חו"ד פרסומת למשווק טונרים ודיו

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אני רואה החלטת ממש לרדת עלי! אה?
ח"ו. רק רציתי לרמז שכנראה זה עניין של אופי (השימוש בסימני פסוק כאלה ואחרים). לכן גם לא הגבתי לעצם העניין, מעבר להערה הראשונית.
אגב, זה יהיה קצת אתגר להיענות להערה המחכימה של @איש ספר , כי כל העניין של המודעה הוא המהירות והצבי, ואם לא נגמר לי הטונר ולא נתקעתי, למה באמת זה כל כך דחוף?...

בהצלחה
 

רייזוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
יעל מושלם!!!!
לא רואים כאלו מודעות ב-כ-ל-ל!!!!!!!!!!!
אהבתי ביותר
את אלופה!
 

elisheva18

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בס"ד

ואווו!!!!
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
וואו ממש שיעור בעיצוב בחינם;).....

תודה.

מה הייתה ממליץ לכתוב?!
שאני אדע להבא ,

כמו בכל דבר, צריך לתכנן מחדש - אם הגעת למסקנה שמהירות ההספקה זה הבידול המרכזי בעסק, וזה מה שהכי מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים - תנסחי את זה מחדש, בשאלה או בכל דרך אחרת. זה יכול להיות באותו קריאייטיב עם הצבי, וזה יכול להיות בצורות נוספות. אחד הדברים החשובים ביותר במקצוע שלנו הוא לא להיות מקובע בשום דבר, אנחנו צריכים להיות גמישים ואלסטיים לכל שינוי והתפתחות. מה שעולה לי עכשיו בראש זה קמפיין דיגיטלי בו אתה מראה למשתמש איך לבדוק מה מצב המחסניות שלו. וכמובן: "אם גם אתה לא אוהב להיתקע באמצע הדפסה, הקלק כאן".

זה לא בטוח מוכח ונכון אבל יכול ליהיות....
אפשר לחשוב על הכיוון אבל זה ממש ממש לא , לגמרי לא נכון!

את המשפט הזה ניתן לומר כמעט על כל דבר מופשט - חוץ מעל זה שיש בורא לעולם ושתורתנו הקדושה ניתנה לנו על ידו.

כי השתמשתי פה ״באלמנט״ ההפחדה - נתקעת?! (כאילו שלא תגיע לכזה מצב לכן תתקשר אלי..)

אם זה הדבר - כדאי להדגיש את זה, לא צריך לתת קרדיט גדול מדי לאינטליגנציה של קהל היעד שידע להסיק דבר מתוך דבר. צריך לנגוע ישירות בנקודת הכאב.

ולסיום - כל האסטרטגיות והפילוסופיות לא שווים כלום מול מבחן התוצאה. מכיוון שכבר פרסמת את המוצר, צריך פשוט לשים את היד על הדופק ולשאול את הלקוח כמה פניות חדשות הביאה לו הודעה - אם יש גל פניות ענק תמשיכי עם המודעה הזו בדיוק בלי שום שינוי!
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
תודה.



כמו בכל דבר, צריך לתכנן מחדש - אם הגעת למסקנה שמהירות ההספקה זה הבידול המרכזי בעסק, וזה מה שהכי מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים - תנסחי את זה מחדש, בשאלה או בכל דרך אחרת. זה יכול להיות באותו קריאייטיב עם הצבי, וזה יכול להיות בצורות נוספות. אחד הדברים החשובים ביותר במקצוע שלנו הוא לא להיות מקובע בשום דבר, אנחנו צריכים להיות גמישים ואלסטיים לכל שינוי והתפתחות. מה שעולה לי עכשיו בראש זה קמפיין דיגיטלי בו אתה מראה למשתמש איך לבדוק מה מצב המחסניות שלו. וכמובן: "אם גם אתה לא אוהב להיתקע באמצע הדפסה, הקלק כאן".



את המשפט הזה ניתן לומר כמעט על כל דבר מופשט - חוץ מעל זה שיש בורא לעולם ושתורתנו הקדושה ניתנה לנו על ידו.



אם זה הדבר - כדאי להדגיש את זה, לא צריך לתת קרדיט גדול מדי לאינטליגנציה של קהל היעד שידע להסיק דבר מתוך דבר. צריך לנגוע ישירות בנקודת הכאב.

ולסיום - כל האסטרטגיות והפילוסופיות לא שווים כלום מול מבחן התוצאה. מכיוון שכבר פרסמת את המוצר, צריך פשוט לשים את היד על הדופק ולשאול את הלקוח כמה פניות חדשות הביאה לו הודעה - אם יש גל פניות ענק תמשיכי עם המודעה הזו בדיוק בלי שום שינוי!
אין מילים!
בוא נראה מה המודעה תגרוף:)....;)

לקחתי לצומת לב...
בכל אופן אין מילים!
תודה תודה
ממש צודק בכל מילה
באמת ביקורת בונה:D
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
הלקוח רצה בסוף גם ניירת:p
אז הנה משתפת כהמשך....
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
שכחתי לצרף תקובץ....
הנה הוא
PEIUC01.jpg
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
ולכל החוששים לימיהם...
קודם כל במבט כולל - הרעיון והביצוע מדהימים. מודעה יפה ומוצלחת.
אבל בקטנה כמה הערות, לדעתי:
1. גוון צבע התכלת החלק הקדמי של רגלי הצבי מדיי קרוב לצבע הרקע. הוא עלול כמעט ולא להיראות במצבים מסויימים או בהדפסה לא איכותית. כדאי לשקול החלפת צבע או שינוי משמעותי בגוון.
2. כבר דיברנו על הלוגו. כרגע משהו מעוות לי שם. "השפיץ" לא מכוון לדעתי משום צד. הוא לא מספיק ממורכז מתחת לקווים הצבעוניים, ומאידך גם לא פונה למרכז הP (על זה כבר דיברנו). הוא גם קצת רחוק מדיי מהמשושה לדעתי (אמנם מדובר בלוגו ואולי צריך להיזהר מלגעת בו אחרי שכבר פורסם. לשקול).
3. פונט הסלוגן מתחת ללוגו עבה מדיי ודחוס.
4. הטלפון לא ממורכז אנכית.
5. לשונית - "?!" זה סימן תמיהה. נראה לי שהוא לא נכון ב"נתקעת" וב"נגמר הדיו"... ניתן להסתפק בסימן שאלה, בודד או שניים להדגשה.

בהצלחה רבה

@איש ספר

אז המודעה יצא טוב מאד בהדפסה
וגרפה לקוחות.... ב״ה!
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
שמח מאוד לשמוע - עוד דוגמה לכך ששת התוצאות חשובה יותר מכל אסטרטגיה.
חחחחחחחחחחחח
תודה לך!
למרות הכל תודה על הכל.....
זה היה שיעור מאלף לחיים;)
 

Saralem

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
וואו מרענן ומקורי
כיף לראות כאלה מודעות!
והלוגו פשוט יפה, מושלם!
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
הכל מצוין. באמת אפשר טיפה לשייף את הלוגו. הכלליות שלו מצוינת ומרשימה.
המודעה יפה ומושקעת. טיפה הייתי משפר את הטיפוגרפיה בכותרת. היישור בלוק שם יוצר ריווח מיותר בין האותיות שמחליש את העיצוב. יישור ימין אות מרכז יהיה טוב יותר.
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
באמת אפשר טיפה לשייף את הלוגו.
איך?
טיפה הייתי משפר את הטיפוגרפיה בכותרת. היישור בלוק שם יוצר ריווח מיותר בין האותיות שמחליש את העיצוב. יישור ימין אות מרכז יהיה טוב יותר.
ניסיתי את הישור הימין דבר ראשון!וזה יצא לא טוב:(
אז בסוף היישור הזה היה הכי יפה ורלוונטי

תודה על התגובה מחממם את הלב
 

#ה_מ_ע_צ_ב_ת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
המודעה צריכה להיות מושכת מאד! משהו שלא רואים....;)
הצלחת בגדול!
שאפו! פרסומת ממש ממש יפה!
קראתי את הדיונים והיה מרתק...
לי אישית הפריע יותר העניין של המירכוזים.
״משלוח עד שלוש שעות״ לא מיושר לאמצע (נקווה שגם זה רק במוקאפ...)
וכן. גם הקטע של הסימני קריאה. סוג של תמיהה ללא צורך בתשובה...

אח״כ המיתוג הכללי שהעלית מדהים ביופיו!
מאוד יפה!!! קו נקי וחלק!
(שימי לב גם שם היישור של הכיתוב בכרטיס הביקור ״כל סוגי הדיו״ שיהיה בגובה של המייל והטלפון. ותני קצת ספייס מהאייקונים.)

המשיכי להצליח!
שבוע טוב ומבורך!

שרי.
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
התייחסתי לאיך שהוא מופיע במודעה הראשונה. בניירת המשולש מכוון יותר. אח"כ ראיתי.
מעבר לזה קשה להתייחס ע"פ ההדמיות. אבל בסלוגן נראה קצת קרוב וצפוף. אבל באמת קשה לבחון ככה.
ניסיתי את הישור הימין דבר ראשון!וזה יצא לא טוב:(
אז בסוף היישור הזה היה הכי יפה ורלוונטי
אז אולי יישור מרכז. הטיפוגרפיה בכותרת לא מושלמת.
אבל זה בקטנה. עבודה יפה מאוד (אני מאוד נהנה גם מהביטחון העצמי ואמוציות) אשמח לראות עוד עבודות בקרוב:)
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
״משלוח עד שלוש שעות״ לא מיושר לאמצע (נקווה שגם זה רק במוקאפ...)
חחח
צודקת! זה סודר מיד ושנשלח מתוקן לדפוס....
(שימי לב גם שם היישור של הכיתוב בכרטיס הביקור ״כל סוגי הדיו״ שיהיה בגובה של המייל והטלפון. ותני קצת ספייס מהאייקונים.)
כפי בקשת הלקוח:rolleyes:
המשיכי להצליח!
שבוע טוב ומבורך!

שרי.
תודה לך ממש על התגובה המפורטת!!!!
כיף לשמוע ולקבל מחמאות אחרי עבודה רבה של מחשבה
תודה לך על הזמן הרב שהקדשת על כתיבת הערות והארות;)
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה