חו"ד גלופה לספר ביכורים

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מדובר בספר ביכורים של אבי שליט"א, שעומדות מאחוריו שנים ארוכות של עמל והשקעת כוחות ומשאבים.
וכשמדובר גם בגלופה הראשונה שלי- אז העבודה מאתגרת פי כמה.
מעלה צילומי מסך של הקובץ באילוס', של ההפרדות, ואת ההדמיות בפוטושופ.
יש עדיין הרבה עבודה על ליטושים קטנים (למשל במקומות שהבלינד עולה על הפויל כסף ודורס אותו), ועדיין אין שדרה.
אבל אשמח בכל אופן לשמוע הערות על הכיוון, מה יש לשפר ומה כן נכון כרגע.

היה לי חשוב ליצור קו נקי וחלק ולכן מיעטתי להשתמש בפויל כסף אלא בעיקר בבלינד, ומצד שני כן רציתי סגנון חסידי ומעוטר.

תודה מראש על כל תגובה!

צילום מסך אילוסטרייטור.JPG צילום מסך הפרדות בלינד.JPG צילום מסך הפרדות פויל כסף.JPG צילום מסך הפרדות.JPG
 

י. מאיר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
יפה מאד!

דעתי האישית:
  1. ציינת שרצית קו נקי יחסית.
    לדעתי כדאי לנסות פאטרנים עדינים יותר בבלינד ופחות עמוסים.

  2. הפאטרן החיצוני לדעתי לא ייראה טוב בהטבעה עקב עומס של אלמנטים קטנים...
    אא"כ התכוונת ליצור מרקם (טקסטורה בלע"ז) מסוים. אבל יש בו גם אלמנטים גדולים יחסית שפוגעים באחידות המרקם.
    ואם כן, לדעתי עדיף שהמרקם יופיע במסגרת הפנימית 'מאחורי' שם הספר, והפאטרן במסגרת החיצונית, כך שם הספר יופיע על רקע נקי יחסית.

  3. הסטרוק בבלינד מסביב לאותיות שם הספר, מקיף כל אות בנפרד, ולא את כל אותיות המילה יחד.
    ולכן הסטרוק של חלק מהאותיות 'עולה' על סטרוק של אותיות אחרות.

  4. אני חושב שכדאי המסגרת החיצונית 'תעלה' מעל הסטריפ של 'הלכות סת"ם' ולא להפך.

  5. לא הבנתי מהו הגלופה השלישית.
    (הראשון - בלינד, השני - כסף, השלישי - ?)

  6. למרות שמדובר בספר העוסק בהלכות סתם, הייתי מנסה לוותר על פונט סת"ם וללכת על פונט מאותה המשפחה של שם הספר, ולשחק בהיררכיה (שם הספר בבולד וכותרת משנה ברגולאר או לייט).

הערה על אופן העלאת התמונות:
אני חושב שכשמעלים תמונות לחו"ד, מומלץ להגדיר שהתמונות יעלו בגודל מלא.
פשוט כך ניתן להגדיל את התמונות בקליק ולהתעמק בפרטים הקטנים בקלות...
 
נערך לאחרונה ב:

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
יפה מאד!

דעתי האישית:
ציינת שרצית קו נקי יחסית.
לדעתי כדאי לנסות פאטרנים עדינים יותר בבלינד ופחות עמוסים.

הפאטרן החיצוני לדעתי לא ייראה טוב בהטבעה עקב עומס של אלמנטים קטנים...
אא"כ התכוונת ליצור מרקם (טקסטורה בלע"ז) מסוים. אבל יש בו גם אלמנטים גדולים יחסית שפוגעים באחידות המרקם.
ואם כן, לדעתי עדיף שהמרקם יופיע במסגרת הפנימית 'מאחורי' שם הספר, והפאטרן במסגרת החיצונית, כך שם הספר יופיע על רקע נקי יחסית.

הסטרוק בבלינד מסביב לאותיות שם הספר, מקיף כל אות בנפרד, ולא את כל האותיות המילה יחד.
הפתרון לזה - שימוש בחלון אפריאנס, ולהחיל על הסטרוק את האפקטים path>offset path ולאחמ"כ pathfinder>add.

אני חושב שכדאי המסגרת החיצונית 'תעלה' מעל הסטריפ של 'הלכות סת"ם' ולא להפך.

לא הבנתי מהו הגלופה השלישית.
(הראשון - בלינד, השני - כסף, השלישי - ?)

למרות שמדובר בספר העוסק בהלכות סתם, הייתי מנסה לוותר על פונט סת"ם וללכת על פונט מאותה המשפחה של שם הספר (פרנקנתן) ולשחק בהיררכיה (שם הספר בבולד וכותרת משנה ברגולאר או לייט).

הערה על אופן העלאת התמונות:
אני חושב שכשמעלים תמונות לחו"ד, מומלץ להגדיר שהתמונות יעלו בגודל מלא.
פשוט כך ניתן להגדיל את התמונות בקליק ולהתעמק בפרטים הקטנים בקלות...
וואו, יישר כוח גדול!!!
מעריכה מאד את חוות הדעת המפורטת, היא תורמת לי המון!
מאד חשוב לי שהתוצאה תהיה משובחת, גם כי זה הניסיון הראשון שלי בתחום הגלופות וגם בגלל הפן האישי...
בהמשך אלמד את ההערות ואיישם בעז"ה.
לוקחת לתשומת לב את ההערה בסוף (למרות שגם בלחיצה על התמונות המוקטנות הן נפתחות במסך מלא, לא?)
ותודה שוב!
 

י. מאיר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
המרכאות ההפוכות... סדרי אותם מהר!
כשאני רואה את זה, זה דוקר לי בעין. לא זוכרת למי כתבתי היום או אתמול - מרכאות הפוכות וישרות זה ההבדל שהופך גרפיקאי טוב לגרפיקאי מקצוען תותח.
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
המרכאות ההפוכות... סדרי אותם מהר!
כשאני רואה את זה, זה דוקר לי בעין. לא זוכרת למי כתבתי היום או אתמול - מרכאות הפוכות וישרות זה ההבדל שהופך גרפיקאי טוב לגרפיקאי מקצוען תותח.
גם לי זה קפץ מיד!
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
למה האותיות בשולחן הסופר עולות אחד על השנייה?
המרווח ביניהם גדול מאוד! אפשר ליפול בין אות לאות:p.

הדמייה לא משהו וקשה לתת חוו"ד ככה.
אם תרצו תוכלו לשלוח לי את הפידיאף ואני אכין הדמייה נורמלית כדי שיוכלו לשפוט!
 

משי 1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
חייבת לציין שלגלופה ראשונה זה ממש נהדר,
אך יש צורך בעוד פינישים כדי שיהיה מקצועי,
זה לוקח זמן עד שקולטים את הרעיון והשיטה...


שימי לב שבהדמיה אין בכלל שחור.

ובקובץ של השחור,
החלק הזה לא נראה טוב
upload_2019-8-6_22-19-42.png

תעבדי עם אפירנס

הקו השחור כאן נראה דק מידי...
upload_2019-8-6_22-20-19.png

את צריכה להוסיף קו חיצוני שחור לבלינד
אין שם קו חיצוני בלינד.
לדוגמה כאן זה בולט
upload_2019-8-6_22-47-3.png
 

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
הסטרוק בבלינד מסביב לאותיות שם הספר, מקיף כל אות בנפרד, ולא את כל אותיות המילה יחד.
ולכן הסטרוק של חלק מהאותיות 'עולה' על סטרוק של אותיות אחרות.
אם הבנתי נכון -
הבעיה נוצרת כאשר הטקסט מקונוורט אך כל אות היא יחידה בפני עצמה.
הפתרון הוא לקבץ את כל האותיות ואז להחיל את הסטרוקים השונים,
או מראש - להשאיר טקסט חי.
 

משי 1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הערכים של
המילוי הם 100 אדום 100 צהוב = כסף שמתחתיו שחור
upload_2019-8-7_0-12-31.png

סטרוק ראשון 100 אדום = בולט / לבן
upload_2019-8-7_0-12-52.png

סטרוק שני 100 אדום מאה שחור = שחור ובלינד
upload_2019-8-7_0-13-29.png


כך זה נראה בהדמיה
upload_2019-8-7_0-9-5.png
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
למה להשתמש בסטרוק?
יש דרך יותר אלגנטית: אופסט פאס', ערך חיובי. אפשר לעשות שכבות על גבי שכבות, וזה מדוייק יותר מסתם סטרוק.
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
למה להשתמש בסטרוק?
יש דרך יותר אלגנטית: אופסט פאס', ערך חיובי. אפשר לעשות שכבות על גבי שכבות, וזה מדוייק יותר מסתם סטרוק.
סטרוק הרבה יותר קל והרבה יותר מדוייק. בשימוש לגלופות.
 

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
למה להשתמש בסטרוק?
יש דרך יותר אלגנטית: אופסט פאס', ערך חיובי. אפשר לעשות שכבות על גבי שכבות, וזה מדוייק יותר מסתם סטרוק.
הבעיה היא מספר השכבות.
אם את צריכה לשנות אות, לדוגמה, את צריכה לגשת לכל שכבה בנפרד ולשנות אותה,
בעוד שבדרך השניה עם הסטרוק יש לך שכבת מלל אחת ובה בלבד את מטפלת.
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הבעיה היא מספר השכבות.
אם את צריכה לשנות אות, לדוגמה, את צריכה לגשת לכל שכבה בנפרד ולשנות אותה,
בעוד שבדרך השניה עם הסטרוק יש לך שכבת מלל אחת ובה בלבד את מטפלת.
נכון מאוד!

וכמו שכתבה @משי 1 אין שום צורך לעבוד בגלופות עם שכבות!!! זה סתם מסורבל ולא מקצועי!
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
קודם כל, המון תודה לכל המגיבים והמאירים!
יש כאן תגובות מושקעות של מקצוענים, עם הסברים מפורטים וצילומי מסך... מאד מעריכה את הזמן והמחשבה שהקדשתם, בזכותכם העבודה הזו תצא מושלמת בעז"ה.

אענה לפי הסדר:

יפה מאד!

דעתי האישית:
  1. ציינת שרצית קו נקי יחסית.
    לדעתי כדאי לנסות פאטרנים עדינים יותר בבלינד ופחות עמוסים.
האמת שניסיתי הרבה אופציות, ושמתי לב שהפאטרנים עם הצורות הגאומטריות הגדולות- יוצרים מראה מאד כבד ולא חלק. לכן ניסיתי ללכת על צורות קטנות וצפופות יותר. אנסה לדלל פרטים, שיתקבל מראה פחות עמוס.
2. הפאטרן החיצוני לדעתי לא ייראה טוב בהטבעה עקב עומס של אלמנטים קטנים...
אא"כ התכוונת ליצור מרקם (טקסטורה בלע"ז) מסוים. אבל יש בו גם אלמנטים גדולים יחסית שפוגעים באחידות המרקם.
ואם כן, לדעתי עדיף שהמרקם יופיע במסגרת הפנימית 'מאחורי' שם הספר, והפאטרן במסגרת החיצונית, כך שם הספר יופיע על רקע נקי יחסית.
אחליף ביניהם בעז"ה, באמת הפריע לי הרקע המורכב מדי מאחורי שם הספר.
3. הסטרוק בבלינד מסביב לאותיות שם הספר, מקיף כל אות בנפרד, ולא את כל אותיות המילה יחד. ולכן הסטרוק של חלק מהאותיות 'עולה' על סטרוק של אותיות אחרות.
הפתרון לזה - שימוש בחלון אפיריאנס, ולהחיל על הסטרוק את האפקטים path>offset path ולאחמ"כ pathfinder>add.
הבעיה כאן היתה שהרגתי את הטקסט (לא יודעת למה חשבתי שיש צורך), ולכן התוכנה התייחסה לכל אות כאל צורה נפרדת. אחליף לטקסט חי כדי שיהיה סטרוק חיצוני לכל המילה.
4. אני חושב שכדאי המסגרת החיצונית 'תעלה' מעל הסטריפ של 'הלכות סת"ם' ולא להפך.
הכוונה למסגרת החיצונית הדקה של הבלינד? או לכל החלל הריק בין המסגרות?
5. לא הבנתי מהו הגלופה השלישית.
(הראשון - בלינד, השני - כסף, השלישי - ?)
גם אני תהיתי מאיפה היא נוצרה, אין לה למעשה שום תפקיד בכריכה.
עד שנזכרתי שהשתמשתי לצבע הלבן בצבע ספוט, ולא בלבן רגיל. לכן בהפרדות יצאה גלופה נוספת.
6. למרות שמדובר בספר העוסק בהלכות סתם, הייתי מנסה לוותר על פונט סת"ם וללכת על פונט מאותה המשפחה של שם הספר, ולשחק בהיררכיה (שם הספר בבולד וכותרת משנה ברגולאר או לייט).
בהחלט. אני מתכוונת לשנות את הפונטים החינמיים כאן, השתמשתי בהם לפני שקניתי את החבילה בפונטביט.
אשמח לשמוע המלצה לפונט מתאים מפונביט.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
המרכאות ההפוכות... סדרי אותם מהר!
כשאני רואה את זה, זה דוקר לי בעין. לא זוכרת למי כתבתי היום או אתמול - מרכאות הפוכות וישרות זה ההבדל שהופך גרפיקאי טוב לגרפיקאי מקצוען תותח.
צודקת. כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, אני מתכוונת להחליף את הפונטים למקצועיים יותר, ואתקן בעז"ה גם את המרכאות.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
למה האותיות בשולחן הסופר עולות אחד על השנייה?
המרווח ביניהם גדול מאוד! אפשר ליפול בין אות לאות:p.
זה באמת הפריע לי מאד, אבל לא הצלחתי לסדר את האותיות בצורה טובה. לאור התגובות כאן הבנתי שהייתי צריכה להשאיר טקסט חי עם סטרוק משותף. יתוקן בעז"ה.
הדמייה לא משהו וקשה לתת חוו"ד ככה.
אם תרצו תוכלו לשלוח לי את הפידיאף ואני אכין הדמייה נורמלית כדי שיוכלו לשפוט!
לוקחת את ההצעה הנדיבה בשתי ידיים, תודה רבה!
אחרי שאתקן אשלח לכם את הקובץ.
בכל אופן- אשמח לשמוע מה יכולתי לשפר בהדמיה כדי שתצא טובה יותר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה