אני רואה החלטת ממש לרדת עלי! אה?גם זו שאלה רטורית? (?!)
אני רואה החלטת ממש לרדת עלי! אה?גם זו שאלה רטורית? (?!)
ח"ו. רק רציתי לרמז שכנראה זה עניין של אופי (השימוש בסימני פסוק כאלה ואחרים). לכן גם לא הגבתי לעצם העניין, מעבר להערה הראשונית.אני רואה החלטת ממש לרדת עלי! אה?
וואו ממש שיעור בעיצוב בחינם.....
מה הייתה ממליץ לכתוב?!
שאני אדע להבא ,
זה לא בטוח מוכח ונכון אבל יכול ליהיות....
אפשר לחשוב על הכיוון אבל זה ממש ממש לא , לגמרי לא נכון!
כי השתמשתי פה ״באלמנט״ ההפחדה - נתקעת?! (כאילו שלא תגיע לכזה מצב לכן תתקשר אלי..)
אין מילים!תודה.
כמו בכל דבר, צריך לתכנן מחדש - אם הגעת למסקנה שמהירות ההספקה זה הבידול המרכזי בעסק, וזה מה שהכי מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים - תנסחי את זה מחדש, בשאלה או בכל דרך אחרת. זה יכול להיות באותו קריאייטיב עם הצבי, וזה יכול להיות בצורות נוספות. אחד הדברים החשובים ביותר במקצוע שלנו הוא לא להיות מקובע בשום דבר, אנחנו צריכים להיות גמישים ואלסטיים לכל שינוי והתפתחות. מה שעולה לי עכשיו בראש זה קמפיין דיגיטלי בו אתה מראה למשתמש איך לבדוק מה מצב המחסניות שלו. וכמובן: "אם גם אתה לא אוהב להיתקע באמצע הדפסה, הקלק כאן".
את המשפט הזה ניתן לומר כמעט על כל דבר מופשט - חוץ מעל זה שיש בורא לעולם ושתורתנו הקדושה ניתנה לנו על ידו.
אם זה הדבר - כדאי להדגיש את זה, לא צריך לתת קרדיט גדול מדי לאינטליגנציה של קהל היעד שידע להסיק דבר מתוך דבר. צריך לנגוע ישירות בנקודת הכאב.
ולסיום - כל האסטרטגיות והפילוסופיות לא שווים כלום מול מבחן התוצאה. מכיוון שכבר פרסמת את המוצר, צריך פשוט לשים את היד על הדופק ולשאול את הלקוח כמה פניות חדשות הביאה לו הודעה - אם יש גל פניות ענק תמשיכי עם המודעה הזו בדיוק בלי שום שינוי!
קודם כל במבט כולל - הרעיון והביצוע מדהימים. מודעה יפה ומוצלחת.
אבל בקטנה כמה הערות, לדעתי:
1. גוון צבע התכלת החלק הקדמי של רגלי הצבי מדיי קרוב לצבע הרקע. הוא עלול כמעט ולא להיראות במצבים מסויימים או בהדפסה לא איכותית. כדאי לשקול החלפת צבע או שינוי משמעותי בגוון.
2. כבר דיברנו על הלוגו. כרגע משהו מעוות לי שם. "השפיץ" לא מכוון לדעתי משום צד. הוא לא מספיק ממורכז מתחת לקווים הצבעוניים, ומאידך גם לא פונה למרכז הP (על זה כבר דיברנו). הוא גם קצת רחוק מדיי מהמשושה לדעתי (אמנם מדובר בלוגו ואולי צריך להיזהר מלגעת בו אחרי שכבר פורסם. לשקול).
3. פונט הסלוגן מתחת ללוגו עבה מדיי ודחוס.
4. הטלפון לא ממורכז אנכית.
5. לשונית - "?!" זה סימן תמיהה. נראה לי שהוא לא נכון ב"נתקעת" וב"נגמר הדיו"... ניתן להסתפק בסימן שאלה, בודד או שניים להדגשה.
בהצלחה רבה
חחחחחחחחחחחחשמח מאוד לשמוע - עוד דוגמה לכך ששת התוצאות חשובה יותר מכל אסטרטגיה.
איזה כיף לשמוע!!!!וואו מרענן ומקורי
כיף לראות כאלה מודעות!
והלוגו פשוט יפה, מושלם!
איך?באמת אפשר טיפה לשייף את הלוגו.
ניסיתי את הישור הימין דבר ראשון!וזה יצא לא טובטיפה הייתי משפר את הטיפוגרפיה בכותרת. היישור בלוק שם יוצר ריווח מיותר בין האותיות שמחליש את העיצוב. יישור ימין אות מרכז יהיה טוב יותר.
הצלחת בגדול!המודעה צריכה להיות מושכת מאד! משהו שלא רואים....
התייחסתי לאיך שהוא מופיע במודעה הראשונה. בניירת המשולש מכוון יותר. אח"כ ראיתי.איך?
אז אולי יישור מרכז. הטיפוגרפיה בכותרת לא מושלמת.ניסיתי את הישור הימין דבר ראשון!וזה יצא לא טוב
אז בסוף היישור הזה היה הכי יפה ורלוונטי
חחח״משלוח עד שלוש שעות״ לא מיושר לאמצע (נקווה שגם זה רק במוקאפ...)
כפי בקשת הלקוח(שימי לב גם שם היישור של הכיתוב בכרטיס הביקור ״כל סוגי הדיו״ שיהיה בגובה של המייל והטלפון. ותני קצת ספייס מהאייקונים.)
תודה לך ממש על התגובה המפורטת!!!!המשיכי להצליח!
שבוע טוב ומבורך!
שרי.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכא
א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: