יש לקוחות שעד שלא נתקלים בהם פנים מול פנים ומשפשפים עיניים בתדהמה למקרא המיילים שלהם -
לא מאמינים שזה באמת קורה.
כל מי שיש לו ניסיון של שעתיים וחצי בתחום העיצוב יודע שעם רוב הלקוחות זה הולך ככה:
הם חופרים שעות על כמה זה עולה - איזה גודל - אפשר הנחה - בדפוס הזה - לא בעצם בדפוס הזה - טוב שיהיה בדפוס הזה.
נניח שסגרתם על עבודה. הגיע הזמן לקושש מהם טקסטים.
זה מגיע בקובץ כתבן בלי פסיקים ומלא שגיאות, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב - סרוק או מצולם ולכי תקלידי עכשיו בעצמך.
אוקיי, מתחילים לעצב, שולחים ללקוח >
תזיזי לפה. תזיזי לשם. זה צהוב? רציתי כחול. אמרתי כחול? התכוונתי ורוד. תורידי את החץ. תוסיפי פרח. תשני לסגול. טוב בעצם מה שעשינו בהתחלה.
נעלם לשבועיים.
מפציע בתשע בערב >
אני צריך את זה דחוף למחר!
עזבו, לא נלאה אתכם.
אבל - הנה מגיע החידוש המסעיר. יש לקוחות אחרים.
יש אנשים שאשכרה בצהריים שואלים מחיר, מאשרים אותו מיד, שולחים מודעה עם טקסטים מאורגנים ומנוסחים היטב, וכששואלים אותם מה הכיוון העיצובי הם אומרים: "מה שתעצבי אני אוהבת."
מאשרים מיד. מבקשים טיפה תיקונים. מחמיאים, מבסוטים מהעיצוב ומפרגנים מכל הלב. שואלים - מיוזמתם!!! - מה המספר חשבון להעברה. משלמים. נפרדים בהבטחה לעבוד יחד שוב. (תבואי כל יום, כפרה עליך)
וכל זה תוך ארבע-חמש שעות, כן?
@תמיד בעליה - היה כיף מטורף לעבוד איתך. אם הייתי בכיתה ה' הייתי באה לסדנא שלך.
המודעה כבר מאושרת אבל הארות מתקבלות תמיד
לא מאמינים שזה באמת קורה.
כל מי שיש לו ניסיון של שעתיים וחצי בתחום העיצוב יודע שעם רוב הלקוחות זה הולך ככה:
הם חופרים שעות על כמה זה עולה - איזה גודל - אפשר הנחה - בדפוס הזה - לא בעצם בדפוס הזה - טוב שיהיה בדפוס הזה.
נניח שסגרתם על עבודה. הגיע הזמן לקושש מהם טקסטים.
זה מגיע בקובץ כתבן בלי פסיקים ומלא שגיאות, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב - סרוק או מצולם ולכי תקלידי עכשיו בעצמך.
אוקיי, מתחילים לעצב, שולחים ללקוח >
תזיזי לפה. תזיזי לשם. זה צהוב? רציתי כחול. אמרתי כחול? התכוונתי ורוד. תורידי את החץ. תוסיפי פרח. תשני לסגול. טוב בעצם מה שעשינו בהתחלה.
נעלם לשבועיים.
מפציע בתשע בערב >
אני צריך את זה דחוף למחר!
עזבו, לא נלאה אתכם.
אבל - הנה מגיע החידוש המסעיר. יש לקוחות אחרים.
יש אנשים שאשכרה בצהריים שואלים מחיר, מאשרים אותו מיד, שולחים מודעה עם טקסטים מאורגנים ומנוסחים היטב, וכששואלים אותם מה הכיוון העיצובי הם אומרים: "מה שתעצבי אני אוהבת."
מאשרים מיד. מבקשים טיפה תיקונים. מחמיאים, מבסוטים מהעיצוב ומפרגנים מכל הלב. שואלים - מיוזמתם!!! - מה המספר חשבון להעברה. משלמים. נפרדים בהבטחה לעבוד יחד שוב. (תבואי כל יום, כפרה עליך)
וכל זה תוך ארבע-חמש שעות, כן?
@תמיד בעליה - היה כיף מטורף לעבוד איתך. אם הייתי בכיתה ה' הייתי באה לסדנא שלך.
המודעה כבר מאושרת אבל הארות מתקבלות תמיד