דרוש מידע נתב"ג צפיה במטוסים - נחיתות והמראות

אבי100

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש מקום בנתב"ג שאפשר לראות שם נחיתות והמראות?
 

מטב

משתמש מקצוען
יש מקום כזה.
איני יודע לומר לך איפה, אבל אני יודע שיש.
חיפוש בגוגל לא הניב תוצאות?
 

חגי פאהן

משתמש סופר מקוצען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
תבואו לצומת טייסים בכניסה ליהוד, כל כמה דקות תראו מטוס כמאה מטר מעליכם בלי הגזמה. וגם מהכניסה למושב חמד רואים היטב.
 

אבי100

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אנחנו בלי רכב ומגיעים עם רכבת מירושלים
 

חושב מחדש

משתמש מקצוען
השאלה האם רוצים לראות מתוך שדה התעופה עצמו,
או לעמוד בשדות ולראות את המטוס ממש מעליך.

אם זה לעמוד בתוך השדה תעופה, יש ליד טרמינל 3 מקום לשבת שם ולראות את ההמראות והנחיתות.
אם זה לעמוד באיזה כביש ולראות,
כמו שאמר @חגי פאהן ליד צומת הטייסים, ואפשר להתקדם קצת בכביש 461 ושם יש מיקום מעולה מול יהוד לעמוד ולראות את המטוסים ממש מעליך.

upload_2019-8-26_9-40-43.png
 

פיגלה

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
אנחנו היינו בנתב"ג עם הילדים בקומה 3 המראות. יש שם חלונות ענקיים ורואים מאד יפה כיצד מעלים את המזודות למטוס, וכיצד מורידים, רואים איך השרוול נדבק למטוס. לא רואים ממש את ההמראות והנחיתות כי הם עושים סיבוב גדול ואז בצד השני הם ממריאים ולא רואים את זה, אלא רואים ממש קצת לאחר שהמטוס המריא איך הוא ממשיך להמריא.
וכן אפשר לראות רק 2 חנויות של מטוסים שבכל חניה יש מקום לבערך 3 מטוסים וזה לא כל הזמן מלא, וכל התעסקות עם מטוס זה בערך שעה.
 

עשוי

משתמש רשום
אפשר לצאת מהבניין של הטרמינל, לפנות ימינה וללכת עד סוף הבניין, עד אחרי התחנות של האוטובוס הפנימי.
רואים משם המראות כל 2 דקות.
לקחתי את הילדים לשם והם נהנו עד הגג .
 

srp

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L

!Dreams

משתמש פעיל
יש משהו רק לקבוצות גדולות נראה לי אפילו בחינם
רשות שדות התעופה מאמצת, כמדיניות, את חיזוק וביסוס הקשר עם הסביבה והקהילה בארץ ובחו"ל. הנהלת נמל התעופה בן גוריון היא הזרוע המבצעת ליישום המדיניות הזו בפועל.

לצד תפקידו הייעודי של נמל התעופה בן גוריון בתחום התעופה, נעשה מאמץ תמידי לשמור על יחסי גומלין עם הסביבה והקהילה בשיתוף ובהדדיות, במיוחד עם זו הסובבת גיאוגרפית את הנמל. תכנית עתידית מקיפה, בשיתוף עם היחידה לאיכות הסביבה ברש"ת, נבנית בימים אלה ובין היתר תכלול גם אירוח וסיורים לתלמידי בתי הספר של היישובים הסובבים את נתב"ג.

מאמץ מיוחד של נציגי נתב"ג מושקע באוכלוסיות מיוחדות, בעלי מוגבלויות וילדים ממסגרות רווחה שונות, כל זאת כתפיסת עולם חברתית ואמונה גדולה בקשר עם הקהילה.

מזה 15 שנים, כוללת הפעילות החברתית מחווה גם לקהילה המורחבת. במהלך חופשת הקיץ, נפתחים שערי נתב"ג לקייטנות מוסדרות של עיריות ומתנ"סים ונערכים סיורים המאפשרים "הצצה אל מאחורי הקלעים" של עולם התעופה האווירית, במהלכם נחשפים הילדים לפעילות המבצעית של נמל התעופה. לילדים ניתנת הזדמנות חד פעמית לצפות מקרוב במטוסי הנוסעים והמטען, בתהליך היציאה והכניסה של נוסעים בנמל, ברחבות המטוסים, בכבאית תעופתית ועוד על קצה המזלג של עולם התעופה המרתק.

לביצוע ההדרכות והסיורים הוכשרו גמלאים שפרשו מהארגון ועובדים מקרב עובדי נמל התעופה בן גוריון, כולם עושים זאת בהתנדבות לצד התפקיד הרשמי בארגון.

הביקור והסיורים בנתב"ג אפשריים להזמנה על ידי גופים מוסדרים בלבד ובתיאום מראש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה