביב
קו: 21 להוד השרון
חברת מטרופולין
האוטובוס של השעה 17:42 ושל 18:02 לא יצא בכלל.
חיפשתי מודיעין של החברה במתחם ומצאתי שלחברת דן וקווים ואגד יש מודיעין אך למטרופולין יש רק משרדים שעל הדלת היה כתוב [בכל 3 המשרדים] "כאן לא מודיעין".
כשהגיע איזה משהו עם חולצה של מטרופולין שאלתי אותו מה פשר הדבר הוא לא התייחס אלי בכלל.
התלוננ במוקד השרות?
מה הם ענו לך?
 

.S.K

משתמש מקצוען
אוטובוס של חברת קווים מבני ברק לביתר במוצ"ש שפשוט דילג על התחנה בלי לבדוק אם יש בה נוסעים או לא, ואנחנו שישבנו בתחנה לא שמנו לב שהוא מגיע, השעה 12 בלילה - כשהאוטובוס הבא רק עוד חצי שעה... לקחנו מונית לכניסה לעיר, וכשעלינו על האוטובוס שם, ושאלתי את הנהג למה לא עצר - נתקלתי בתשובה לא מבינה בכלל.... 'לא ראיתי שיש שם אנשים' (לא חשב בכלל לבדוק אם יש...)
לגבי תלונה - לצערי לא ראיתי שתלונות לחברות התח"צ הועילו הרבה :(
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
יש בחירות בשבוע הבא, הזדמנות לבקש מהנציגים החרדים שיקחו את תיק התחבורה במקום הבריאות, או לפחות שיפתחו משרד לתחבורה ציבורית. ויעמוד בראשו ח"כ חרדי פעיל.
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אוטובוס של חברת קווים מבני ברק לביתר במוצ"ש שפשוט דילג על התחנה בלי לבדוק אם יש בה נוסעים או לא, ואנחנו שישבנו בתחנה לא שמנו לב שהוא מגיע, השעה 12 בלילה - כשהאוטובוס הבא רק עוד חצי שעה... לקחנו מונית לכניסה לעיר, וכשעלינו על האוטובוס שם, ושאלתי את הנהג למה לא עצר - נתקלתי בתשובה לא מבינה בכלל.... 'לא ראיתי שיש שם אנשים' (לא חשב בכלל לבדוק אם יש...)
לגבי תלונה - לצערי לא ראיתי שתלונות לחברות התח"צ הועילו הרבה :(
אכן.
מטבע הדברים קשה להוכיח מקרה כמו שלכם, משום שהנהג יוכל לטעון שעבר ולא ראה אף אחד ואתם תצטרכו להוכיח שאכן שהיתם בשטח התחנה.
פעם היה נהג שחלף על פני בעודי בתחנה, וכשרצתי כל עוד נשמתי בי והספקתי אותו כמה תחנות אחר כך הוא החל לצעוק עלי מדוע ישבת בתחנה היית צריך להראות לי שברצונך לעלות...

בכל אופן תלונות מוכחות יש ועוד איך על מה להתלונן, ראשית לחברה להחזרים על מוניות וכדומה, שנית לתביעות קטנות כפי שרשמו למעלה.
 

chani581827

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
אוטומציה עסקית
האם יש סיבה מדוע בכל הפעמים שנסעתי בקו 422, הוא מעולם לא העלה ולו נוסע אחד בעמידה?
 

מצטרפת

משתמש מקצוען
להגיד שוב,
לא רוצה לייאש
אבל בענין תביעות אז אולי כן ליאש (אולי, אבל אל תתיאשו)
כי לנו היה סיפור הזוי עם נתיב אקספרס
לא רוצה להלאות אתכם
אבל אחד מבני המשפחה השקיע והגיש תביעה על סיפור הכי הזוי והגיוני (חיכו למעלה מ-4 שעות וגם אז לא רצו לעצור להם..עם אשה במצב.. ועוד)
נתיב אקספרס במידע בטלפון אמרו להם שהאוטובוס לא עבר בכלל בכביש הזה כי היה מלא
לכן כך הם כתבו בתביעה שהאוטובוס לא עבר
נתיב אקספרס ברוב חוצפה הוכיחו שהאוטובוס כן עבר (אחרי שהם עצמם אמרו את זה)
השופט לא עניין אותו הסיפור בכלל אמר שבגלל שפרט זה אינו נכון כל התביעה נפסלת
ולא התייחס לגופו של עניין -לסיפור הבעיתי באמת שקרה אחר כך..
אז לפני שאתם מדמיינים להוציא כסף קחו בחשבון את השופטים
שמחליטים לפי שיקול דעת אישי..
 

Big

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מה עושים עם אוטובוסים פנימיים בבני ברק, שפשוט לא יוצאים???
קו 5, 92 וכו'

יש מה לעשות?
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
להגיד שוב,
לא רוצה לייאש
אבל בענין תביעות אז אולי כן ליאש (אולי, אבל אל תתיאשו)
כי לנו היה סיפור הזוי עם נתיב אקספרס
לא רוצה להלאות אתכם
אבל אחד מבני המשפחה השקיע והגיש תביעה על סיפור הכי הזוי והגיוני (חיכו למעלה מ-4 שעות וגם אז לא רצו לעצור להם..עם אשה במצב.. ועוד)
נתיב אקספרס במידע בטלפון אמרו להם שהאוטובוס לא עבר בכלל בכביש הזה כי היה מלא
לכן כך הם כתבו בתביעה שהאוטובוס לא עבר
נתיב אקספרס ברוב חוצפה הוכיחו שהאוטובוס כן עבר (אחרי שהם עצמם אמרו את זה)
השופט לא עניין אותו הסיפור בכלל אמר שבגלל שפרט זה אינו נכון כל התביעה נפסלת
ולא התייחס לגופו של עניין -לסיפור הבעיתי באמת שקרה אחר כך..
אז לפני שאתם מדמיינים להוציא כסף קחו בחשבון את השופטים
שמחליטים לפי שיקול דעת אישי..

אחת מן הסיבות שהאשכול הזה נפתח היה בכדי שלמי שמגיש תביעה תהיה היכולת להעזר באחרים שכבר עשו זאת או לחילופין יהיו לו הוכחות נוספות איתם יוכל להוכיח שהמחדל שהוא נתקל בו לא היה הראשון באותו הקו, זה בהחלט יכול להשפיע על חוות דעתו של שופט, מעין תקדים.
לכן ביקשתי שהתלונות יהיו עם מספר קו וחברה.
אך לומר שבכל תביעה זוכים? זה ברור שלא ודי תלוי בנסיבות ובהוכחות הפרטניות שלכם.
אגב, אם הודאת נתיב אקספס שהאוטובוס לא עבר היתה מוקלטת ומושמעת בבית המשפט, על פניו לא היו יכולים להתכחש לזה אחר כך.
 

3261

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
לאור הסיוט המתמשך שלנו בני הציבור החרדי בנסיעות בתחבורה הזיבורית כשהיום התפרסמה כתבה אודות בחור חרדי שכמעט נדרס על ידי אוטובוס של חברת אפיקים באשדוד, [לא מקרה יחיד] דומני כי הגיעה השעה לעשות משהו בנידון!

חשבתי רבות מה אפשר לעשות בעניין הרי העולם כמנהגו נוהג והשרים ואישי הציבור באמת לא מבינים מה אנו, נוסעי ותלויי התחבורה הציבורית [היום יותר מתמיד - תרתי משמע] עוברים בנסיעות אלו.

מסקנתי, אין הדבר תלוי אלא בנו!

אנו לא אוהבים להתלונן...
אנו אופטימיים מטבענו...
אנו מאמינים שהכל מלמעלה...

אך הגיעה השעה לזכור שהקב"ה דורש מעט השתדלות מהאדם למטה, וכמה ביטול תורה ועגמת נפש, כעס ריב ומדון נגרמים מליקויי התחבורה הזיבורית.

על כן נפתח אשכול זה, לא לקיטורים לסיפורי בלהות ו/או סיפורי אלף לילה ולילה. אלא כל סיפור פרקטי, שיש בו יכולת לעזור לאחרים אם בהתמודדות מול המחדל, אם כסיעתא והוכחה למחדל שקרה, אם בהתנהלות מול הרשויות מקומו כאן.

הכללים להעלאת מקרה:

א. סיפור מעוגן בהוכחות ולא משהו בסגנון "ראיתי פעם שלא עצר אוטובוס"... הנוסח צריך להיות כזה:
  1. יום...
  2. שעה...
  3. קו...
  4. חברת ...
  5. לא עצר בתחנת.../לא יצא.../ הנהג התנהג בצורה נוראית... וכדומה.
  6. פרטי יצירת קשר.
ב. הפרסום הינו לתועלת ולא על מנת ללכלך ולסגור חשבון עם החברה.

ג. עצות - רק מנסיון. מי שלא התנסה שיכתוב את חוות דעתו המלומדת באשכול יעודי, כאן המטרה היא להפרות את היכולת והחשיבה בדרך למיטוב תנאי התחבורה הציבורית מתוך נסיון.

ד. אין לסטות ממטרת האשכול בכדי שלא ימחק, האשכול הזה יוכל להיות לעזר לרבים, אנא חוסו עלינו שלא יגיע לפסים המצריכים מחיקה.

ה. על כל שאלה או הארה אשמח לנסות לעזור בפרטי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> [מייל מיוחד שנפתח לשם הטיפול בעניינים אלו].

שיתוף הפעולה שלכם חשוב, אנא חשבו היטב על צעדיכם כשאתם בתוך המקרה, הקליטו, את הנהג, או את מוקד החברה, צלמו או שמרו כל תיעוד אחר למחדל.

בברכת נסיעה טובה והגעה למחוז חפציכם לשלום!

יש למשהו את הסרט הזה?
 

ווינדוס

משתמש פעיל
אני נסעתי עם חברה מבני ברק לירושלים ביום שישי, אחרי שירדנו מהאוטובוס גילינו ששתינו שכחנו את הפלאפונים באוטובוס כשניסינו להתקשר אליהם ענה לי הנהג (שמצא את הפלאפונים) ואמר לי שביום ראשון הוא מתכוון לשים את זה במחלקת אבידות.
ביום ראשון שלחתי מישהו למחלקת אבידות ולא הסכימו בכלל לדבר איתו לפני שאגיש בקשה,
הגשתי בקשה שלוקח שלושה ימי עסקים לטפל בה גם חברה שלי הגישה כמובן ואחרי שלושה ימים קיבלנו שתינו תשובה לקונית: בבירור עם הנהג לא נמצאה האבידה!!!
בנאדם רגיל היה מאמין ומתיאש, אבל אני דיברתי עם הנהג שאמר לי שהוא שם במחלקת אבידות.
הלכתי למשרד של אגד בבני ברק ושם היה פקיד נחמד שהסכים לעזור לי ולפי השעה והתאריך גילינו באיזה נהג מדובר, הוא התקשר לנהג, והנהג אמר לו שהוא שם את זה במסוף בבניני האומה (להזכירכם: בבירור עם הנהג לא נמצאה האבידה....)
אח שלי הצדיק הלך בשבילי למסוף ושם אמרו לו שכל מה שמגיע לשם עובר למחלקת האבידות בתחנה המרכזית.
עלה לי על העצבים עליתי על קו 400 ונסעתי בעצמי (בדרך למחלקת האבידות עצרתי בתלונות כמובן)
הגעתי ולא האמנתי למה שהולך שם עשרות מזוודות תיקים חליפות וכל פריט שרק עולה על דעתכם!!
הגעתי וביקשתי את הפלאפון פקיד משועמם בודק לי במחשב ואומר לי את התשובה הידועה: בבירור עם הנהג לא נמצאה האבידה, אמרתי לו יופי, את החירטוט הזה כבר שמעתי אני דיברתי עם הנהג עכשיו איפה הפלאפון?
הוא הלך דיבר שם עם כמה פקידים חיכיתי רבע שעה אחרי רבע שעה מול העיניים שלי הבנאדם פותח מגירה מפוצצת בעשרות פלאפונים נובר בה כמה דקות ושולף את הפלאפון שלי!!!!!!!
אחרי חודש שאני רודפת אחריו!
זהו זה הסיפור שלי ואני אומרת לכם שאין מה לעשות מול ברות התחבורה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה