להשראה -- אחת המודעות --

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני קופירייטרית שלהם.
(מעבר למה שאני עושה באופן פרטי)

20/08/2019
אחד היצירתיות שלהם שממש אהבתי.. למי שעוקב על הסגנון.

IMG-20190820-WA0060.jpg
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואו וואו
אחד המודעות סגנון אמריקאי שכל מ''מ במודעה מחושב.. וואו
לגברים שעברו את כותלי הישיבה..
עצה טוב: עיינו היטב בכל פרט..

Untitled Extract Pages.jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
זה נשמע לי כמו 'מחסני חשמל' כל שבוע יש רק היום/ השבוע ורק במחסני חשמל
- כל היום הם בחיסול (עצמי כמובן...)

כמו כן 'משיח כלים נאים' בגאולה כבר 10 שנים ב'סגירה', התפלאתי לפני כחודשיים שעברתי שם וראיתי שהוא סגר חנות אחת, (יש לו 2 חנויות)

כל מי ש'מוכר' שהוא בחיסול, זה לא מוסיף לו כלום, אולי רק שם רע.....

תקנו אותי אם אני טועה.


אם מחסני חשמל עדיין עושים את זה אחרי 20 שנה - כנראה שזה הולך להם!
וזה מה שחשוב, ולא איך הפרסומאים מסתכלים על זה.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אם מחסני חשמל עדיין עושים את זה אחרי 20 שנה - כנראה שזה הולך להם!
וזה מה שחשוב, ולא איך הפרסומאים מסתכלים על זה.
לא מסכימה.
האסטרטגיה של כל אלו שהוזכרו פה, הוא להלחיץ, לדחוף, קמפיין 'רק היום' ו'הנחה חד פעמית'. פסיכולוגית ההמונים יוצרת סחף, סחף, סחף, וכמעט לא מאפשרת חשיבה עצמאית ואינדוידואלית. האסטרטגיה מושתתת בדיוק על נקודת התורפה הזאת.
לכאורה זה הקו שהאסטרטג התווה להם, והפרסומאי מתווה להם את הנקודות החזקות, קובע קופי ומוצרים, מדגיש נקודות.

היה לי מעניין לאסוף סדרת פרסומות של מחסני חשמל, להשוות ולעמוד על ההבדלים הדקים שיוצרים את הדחף.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
להמונים יש זכרון קצר :)
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הבעיה שאצל מחסני חשמל אתה לא מספיק לשכוח.....
נכון, אבל כל פעם יש הבהובים ואורות נוצצים מכיוון אחר, והדחף להפסיד כי נשארו דגמים אחרונים-במבצע-שלא-יחזור-על-עצמו דוחף את העוילם גוילם לחזור שוב ושוב על הטעויות שלו :)
 

משהו כזה

משתמש פעיל
עריכה תורנית
נכון, אבל כל פעם יש הבהובים ואורות נוצצים מכיוון אחר, והדחף להפסיד כי נשארו דגמים אחרונים-במבצע-שלא-יחזור-על-עצמו דוחף את העוילם גוילם לחזור שוב ושוב על הטעויות שלו :)
אפילו הדו שיח שמתקיים כאן מוכיח שזה עובד, אחרת זה לא היה שווה דיבור........
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה