שיתוף מיתוג שובב לעסק גילוף בפרות.

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
רציתי לשמוע מה דעתכם על מיתוג שעשיתי. שם העסק הוא "פרימיום", באנגלית כתבנו את זה ככה "Primium" ולא כמו המילה המקורית "Premium". משחק מילים נחמד עם המילה "פרי". אשמח לתגובות, תודה!
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1-01.jpg
    Untitled-1-01.jpg
    KB 674.5 · צפיות: 838
  • כרטיסי ביקור.jpg
    כרטיסי ביקור.jpg
    2.4 MB · צפיות: 872
  • קופסא.jpg
    קופסא.jpg
    2.8 MB · צפיות: 796
  • שקית.jpg
    שקית.jpg
    KB 482.1 · צפיות: 794
  • ורודמגזין.jpg
    ורודמגזין.jpg
    KB 776.6 · צפיות: 773
  • מגזין.jpg
    מגזין.jpg
    KB 770 · צפיות: 770

GRAFI

משתמש מקצוען
אהבתי!
רק לא בטוחה שקולטים את ה'פרי' שבמילה פרימיום
אולי תדגישי אותה באיזושהי צורה. או ע"י שהיא בשחור והשאר בלבן/צהוב
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נראה מעולה!
אהבתי את השימוש בפונטים, רואים הבנה טיפוגרפית טובה וזה מקסים!
הסגנון המאוייר של האננס מתאים בול.

(הצבע הירוק-טורכיז מעט עכור, ממליצה לשחק מעט עם הגוון
ובכלל- כדאי לבדוק איך זה על רקע לבן. יכול לעבוד מצויין, לדעתי)

לוגו מדהים! שאפו!
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
עיצוב מעולה - 2 הערות:

1. המשחק עם Primium לא מספיק מודגש וברור, זה עלול לתת את התחושה שמישהו פשוט טעה באיות. צריך פה איזה הדגשה טיפוגרפית או מה, שיבינו שיש פה קץ'.
2. המיתוג הוא באמת שובב, אסטטי ומלא טעם - רואים פה יד מקצועית לעילא ולעילא - אבל בניגוד לאינספור מוצרים שממותגים גבוה מדי, ייתכן וכאן המיתוג מכוון למקום ילדותי ועממי מדי. סופסוף, הלקוח שמזמין עיצוב פרות כמתנה יוקרתית ונפרד מאיזה 400 ש"ח עבור זה - רוצה לדעת שיש לו כאן באמת עסק עם מוצר פרימיום ששווה לשלם עבורו את המחיר. דווקא הקופסה למשל באמת משדרת גבוה יותר.
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עיצוב מעולה - 2 הערות:

1. המשחק עם Primium לא מספיק מודגש וברור, זה עלול לתת את התחושה שמישהו פשוט טעה באיות. צריך פה איזה הדגשה טיפוגרפית או מה, שיבינו שיש פה קץ'.
2. המיתוג הוא באמת שובב, אסטטי ומלא טעם - רואים פה יד מקצועית לעילא ולעילא - אבל בניגוד לאינספור מוצרים שממותגים גבוה מדי, ייתכן וכאן המיתוג מכוון למקום ילדותי ועממי מדי. סופסוף, הלקוח שמזמין עיצוב פרות כמתנה יוקרתית ונפרד מאיזה 400 ש"ח עבור זה - רוצה לדעת שיש לו כאן באמת עסק עם מוצר פרימיום ששווה לשלם עבורו את המחיר. דווקא הקופסה למשל באמת משדרת גבוה יותר.
ממש מחכים ומרתק לקרוא את ההערות וההארות,מדוייק ונכון
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
וואו
מקצועי יפה ומושך....
 

נמש =)

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מאד מאד אהבתי!!
ממש מושך לבוא לקנות...
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
חתיכת מיתוג.
לא רואים כזה דבר כל יום.
והצבעים בכלל....
 

סטודיו פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
לענ"ד יש פה מספר סלוגנים, תיסגרו על אחד. יש עיצוב בפירות וירקות, ויש גילוף בפירות וירקות,
וכן בכרטיס ביקור חסר קו מפריד בין הסלוגן ל'להזמנות חייגו'.
וכמובן מה שאמרו קודמי על הפרימיום, שממש נראה כטעות....
אבל כמובן שזה דיוקי דיוקים והעיצוב באמת שובב ומושך את העין, מגרה במיוחד!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה