זעקת המאובנים

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
אני אוהב את הבית שלי. את הריח המיוחד של הרהיטים הישנים, את רחש חלונות העץ הנרעדים במסילותיהם, הקירות המתפוררים חסרי הבידוד, אפילו טפטוף הברז במטבח מהווה חלק אינטגרלי ברקע יחד עם צקצוקי הלטאות, גרגור היונים ושקשוק כנפי העטלפים.

ישנם אנשים המחזיקים בביתם אקווריום עם שנים שלושה דגים שתקנים, בפינה זנוחה בסלון. אצלנו בבית חיים עשרות או מאות יצורים קטנים וגדולים, מהם שותקים מהם דברנים חלקם יפי תואר וחלקם מעוותי מראה, משל הוצאו מספר בדיוני. המתבונן באריחי הרצפה בביתי יכול לזהות אותם, מעין חתך רוחבי של שכבות מאובנים חיים המביטים במבט חולמני או לוחמני, אצורים בתוך האריחים ומחכים לרגע שבו תשבר הבלטה וירוצו הם אל החופש.

גם כתם הרטיבות ליד האמבטיה קיבל צורה של צל אדם בעל שיעור קומה כפוף מעט, אולי קרוב משפחה של הרב שצויר בפחם על ידי נרות השבת בוויטרינה. הסדק שנוצר בקיר בסלון קיבל צורה של טרנטולה ענקית. הילדים מספרים שבשעות הלילה המאוחרות צועדת הטרנטולה ומתמקמת במרכז השבר בחלון שקיבל צורה של קורי עכביש.

לפני חודש בערך אשתי החליטה שהיא רוצה לשפץ. המטבח הארכיאולוגי כבר לא מספיק לכל העדר, אמרה, ובצדק. למחרת הזמנו קבלן מפורסם שהגיע, הציץ, נתן הצעת מחיר, והלך.

כשאין ברירה אין ברירה, שברנו חסכונות והלכנו על זה.

עכשיו אני נמצא בחנות קרמיקה מול עשרות דגמים של אריחים מתים חסרי חיות, שתיקה לבנה אחת ארוכה, המהדהדת מקצה החנות ועד סופה.

אם ראיתם אדם יושב ובוכה ליד מכולה מלאת פסולת בניין, סביר להניח שזה אני.
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אני אוהב את הבית שלי. את הריח המיוחד של הרהיטים הישנים, את רחש חלונות העץ הנרעדים במסילותיהם, הקירות המתפוררים חסרי הבידוד, אפילו טפטוף הברז במטבח מהווה חלק אינטגרלי ברקע יחד עם צקצוקי הלטאות, גרגור היונים ושקשוק כנפי העטלפים.
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
המתבונן באריחי הרצפה בביתי יכול לזהות אותם, מעין חתך רוחבי של שכבות מאובנים חיים המביטים במבט חולמני או לוחמני, אצורים בתוך האריחים ומחכים לרגע שבו תשבר הבלטה וירוצו הם אל החופש.
זה אמיתי או שמא...?

טיפול בעצירות.jpg
 

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אחד הדברים הכיפיים.
לא אתפלא שזה אושר השמור, בין השאר, לסופרים!
 

האגריד -בוצי פוליקמן

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
אז גם אצלכם זה היה ככה?
הקטע הגדול זה שאצלנו בבית הדמויות גם היו מדברות אחת עם השנייה.
אמיתי היה להם בלוני דיבור כמו של קומיקס וכל פעם הן ניהלו דיאלוג אחר.
פעם אחת לאחר שמור אבינו שליט"א ננעל בחדר השירותים מחמת רוגזו של המנעול המיושן וסוף סוף נאלץ הוא לפרוץ את הדלת ולהתקין מנעול חדש - מבחינתי זה היה הרחבה של פינת החי.
ד"ש לאקרומבילה (דמות מסויימת שהייתה חיה במרכז אחת המרצפות ולא הצלחתי לייחס אותה לשום בן תמותה עד שהוחלט שזהו בעל חי שעדיין לא גילו המדענים).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה