הצוק מכביש שש |סיפור וגם ציור

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בכביש שש, שם בשולים בין מחלף עירון לתחנת ההתרעננות, ששם היו עוצרים לשירותים, יש צוק חצוב בידי אדם ובידי שמים, עליו יש עץ עם ענפים בלי עלים.
כבשים שוטים מלחכים תחתיו עשב, כי הוא לא מרשה לעשות שם שום דבר אחר, רק ללחך.
ומישהו צבע את הסלעים שלו במיני צבעים, הוא יודע את זה, כי הוא ראה את דמותו משתקפת בחלון של מיניבוס מבריק שנתקע בשולים בדיוק לידו.
תמיד הם חולפים כל כך מהר, הוא לא מספיק להציץ במראה, מה לעשות, הוא צוק, וצוק זה לא הדבר הכי זריז בעולם.
הוא ישן הרבה, הצוק, לא אכפת לו אם זה בוקר או צהריים, הוא ישן ומשתזף בשמש, אפילו שבחוץ תשעים מעלות, שיישרף.
לכבשים אין שמות פרטיים, הוא ידע, רק שמות משפחה וכינויים צמריריים שבהם הם משתמשים בשעות חיבה, היה אחד פודולסקי שהיה רובץ לו על הקצה, בדיוק בנקודה הכי לא נוחה, מתגרד בקרניים שלו בצוק, גורם לסלעים קטנים להתפורר ולנשור בקול רעש במורד הצוק.
בחורף הוא ממש שמח, העץ הגדול מתנער מהעלים הבודדים שצומחים בענפים האחרונים שנותרו בחיים, וככה הוא מתמסר לרוחות שאוהבות לטוס לידו כדי לומר שלום.
הוא מתרחץ בגשם בעיניים עצומות, ובשמחה הוא משכשך את ירכיו בשלולית שנקווית לרגליו, ומרוב שמחה הוא נותן לכל הפרחים הכי יפים לצמוח עליו, חוץ מהרקפות שלא מסכימות לצמוח עליו מסיבות היסטוריות שלא מתוארכות לשום תקופה, פשוט לא מסכימות.
פעם אחת התיישבתי מולו, רציתי לבקש ממנו רשות לצייר אותו.
אבל הוא בדיוק נרדם, ולך תעיר הר, אז ציירתי אותו בלי רשות, אבל ליתר ביטחון התרחקתי וציירתי מהזיכרון.
וככה זה יצא.
ציור יפה.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה