איך המנהל/ת אצלכם?

פרפר סגול

משתמש מקצוען
נראה שזו עסקת חבילה...
כשהמנהלת מיוחדת, מתייחסת יפה למורות, המורות עובדות כמו שצריך, ובי"ס פורח!!!
זה ממש נכון, זה מגביר מוטיבציה ומאפשר לפעול.
מלמד אותנו גם לגבי יחסי מורה-תלמידה בכיתה.
לתת אמון, מחמאות וכבוד וכל השאר- פשוט מגיע...
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
פעם בשנה גם אני הופכת להיות מיני מנהלת, בעת היותי רכזת קיטנה.
וזה לא פשוט בכלל.

פתאום את נכנסת לנעליים של התפקיד המיירא הזה, ומדריכה מבקשת אישור היעדרות, ולמחרת יש לך טיול ואת סופר לחוצה להחזיר את כולן הביתה בשלום, ובדיוק מדובר בקבוצה שובבה שתישאר ללא רועה... והמדריכה ההיא מתחננת אלייך בכל החמידות והמתיקות שלה, היא מתנדבת ב'עזר מציון' והילד קשור דווקא אליה וכו'... ואת צריכה להיות הרעה שתבטל לה התנדבות של חנ"מ או הבלתי אחראית שתאשר מדריכה מ"מ שהבנות לא מכירות, מזמינה לעצמך בעיות משמעת בטיול ועוד כמה נספחים-צפרדעים שאת בולעת בלית ברירה.

או מדריכה אחרת מתוקה דבש שבשעה 8:30 עוד לא בכיתה. מה קרה? "רצתי לקנות עדשות ופתאום גיליתי שהמכירה עברה לרחוב אחר..."
ובדיוק יש לך מפקחת מחוץ למשרד וראשך סחרחר עלייך מה את עושה עם קבוצה אנרגרטית ללא מדריכה?!
והיא מגיעה לך ב9:00 עם הנשמה ביד ואת מנסה גם לחוש אותה, גם לחוש את הדופק המואץ שלך כי הכנסת את המזכירה במקומה וקיווית שלא תתגלה ה'תרמית', וגם לחייך ולומר 'בוקר טוב, תכנסי אלי בסוף היום..." והיא נושכת שפתיים מולך ואת יודעת שאולי הרסת לה את היום עם המשפט הזה.

סוף היום. תכנית הסיום של המחנה הגיעה אל קיצה. שיירי אבטיח ממלאים את האולם בריח מענג של קיץ, אבל ברור לך שאת צריכה לפנות את זה מהאולם כי אין נקיון מחר בבית הספר. את מבקשת מהמדריכות בנחמדות לעזור לך והן מושכות כתף: "אין לנו כח, עיזבי". לא מבינות את האחריות.. את שותקת כי את ליד תלמידות ובליבך תמהה על הילדותיות המופגנת... מתחננת לתלמידות לעזור לך ובתמורה כותבת 'זכרונות' לבנות ח' עד השעה 21:00 בלילה, במשרד בית הספר.

סבלתי שש שנים ממנהלת, ואני הכי יודעת בעולם מה זה כשמשפילים אותך, נועלים אותך במשרד ולא מרשים לך לצאת (!!) צועקים עלייך ליד תלמידות וליד חברותייך המורות, והשנה עוד הספקתי לשמוע משפט נבחר: "תסתלקי מכאן לא רוצה לשמוע אותך".

אבל מנהלת גם עומדת בדילמות לא קלות בכלל. תמצית האנושיות וכבוד הבריות עומדת למבחן כשאת מנהלת. לא כולן מצליחות במבחנים הללו, כי מי שנדרש לעמוד בהם הוא בכל זאת רק בן אדם.
 
נערך לאחרונה ב:

פרפר סגול

משתמש מקצוען
לא כולן מצליחות במבחנים הללו, כי מי שנדרש לעמוד בהם הוא בכל זאת רק בן אדם.

ועדיין, הן אמורות לנהוג באנושיות.
חלק מההתנהלויות מזכירות חיתיות מסוימת וזה לחלוטין לא מקובל ולא אמור להתקבל ע"י כלגיטימי!!!
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
אני ממשיכה לעבוד שם.
היא לא.
אם את יכולה לבצע עריכה להודעה הקודמת, עדכני שם, זה פשוט בלתי נסבל לקרוא דבר כזה, ועוד כביכול בהשואה להתמודדות האישית שלך שהיא לגיטימית, מובנת ונורמטיבית.
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
אם את יכולה לבצע עריכה להודעה הקודמת, עדכני שם, זה פשוט בלתי נסבל לקרוא דבר כזה, ועוד כביכול בהשואה להתמודדות האישית שלך שהיא לגיטימית, מובנת ונורמטיבית.

דווקא רמוז שם די בברור: "סבלתי שש שנים ממנהלת..."
 

תילי5565

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מנהלת שלא מפרגנת זה מנהלת עם ביטחון עצמי נמוך מאוד!
חוששת שאם תחמיא תקבל פחות תפוקה וזה בדיוק בדיוק להיפך...

מנסיון לאחר שעזבתי מנהלת כזאת,(בעברה היתה מנהלת חשבונות מעולם לא היתה מורה..כבר נקודת פתיחה גרועה...)
שהוציאה לי את כל החשק להוראה, שמעתי שהיא הפסידה את מיטב המורות שלה בגלל התנהגותה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה