רחל סרולוביץ
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
•
בוודאיתלוי למי ותלוי למה
העלאת מחירים לא אמורה להיות דרסטית. היא צריכה לבוא בד בבד עם הנסיון
אחרת - לא יהיו להם לקוחות.
אבל באופן כללי 800 למודעה זה לא 'מחיר בשמיים'
בעצם, אם מחירו של כל בעל מקצוע מתומחר נכון עפ"י מכלול השיקולים, בינהם גם ניסיון כדבריה של @לללי , אז זו התמורה שמגיע לו לקבל.
ולכן מחיר + מחיר = סה"כ, ואת הסה"כ הלקוח משלם, אם הוא מודע לשווי העניין או יודע לשלם על מוצר טוב שמתאים לו.
נערך לאחרונה ב: