תלוי באיזו צורה זה נעשה.לקשור ידיים לילד זו השפלה!
קשה מאד לקשור ידים למישהו שמתנגד.
תלוי באיזו צורה זה נעשה.לקשור ידיים לילד זו השפלה!
אם אכן הוא יכל בעצמו לפתוח זו לא אלימות.תגיד לי מתי אפשר לפתוח".
אז איך מטפלים בה?וכשאני מתכוונת 100% אני מתכוונת לסמים כן? ולא שולחים אותה הביתה.
לא אמרתי שלא מענישים. אבל לשלוח הביתה בעיני זה פתרון הכי גרוע, כי הוא מסמל ויתור על הילדאז איך מטפלים בה?
לא עדיף לקשור לה את הידיים כשהיא בכיתה ג', ולהראות לה שאכפת לנו ממנה,
מאשר לתת לה להתמודד לבד?
אני נגד השפלה! הכי נגד בעולם.
תלוי איך זה נעשה.
מבחינתי חוסר אכפתיות כלפי תלמידה עם סמים- זו ההשפלה בעצמה.
איזה שטויות!החוק היום מפלצתי, לרעת המורים.
אסור להם לעשות כלום לילדים. רוב סוגי הענישה אסורים. גם השעיית תלמיד, הפכה לפרוצדורה מסובכת. אפילו להוציא תלמיד מהכיתה, אסור.
בבתי הספר הכלליים כבר אוכלים קש מההנחיות האלו (שמעתי אישית מנשות חינוך שעובדות שם).
ילד יכול להרוג במכות את חבריו, וכל מה שהצוות עושה לו זה 'פוצי מוצי', כדי שלא תיפגע נפשו הרגישה, חלילה וחס.
הילד האלים ממשיך להכות ולהשתולל, לפגוע בכיתה שלמה, להרוס שיעורים שוב ושוב - וידי המורים כבולות.
ההורים כמובן מגבים את המותק שלהם.
התוצאה - ילדים מופקרים, חסרי גבולות, שבטוחים שכל העולם מגיע להם.
איזה שטויות!
אני מורה בביה"ס ממ"ד, להוציא ילד מהכיתה אסור רק אם אין עליו השגחה וזה הכי מוצדק בעולם!
מותר להוציא ילד מהכיתה ושיהיה במזכירות.
להשעות על מכות מותר!
(אבל אני לא רואה שיוצא מההשעיה הזאת משהו טוב חוץ משקט למורה...)
כשמורה מוציא ילד מהכיתה הוא בעצם אומר, ניכשלתי, ובמקום להתמודד עם ילד בעייתי שצריך התמודדות החלטתי להוציא אותו מהכיתה ולנסות את מזלי עם השאר.לפי מה שאת אומרת, טוב לילד בכיתה עם החברים, טוב לו בשיעורים, הוא נהנה, שמח ולומד.
לא מפוחד, ומרגיש מאוד משוחרר איתך.
אם תעבירי אותו את לא יודעת מה יהיה הרכב הכיתה שלו, ואיך הוא יתאקלם שם, ואם לא יהיו ילדים בריונים מילולית או פיזית, ואיך המורים יתנהגו שם.
את גם לא יודעת מה היה הסיפור בדיוק, ואני לא הייתי מקבלת את הסיפור רק לפי מה שהבן אמר לך.
כן הייתי מתקשרת למורה ואומרת לו ששמעת כך וכך מהבן שלך ורוצה לברר בדיוק מה היה כי לא מקובל עלייך התנהגות כזו כלפי ילדים, אבל תבואי ממקום שמבין שיש לך רק חלק מהתמונה, לא ממקום שופט שרק נותנת לנאשם הזדמנות להתנצל...
וכן הייתי ממשיכה לשמור עם הילד על קשר פתוח ולא נותנת לו תחושה שאת 'מחפשת' את המורה הזה ורוצה לשמוע שהוא היה אלים כלפי הילדים.
בחוזר מנכ"ל לא כתוב שאסור להשעות או אסור להוציא מהכיתה.לא, זה לא שטויות. אלו חוזרי מנכ"ל.
https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=132#_Toc256000117
את היית רוצה שיוציאו את הבן שלך בלי השגחה??איך תדעי ש'הילד במזכירות'? את במבנה אחר, המזכירות חצי קילומטר ממך, את מול 30 תלמידים שרק מחכים להשתולל. אם תוציאי אותו, הוא עלול לברוח. תלכי איתו ברגל למזכירות, כשיתר ה-29 נשארים לבד? ואם המזכירה לא רוצה או לא יכולה להשגיח על הילד הבעייתי?
את חייבת גם לתת לו 'משימה חינוכית' בזמן הזה, ואסור לך להוציא אותו מיותר משני שיעורים באותו מקצוע.
אני בעד התהליך!ולגבי השעיה - זה תהליך מורכב, שמחייב התערבות של ההנהלה, שימוע, הודעה מראש ותיעוד.
וגם אז, לתלמיד יש 'קו פתוח' לתלונות.
סורי, טעות, אמור היה להיות התגובה שמעלייך. לא נורא.@רוחי ברג לא הבנתי למה ציטטת אותי...
סליחה? זה התמודדות? זה להילחם בביריונות עם בריונותכאמא לילד שסבל מבריונות בכיתה, אני שמחה לשמוע שיש מוסדות בהם המלמדים מנסים להתמודד עם הבעיה. לא מגלגלים עיניים, ונותנים לקרבן התורן או הקבוע לסבול, כי זה הכי קל ונוח.
כמורה לילדים 11 שנים:
הדור היום חלש לצערינו הרב, ומכל שפן קטן עושים פיל גדול!
אני רואה בשטח שאותם תלמידים שמקבלים את המסר בבית שהמורה מעל התלמיד והוא הדמות הסמכותית, הרבה יותר מצליחים בלימודים וההישגים שלהם הרבה יותר טובים בהתנהגות נאותה וראויה כך שאפשר לעצב אותם להמשך החיים בעז"ה, והם בגדר כלי המקבל שיכול לקבל כל דבר ברוח טובה ונעימה והם הם התלמידים המצליחנים בכתה.
לעומת זאת תלמידים אשר לפעמים מקבלים את השדר ההפוך זה מונע מהם להתקדם בכל תחום שהוא גם בלימודים כי חסר לילד בהערכת הדמות המחנכת ואין בו אמון שלם אל הרב. והרבה חוסר נעימות ועגמת נפש היו ההורים יכולים למנוע אם היו נותנים את השרביט למחנך בשמחה ובלב שלם כך שלא כל עכבר היה מוליד הר והאווירה הטובה השוררת בין ההורים והמחנך היו מצליחים לחסל כל תאונה אפשרית לבל תבוא.
לא טעיתי אפי' לא לרגע ואכן פעולתו של הרב הייתה אינה ראויה כלל וכלל ובהחלט יהיה חשוב לדעתי לפנות אל גורמי ההנהלה ולדבר אתם אל הנושא (שוב: ברוח טובה). אך הנושא אסור בשום פנים ואופן להיות תחת שיפוטו של הילד, על כל ילד לדעת שאנו שולחים אותו אל המורה השליח האישי שלנו ואנו נותנים בו אמון הכי מלא שיש, אנו לבין הילד ניתן לרב המחנך את כל האמון שבעולם לטובתו של הילד, בד בבד עם זה בינינו לבין עצמינו כן ראוי לפנות אל ההנהלה בשקט ולדבר על הנושא מבלי שיידע על כך הילד.
המסקנה היוצאת לגבי השאלה שנשאלה: המסר החיובי שישמע התלמיד מן ההורים על הדמות המוערכת של המורה חשובה פי אלף מכל חשש של אקט חינוכי כל שהוא לתועלת הילד, איני מדבר כלל על תועלת המורה, אך ורק בעבור טובתו של הילד. ובפרט שהוא מצליח בלימודים לכאורה אין כל סיבה להעבירו כתה ויהיה זה אקט שלילי מול התלמיד להעבירו כתה ובכך להוריד אצלו את תוקף וחשיבות הסמכויות המחנכות אותו.
אם אף על פי כן ברצונכם להעבירו כתה יהיה טוב אם תעשו את זה באמתלה וסיבה אחרת כך שלא פגעתם אצל הילד מן התמימות הטהורה שיש לתשב"ר צאן קדשים.
ולסיום אברך אתכם שיהיו לכם נחת מכל צאצאיכם ובכל אשר תפנו יצליחו. ובוודאי תעשו את הדבר הכי נכון והכי חינוכי בס"ד.
זה כ"כ נכון!!מאה אחוז.
אבל באותה מידה צריך שילד לא יפחד להגיד להוריו דבר.
ולפעמים, בשיטה הזו, ילדים מעלימים דברים מההורים שלהם, כי "לא מספיק קיבלתי עונש מהרבה, אני אקבל גם מאבא?" או, "בין כה וכה אמא תגיד שאני טועה, אז למה להגיד לה"
ואין מתכון גדול יותר לבעיות מזה.
יותר מידי הרבה תגובות באשכול הזה מצקצקות על הדור הרכרוכי של היום ועל עטיפות המשי שעוטפות אותו על ידי הורים מגזימי הכלה ונטולי הבנה בחינוך.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכא
א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: