שיתוף אשמח לשמוע חוו"דכם

רובי ש.

משתמש פעיל
פרסום וקופי
הח"מ עשה את הקופי למודעה הזאת
אשמח לקבל הערות, הארות וגם... מחמאות.
ואם כבר שאלתם, אין לי כל קשר לעיצוב והגרפיקה, אם כי לטעמי הוא מצוין ומשובח.
ואגב, יש גם סרטון באותו סגנון, אולי בהמשך....
 

קבצים מצורפים

  • למה לשבור אם אפשר לבנות.pdf
    6.7 MB · צפיות: 207

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
קופי טוב מאוד רק תשתדל לקצר - ביצוע: רעיון בסיס נפלא, אבל צריך לנקות, לסדר, להקטין, לרווח.

יש למודעה פוטנציאל מעולה.

נ.ב. עם לוגו כזה מצפים מהמודעה ליותר - אחרת זה נזם זהב באף וכו'
 

LALYS

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
הסלוגן מהמם!
אהבתי מאד.

קופי טוב מאוד רק תשתדל לקצר - ביצוע: רעיון בסיס נפלא, אבל צריך לנקות, לסדר, להקטין, לרווח.

יש למודעה פוטנציאל מעולה.

נ.ב. עם לוגו כזה מצפים מהמודעה ליותר - אחרת זה נזם זהב באף וכו'

איש ספר - לטובת משתתפי הפורום אשמח אם תסביר את עצמך.
האיש ביקש חוו"ד על הקופי, האם הקופי מוצלח או לא?
איזה פוטנציאל יש למודעה, ואיפה הוא התפספס?
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
מקסים! מבריק!
כמה הערות קטנטנות:
  • איזו תוכנית ולא איזה
  • להוריד את ה"אם" שיהיה- למה לשבור? אפשר לבנות
  • להוריד את המשפט אחר כך, הוא מיותר. אפשר ישר להתחיל בעזרת- פטיש וכו' ועדיף למקם אותו מתחת לכותרת ולא משמאל לה.
הרבה הצלחה!
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
סקיצה מעולה
עכשיו מתחילה העבודה
קופירייטר טוב, הוא לא זה שכותב, אלא זה שיודע למחוק

במודעה ישנן 3 כותרות
כלומר, עד שהקורא מגיע לעיקר - הוא צריך לעבור מידי הרבה
והקשב שלו בורח.
מספיקה כותרת טובה אחת, עדיף כזו שמשלבת קריאייטיב עם נגיעה בכאב
ומשם מיד לתשובה המלאה

כמו"כ
גוף הטקסט אמור להיות בולט ומושך יותר ממתאים ל...
אמנם זה חלק של הגרפיקאי, אך התפקיד שלנו הוא לעמוד על כך, שההיררכיה תהיה מותאמת.

בהצלחה!
 

רובי ש.

משתמש פעיל
פרסום וקופי
תודה רבה לכל המגיבים,
משמח את הלב לראות את האכפתיות של כולם כאן,
אנסה לעשות סדר בדברים כדי שהדיון הענייני שהתפתח כאן ימשיך בכל הכבוד הראוי.

א. כמו שראיתם אני חלש בקטע של העיצוב לכן קצת פחות נכנסתי לעניין.
אולי בזכות הערותיכם אכנס יותר לעניין ואוכל להיות יותר מועיל.

ב. הלקוחה שפנתה אלי בעניין, ביקשה לקבל קופי למודעה, (אגב בקשה מהפורום המכובד הזה)
לאחר שיחה עם הלקוחה יצא ככה:
יש לה מוצר חדש, לא כל כך מוכר בארץ, שנותן מענה למילוי הזמן במסיבות,
הערך המוסף של המוצר שלה הוא, שהוא מעניין ומפעיל את כולם, כך שאף אחד לא רוצה לצאת באמצע, והעיקר במוצר שלה הוא, שהוא גם נותן מזכרת יפה הביתה. כאשר ניתן להגדיר זאת גם ככה, במקום סתם למלאות את הזמן בואו תעשו משהו מועיל.

ג. אני מבין שמהמשפט הפותח נהנו כולם, אכן הוא נוגע בליבת העניין,
כמה קשה למצוא תכנית מעניינת שתרתק את כולם, (שוברת את הראש)
התכנית שלנו היא תכנית שגם מועילה ולא רק מעבירה את הזמן (אפשר לבנות)
מסר נוסף צץ בין השורות אם את שוברת את הראש יש לך כאן משהו שאת כבר לא צריכה לשבור את הראש, כי יש כאן משהו טוב.

ד. מכיוון שהמוצר הוא מוצר חדש ולא מוכר, יש צורך כמה שיותר לפרט באופן מסודר על המוצר, כי הרי רוב האנשים לא מכירים.
הכותרת השנייה, באה לתת אינפורמציה על המוצר, המוצר הוא מוצר שהוא הפעלה, והיא תשמיע הדים,
התשובה לכותרת מפרטת את המוצר שהוא כולל הפעלה בפטיש ועוד.
לפי דעתי לא היה ניתן לחסוך שם במילים כי הורדתי הרבה מילים והיה הכרח להשאיר כמה מילים על המוצר עצמו.
גם המתאים ל.. חובה שיהיה כאן מכיוון שהוא מוצר שאינו מוכר נדרש להסביר למי זה מיועד.

אז תודה
לכל המגיבים שתרמו מניסיונם ומראיית מבטם, איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק

אגב
נ.ב. עם לוגו כזה מצפים מהמודעה ליותר - אחרת זה נזם זהב באף וכו'
אני יכול לראות את זה כמחמאה על הלוגו?
 
נערך לאחרונה ב:

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
תודה רבה לכל המגיבים,
משמח את הלב לראות את האכפתיות של כולם כאן,
אנסה לעשות סדר בדברים כדי שהדיון הענייני שהתפתח כאן ימשיך בכל הכבוד הראוי.

א. כמו שראיתם אני חלש בקטע של העיצוב לכן קצת פחות נכנסתי לעניין.
אולי בזכות הערותיכם אכנס יותר לעניין ואוכל להיות יותר מועיל.

ב. הלקוחה שפנתה אלי בעניין, ביקשה לקבל קופי למודעה, (אגב בקשה מהפורום המכובד הזה)
לאחר שיחה עם הלקוחה יצא ככה:
יש לה מוצר חדש, לא כל כך מוכר בארץ, שנותן מענה למילוי הזמן במסיבות,
הערך המוסף של המוצר שלה הוא, שהוא מעניין ומפעיל את כולם, כך שאף אחד לא רוצה לצאת באמצע, והעיקר במוצר שלה הוא, שהוא גם נותן מזכרת יפה הביתה. כאשר ניתן להגדיר זאת גם ככה, במקום סתם למלאות את הזמן בואו תעשו משהו מועיל.

ג. אני מבין שמהמשפט הפותח נהנו כולם, אכן הוא נוגע בליבת העניין,
כמה קשה למצוא תכנית מעניינת שתרתק את כולם, (שוברת את הראש)
התכנית שלנו היא תכנית שגם מועילה ולא רק מעבירה את הזמן (אפשר לבנות)
מסר נוסף צץ בין השורות אם את שוברת את הראש יש לך כאן משהו שאת כבר לא צריכה לשבור את הראש, כי יש כאן משהו טוב.

ד. מכיוון שהמוצר הוא מוצר חדש ולא מוכר, יש צורך כמה שיותר לפרט באופן מסודר על המוצר, כי הרי רוב האנשים לא מכירים.
הכותרת השנייה, באה לתת אינפורמציה על המוצר, המוצר הוא מוצר שהוא הפעלה, והיא תשמיע הדים,
התשובה לכותרת מפרטת את המוצר שהוא כולל הפעלה בפטיש ועוד.
לפי דעתי לא היה ניתן לחסוך שם במילים כי הורדתי הרבה מילים והיה הכרח להשאיר כמה מילים על המוצר עצמו.
גם המתאים ל.. חובה שיהיה כאן מכיוון שהוא מוצר שאינו מוכר נדרש להסביר למי זה מיועד.

אז תודה
לכל המגיבים שתרמו מניסיונם ומראיית מבטם, איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק

אגב

אני יכול לראות את זה כמחמאה על הלוגו?

אולי דווקא במקרה שלך יתאים לצאת עם הכותרת
" שוברת את הראש"
כטיזר מקדים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה