קריאטיב כגרפיקאית וקופירייטר עובדים ביחד...

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
תלוי למי ותלוי למה
העלאת מחירים לא אמורה להיות דרסטית. היא צריכה לבוא בד בבד עם הנסיון
אחרת - לא יהיו להם לקוחות.
בוודאי
אבל באופן כללי 800 למודעה זה לא 'מחיר בשמיים'

בעצם, אם מחירו של כל בעל מקצוע מתומחר נכון עפ"י מכלול השיקולים, בינהם גם ניסיון כדבריה של @לללי , אז זו התמורה שמגיע לו לקבל.
ולכן מחיר + מחיר = סה"כ, ואת הסה"כ הלקוח משלם, אם הוא מודע לשווי העניין או יודע לשלם על מוצר טוב שמתאים לו.
 
נערך לאחרונה ב:

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צודקת
אז מה עושים בכזה מצב?
אם הגעתם למסקנה שעבודת הגרפיקאית שווה 400, ועבודת הקופירייטר שווה 400, אז המחיר הוא 800.
לא נכון לעשות הנחות על חשבון מה שמגיע, או משיקולי 'אולי זה יהיה יקר לו', כמובן שיש יוצאי דופן אבל זו הגישה בגדול.
אחרת כל חיינו נעשה הנחות ונרגיש מנוצלים
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
כשאני נתקלתי בשת"פ זה היה נראה כך:
הגרפיקאית: אצלי לוגו עולה 3000 ש"ח.
מתוכם, 1500 ש"ח הולכים אלי
ו-1500 ש"ח לקופירייטר

הלקוח מקבל עבודה מקצועית מבחינת הקופי והגרפיקה.

מה יוצא? הלקוח יודע שאמנם הסכום יחסית גבוה,
אבל זה לא עבודה פשוטה של גרפיקאי שמנסה להבין בקופי,
אלא שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע
וכמובן, אני מאמינה שזה לא לגמרי מדויק,
ז"א: אם הלקוח פנה לגרפיקאית, מן הסתם יש לה הסכם עם הקופרייטרית
שהיא מביאה לה לקוחות בתמורה ל- X ש"ח

ואם להפך, הלקוח פנה לקופירייטר והוא הביא את הלקוח לגרפיקאי,
מן הסתם יש לו גם איזשהוא הסכם רווחים עם הגרפיקאי.


מה שכן, הלקוח חייב לדעת שאמנם המחיר יקר יותר אבל הוא לא הולך לאיש מקצוע אחד!
 

יוסי גולדשטיין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אני חושב:
עד עכשיו קראת פה הרבה עצות למו"מ עם הקופי...

קודם כל את צריכה לקחת בחשבון כמה שווה הקופירייטרית בעינייך ומה הערך שהיא מביאה לעבודה שלך ולפי זה תחליטי אם שווה לך לעבוד איתה וכ'ו ויכול להיות שמשתלם עכשיו לקחת מישהי ממש מתחילה במחיר 'כמעט חינם' וככה להמשיך לטפס לרמות הגבוהות...
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
השרשור הזה מביא אותי לשאלה
האם גרפיקאי שהוא גם קופרייטר לוקח פחות למודעה + קופי,
מאשר גרפיקאי וקופירייטר שעובדים יחד
או שאין חיה כזאת (גרפירייטר:rolleyes:)
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
השרשור הזה מביא אותי לשאלה
האם גרפיקאי שהוא גם קופרייטר לוקח פחות למודעה + קופי,
מאשר גרפיקאי וקופירייטר שעובדים יחד
או שאין חיה כזאת (גרפירייטר:rolleyes:)
זה כבר פרסומאי לא?
וגרפיקאיות מעלות במחיר לאחר שלמדו קורס כתיבה שיווקית, כן.
 

נתיבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
השרשור הזה מביא אותי לשאלה
האם גרפיקאי שהוא גם קופרייטר לוקח פחות למודעה + קופי,
מאשר גרפיקאי וקופירייטר שעובדים יחד
או שאין חיה כזאת (גרפירייטר:rolleyes:)
נגעת בשאלה כואבת
אני "חיה כזאת" שהרבה פעמים מתקשה להסביר ללקוח
ברוב הפעמים אני פשוט שולחת אותו לעשות סקר שוק:)
אבל תמיד הנטייה היא להוריד...
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
מותר גם לשאול ?
האם ניתן וזה שווה ערך "לשלם" זה לזה בבארטר במיתוג.
כלומר הגרפיקאי ייתן מיתוג של לוגו והקופיריטר ישלם בשם וסלוגן?
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה