• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

שלא תשתכח תורה מישראל

ד.ב.

משתמש מקצוען
רשת הכוללים הייחודית 'דורשי ציון', בה לומדים מאות אברכים ביגיעה, בהתמדה, בשינון ובהעמקה שאין כמותם, את כל חלקי התורה, מתקיימת מזה כתשע שנים ומאירה את העולם בתורתם של בני העלייה הנפלאים.

כעת, לאחר שנים של התפתחות, הצלחה והישגים בתורה באופן שלמעלה מדרך הטבע ממש, קורא בית המדרש לעזרתנו, לבל ייאלץ חלילה לסגור את שעריו בפני הלומדים בסניפים שבכל רחבי הארץ, ולמען יוכל לקבל לפתחו תלמידי חכמים מתאימים וראויים נוספים.

מרן שר התורה, רבן של כל בני הגולה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, המלווה את הכולל בעצה והדרכה לאורך כל השנים, יצא במכתב נרגש בו הוא קורא מנהמת לבו לכל שומרי התורה, לסייע בכל מאי דאפשר ל"רשת הכוללים החשובה דורשי ציון".

הגאון האדיר, אשר כוח ברכותיו ותפילותיו מן המפורסמות הוא, מציין את מעלותיה הייחודיות של 'דורשי ציון', וכך הוא כותב: "בכוללים אלו עוסקים מאות אברכים בכל חלקי התורה, מקרא ומשנה ובתלמוד בבלי וירושלמי ובאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא בעמל ויגיעה עצומה מתוך הדחק".

בהמשך מכתבו כותב רבן של ישראל "בוודאי שמצווה וחובה גדולה לתמוך בידם", ואינו מסתפק רק בכך, אלא מוסיף גם הבטחה נדירה ביותר, כי: "כל העוזרים והמסייעים יזכו לשפע רב בזה ובבא ויתברכו בכל מילי דמיטב ושכרם כפול מן השמים".

כל אשר בלבו פועמת אהבת התורה, שלמד להכיר ולדעת את חשיבותם של בתי המדרש 'דורשי ציון' להעמדת התורה על תלה בדורנו, ואשר שמע את זעקתה של התורה מפיו של גדול הדור, אינו יכול לעמוד מנגד – ונרתם במלוא יכולתו להצלחת מגבית החירום להצלת רשת הכוללים.
תרמו עוד היום ותזכו לברכתו הנדירה של שר התורה ולשותפות אמת בממלכת התורה 'דורשי ציון'

להצלת רשת הכוללים לחץ כאן
 

ד.ב.

משתמש מקצוען
מתחיל היום בשעה 12:00,
עזרו לנו להציל את רשת הכוללים היחודית
 

ד.ב.

משתמש מקצוען
ברכת הרב קנייבסקי.jpg
 

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הם אוחזים רק ב64 אחוז, עוד מעט זה נגמר!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה