עזרה מי עשתה עבודת B.A בחינוך?

לשם שינוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ויכולה לכתוב לי באישי את נושא העבודה.

אני באמצע השקעה ארוכה (מידי...) בעבודה הראשונה.

ומחפשת כיוון להתחיל (ולסיים כמה שיותר במהירות...) את העבודה בחינוך. ואין לי רעיון.

רעיונות שלכן יוכלו לתת לי כיוון ועזרה.

תודה רבה לכל המסייעות!
 

לשם שינוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא מכירה את המושגים כי במקום הלימודים שלי אין דרישות כאלה.
האמת שפשוט למדתי ממש מזמן את הקורס לכתיבת עבודה, כך שיתכן שהשתמשו במושגים האלה ואני לא זוכרת.
בגדול מה שאני זוכרת זה שנתנו אופציה של שאלת מחקר או הרחבת נושא אחד מהרבה מקורות (זה הכוונה במילים אחרות?).
 

גדולה מהחיים

משתמש מקצוען
אם זה אקווילנטי זה עיוני.
עיוני= כל העבודה מתבססת על מקורות כתובים
איכותני= חלק מהעבודה מתבססת על ראיונות, מעין מחקר.
 

לשם שינוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תודה על כל ההסברים!
זה לא יכול להיות יהדות כי העבודה השניה שלי היא ביהדות.

העזרה שרציתי-
זה לראות כיוונים לעבודות שעשו כדי לחשוב על מבנה ונושא לעבודה.
 

Ok - מירי טריטל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
דבר ראשון את צריכה לבחור נושא. אח"כ לבנות שאלת מחקר, ולפי זה לבנות את ראשי הפרקים.
למשל, בנושא (השחוק) ענישה בחינוך, שאלת המחקר יכולה להיות:
מהו מקומו של העונש בשדה החינוך, וכיצד ניתן להשתמש בו בלי להזיק?
ואז זו תהיה עבודה כללית בנושא ענישה. יהיה לך קל למצוא חומר.
או שאלת מחקר ספיציפית יותר כמו:
מהם סוגי הענישה הרווחים במוסדות החינוך, ומהי השפעתם על החניכים?
במקרה כזה, יהיה לך קשה יותר למצוא חומר. אבל מצד שני - המנחות אוהבות יותר עבודות כאלה, כי הן מקוריות ומחדשות.
בהצלחה רבה!
 

סמייל (:

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני עשיתי עבודה בנושא בעיות חברתיות בעקבות ADHD
אם תרצי אוכל לשלוח לך ראשי פרקי מהעבודה או מקורות..
 

רבקהא

משתמש מקצוען
העבודה שלי היתה בנושא צמצום תופעת הנשירה במערכת החינוך- פרק אחד עסק בתופעת הנשירה במגזר החרדי.
 

m a r g a l i t

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
אני עשיתי על הקשר בין המצב הסוציו אקונומי של התלמיד לבין המוטיבציה שלו ללמידה,
אבל זה עבודה מחקרית-כמותית.

העבודה השנייה שלי הייתה בח"מ 'השינוי וההשפעה במערכת המשפחתית בעקבות הולדתו של ילד תסמונת דאון'

אם זה יעזור לך אני יכולה לשלוח לך אותם.

המון הצלחה!
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
אם זה אקווילנטי זה עיוני.
עיוני= כל העבודה מתבססת על מקורות כתובים
איכותני= חלק מהעבודה מתבססת על ראיונות, מעין מחקר.
עיוני - מתבסס על מקורות.
אמפירי - מתבסס על ממצאים. ואמפירי מתחלק בין כמותני - סקרים ומספרים וכד', לבין איכותני - ראיות עומק.
 

לשם שינוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תודה רבה לכל העוזרות והמסייעות!

מירי- אני יודעת איך לבנות עבודה. כתבתי שאני באמצע כתיבת העבודה ביהדות.
באמת בעבודה ביהדות השקעתי על כיוון מאד מקורי - ולכן קשה ומורכב וארוך.
לא מתחרטת אני נהנית מהכתיבה.
אבל אני מחפשת פיצוי בעבודה קלה יותר בחינוך- כי מטבעי אני נמשכת לדברים היותר מקוריים, ולא רוצה שוב ליפול לבור בלי תחתית הזה. אם גם בחינוך אני אלך לכיוון הזה אני אמצא את עצמי מסיימת את העבודות עוד כמה שנים קדימה ולא בא לי....

מצד שני חשוב לי לאהוב את הנושא שעליו אכתוב, לכן עוזר לי לשמוע רעיונות לעבודות ולגבש תוך כדי את הכיוון שלי.

תודה רבה לכל מי שכתבה לי את הנושא של העבודה שלה- זה עוזר לי מאד ונותן כיווני חשיבה.
ועוד יותר תודה ומחמם את הלב ממי שהציעה גם עזרה- אתן מקסימות!

וכמובן שאשמח לשמוע עוד כיוונים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה