עשיתי שבוע שעבר הזמנה של 5 פריטים יחד, יצא כ 20 דולר. נכנסתי אתמול לתומי לרשימת ההזמנות ואני רואה שאותה הזמנה מופיעה 4 פעמים ברצף כאשר ברור שאין לי צורך ב4 מכל מוצר ובמידה והיה לי צורך הייתי מזמינה 4 ולא עושה 4 פעמים את אותה הזמנה (במיוחד שזה היה ב 30/8 והייתי יכולה להנות מהקופונים לו הייתי מזמינה 4 מכל דבר..).
תכלס, חבל לי על הכסף ואני רוצה לבקש החזר, אבל אין כזה סוג בעיה בצ'אט ואין לי מושג איך לפנות לנציג אנושי, מייל וכו'. זה הרבה כסף, אשמח לדרכי התקשרות וטיפים איך להתנהל איתם.
תודה מראש
תכלס, חבל לי על הכסף ואני רוצה לבקש החזר, אבל אין כזה סוג בעיה בצ'אט ואין לי מושג איך לפנות לנציג אנושי, מייל וכו'. זה הרבה כסף, אשמח לדרכי התקשרות וטיפים איך להתנהל איתם.
תודה מראש