דרוש מידע שידור חי מעפולה

cheli aler

משתמש פעיל
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש אפשהו אולי אפשרות לצפייה בהופעה של שטיימץ בעפולה?
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
בדיון בערר שהגישו ש"ס ערר - אישרו הפרדה
לאחר מכן בבג"ץ פסלו - אחרי שכמעט נגמרה ההופעה
 

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בדיון בערר שהגישו ש"ס ערר - אישרו הפרדה
לאחר מכן בבג"ץ פסלו - אחרי שכמעט נגמרה ההופעה
אגב הם לא ביטלו בטענת אי שוויון אלא נקודתי כי אין יכולת לבית משפט המחוזי לבטל את מה שפסק המקומי
 

A8A8

משתמש פעיל
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
תארו לכם שהשופט היקר היה חי בזמן מתן תורה, הוא היה מבטל את הארוע! זה היה בהפרדה, כמפורש בתורה.
אמנם בג"ץ יכולים עדיין לפסוק שצריך מייד לבטל את הארוע.. אבל גם בעפולה עד שהם פסקו היה קצת מאוחר...
מעניין אם גם את נאום השפנים של הרב שך יבטלו הבג"ץ למפרע...
 

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הזייה שלא נשמעה כמותה בישראל: בעוד המופע בעיצומו תוך הקפדה על הפרדה מלאה בין גברים לנשים, כאורח החיים החרדי, שופטי בג"צ ביטלו את פסק הדין שנתן מוקדם יותר הערב (רביעי) השופט עאטף עיילבוני, למורת רוחה של שדולת הנשים ולטובת המגזר החרדי ואישר לקיים את המופע בהפרדה.

הערב בשעה 22:45 כשרוב המופע כבר חלף עם שירתם של אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ וגדול הזמר המזרחי חיים ישראל, קיבלו שופטי העליון את ערעורן של שדולת הנשים וקבע שלא היה למחוזי סמכות לדון בתיק לאחר שכבר ניתן פסק דין. עם זאת אמרו השופטים, שהואיל ופסק הדין ניתן בערב והאירוע בעיצומו ויש מעשה עשוי, לא יינתן סעד בהתייחס לאירוע חוץ מביטול פסק הדין.

עוד הבהירו השופטים כי הם אינם מביעים עמדה לגופה של המחלוקת לגבי הדרת נשים.

המשמעות היא שבג"צ ביטל פסק דין שניתן לאירוע שתכף מסתיים.

התגובות

במפלגות השמאל מברכים על פסיקת בג"צ ההזויה. ברשימת 'המחנה הדמוקרטי' בראשות ניצן הורוביץ', סתיו שפיר ואהוד ברק, הגיבו לפסיקת בג"צ ואמרו: "בית המשפט העליון הוא חומה בצורה ששומרת על חזון מגילת העצמאות: מדינת מופת של שוויון ללא הבדלי דת גזע ומין. זוהי בדיוק הסיבה שהכהנאיסטים והסמוטריצ'ים נאבקים בו - הוא החומה שמפרידה בנינו לבין החזון המשיחי שלהם, חזון שנתניהו מוכן להגשים בתמורה לעסקת השוחד- מדינת הלכה תמורת הימלטות מאימת הדין. יש שופטים בירושלים!".

ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' הצטרף למברכים ואמר, "אריה דרעי שמח מוקדם מדי. בית המשפט העליון פסל את ההחלטה הקודמת שאיפשרה לקיים מופע בהפרדה מגדרית מלאה. הבעיה היא עם ראשי העיר שמבוהלים מאריה דרעי ופועלים בניגוד לטובת התושבים שלהם. ב-17 לספט' ישראל-ביתנו תחזיר את השפיות לישראל".

מאידך, בימין תוקפים. ח"כ אופיר כץ מ'הליכוד' צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "נכחתי הערב באירוע בעפולה, אירוע מקסים בו נכחו המוני הציבור החרדי מהאזור וכולם נהנו מאירוע המכבד את מנהגיהם. אך בדקות האחרונות התפרסמה הפסיקה של בג״ץ, וכולנו קבלנו הוכחה נוספת מדוע פסקת ההתגברות כל כך נחוצה למדינת ישראל".
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
קובי הגיע לעפולה וסולק בבושת פנים. צפו
מהמשטרה נמסר: "נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".
 

A8A8

משתמש פעיל
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
מזל שלא אסרו את ההפרדה בהר סיני...
 

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
<iframe width="1536" height="722" src="" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 

חזק וברוך!

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
IMG_20190815_082702_647 (1).jpg
מכאן https://www.prog.co.il/articles/אויייי-לדעת-כל-רז-סודך.666/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה