קופירייטינג כותרת למודעה ללקוחה : תפירה והשכרת שמלות כלה וערב

נמש =)

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
-תופרת לך מחמאות (אבל זה די נדוש, לא?!)
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מעניין לבדוק פעם קלינית - אם יש באמת הבדל בתוצאות בין כותרת בנאלית, למשהו יצירתי יותר.

אבל בא נחשוב קצת אסטרטגית יותר ומחוץ לקופסה: בסגנון קניות מורכבות, אין סיבה למשוך את הקליינט לקנות, אלא לבוא לחנות.

במוח שלנו יש נוגדני קנייה מובנים - שכל אחד ינסה להיזכר מה קורה לפני קנייה משמעותית, גם כזו שהוא מבין שהוא צריך לעשות - יש איזה לחץ ומתח עד לקנייה, זה באמת עסקה טובה?! זה באמת עסקה משתלמת?! אני לא יכול למצוא משהו טוב יותר?! אני לא יכול למצוא משהו זול יותר?! - טוב בוא נחליט בפעם אחרת.. לבוא לקנות הכוונה להתחייב, הכוונה לגמור עם החלומות על הקנייה..

מנגד לבוא ללמוד - אין כזו התנגדות, רק לשמוע ולראות, אבל על פי רוב שבאים לחנות לראות הכוונה לקנות - זה אותו הדבר.

אני הייתי הולך על כיוון לימודי: לפני שאת מחליטה על שמלת חלומותייך - בואי ללמוד על הטרנדים האחרונים בשמלות הכלולות.

וכמובן מוסיף: ללא כל התחייבות (ראיתם פעם חנות שיש בה התחייבות לקנות?..)

לקנות זה מורכב. ללמוד לפני שצריך להחליט - אין שום בעיה.

מהרגע שהלקוחה דרכה על מפתן החנות - אין שום משמעות לפרסומת! תפקידו של איש מכירות טוב שלקוח שמגיע לחנות יוצר עם קנייה - אם המוכרת תדע לתת לה את ההרגשה שהיא הגיעה למקום הנכון, היא גם תקנה.

אני הייתי עושה קמפיין סביב זה: מראה כל פעם חלק אחר בשמלה בו יש כמה סגנונות (סורי, אבל אין לי שמץ של מושג בתחום). וכותב X או Z? סגנון Y או סגנון W? לפני שאת מחליטה על שמלת חלומותייך - בואי ללמוד על הטרנדים האחרונים בשמלות הכלולות.

לתיאום פגישת הדרכה חינם: 05000000
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

יוסי גולדשטיין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אני ממליץ לחשוב על מקורות התרבות החסידית והמזרחית שזה די דומה אך בכיוון שונה.
הפאר, המלכותיות, העומס הססגוני, הפומפוזיות
אך יחד עם זאת אירופאיות קלאסית יוקרתית ובטעם מעודן.
ולרדת לפרטים: הפייטים הנוצצים, הצבעים וכ'ו שיסחטו את הוואו, קריאות התפעלות!
או כיוון יותר קיצוני: יש במה לקנאות!
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
טקסט מרכזי:
אין מלכות (עם הדגשה עם מלכות) נוגעת בחברתה

בודי: (בכיוון של)
בואי נתאים לך את השמלה הייחודית, המותאמת אישית בשבילך.
אין עיצוב שחוזר על עצמו פעמיים הכל אישי עבורך
בדים ייחודיים, התאמה אישית ושיק מיוחד שיתן לך את היופי האישי ביום המלכותי שלך.

מדמיינת את המודעה עם רקע של בדים של שמלות כלה, כתר גדול בפרונט
שוליים רכים בגווני האפרסק.

טוב קצת נסחפתי עם העניין בכל אופן זו מודעה שלך...;):rolleyes:
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
טקסט מרכזי:
אין מלכות (עם הדגשה עם מלכות) נוגעת בחברתה

בודי: (בכיוון של)
בואי נתאים לך את השמלה הייחודית, המותאמת אישית בשבילך.
אין עיצוב שחוזר על עצמו פעמיים הכל אישי עבורך
בדים ייחודיים, התאמה אישית ושיק מיוחד שיתן לך את היופי האישי ביום המלכותי שלך.

מדמיינת את המודעה עם רקע של בדים של שמלות כלה, כתר גדול בפרונט
שוליים רכים בגווני האפרסק.

טוב קצת נסחפתי עם העניין בכל אופן זו מודעה שלך...;):rolleyes:

התחברתי.
 

סופר ומונה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לדעתי, הכיוון שצריך ללכת עליו, הוא לגרום תחושת הפסד ללקוח/ה (מכאן ואילך כתוב בלשון זכר, והטקסט מופנה לשני המינים כאחד...) אם לא יקרא את המודעה, וירוץ בעקבותיו אל בית העסק.

1. כלולות. פעם בחיים
2. עד חצי המלכות, ויותר
3. הארמון כולו שלך
4. חיים מלכותיים, מתחילים מכאן
5. כמו מלכה, ויותר
6. הגעת למלכות, לא תיכנסי?
 

יוסף יצחק פרקש

זמר ומוזיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
''ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות''
 

פרסום-פלאש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
משהו התקדם לך במודעה באמת?
נורא מסוקרנת לראות את התוצר הסופי.
יש לי תחושה משום מה, שנסחפתם יותר מידי עם הכיוון של "מלכה" "מלוכה" וכו'
ממש מעלה לי משפט מאיסתרק: "אם חתן דומה למלך, כלה היא ודאי מלכה"...:p
ואגב, אל נא תשכחו שכותרת ארוכה מידי, מאבדת את כל האפקט שלה!
לענייננו,
לפי מה שקראתי, לא הצלחתי להבחין בבידול מיוחד. פחות או יותר מה שכל המעצבות מציעות- התאמה אישית, מקצועיות וכיוצ"ב

אישית יותר התחברתי לכיוון של הגשמת חלום וכד'
משהו כמו
"תופרת לך חלום"
או "חלום שתפור עלייך"
אולי גם "שלמות. לפעם בחיים!"
או "שמלה של פעם בחיים"

וכמובן כמובן, שבלי ויז'ואל מנצח- הכותרת יכולה לעמוד בצד, עלובה ומבויישת...

המון הצלחות!
מחכה לראות את המודעה.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה