עזרה איך מורידים מסטיק מבגד??

יהודית ר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
יש למישהו רעיון איך להוריד מסטיק מבגד?
תודה!
 

יוצרת כתיבה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
תנסי פה:
https://blog.pro.co.il/blog/?p=736

ניקוי מסטיק – המדריך השלם.


אחד מהדברים המרגיזים ביותר לגלות, הינו כאשר מסטיק נדבק לאחד הבגדים האהובים שלך, לריפוד, לעץ בריהוט או לשטיח. לא מעט אנשים כבר חוו את המטרד של המסטיק שנדבק לכל מיני דברים שונים. ישנם כמה שלבים עבור ניקוי מסטיק למשל מבגד. יש להסיר את המסטיק מהבגד מבלי למרוח אותו והשליך אותו לפח האשפה. יש לקחת נר שעווה ולטפטף מן השעווה על שאריות המסטיק שנותרו על הבגד. לאחר שהתייבשה השעווה, יש לקחת נייר ולהניחו מתחת לכתם. יש לגהץ עם מגהץ את השעווה על הנייר וכתם המסטיק פשוט ייספג על הנייר. יש לחזור על הפעולה כמה פעמים ולארח שהכתם ירד יש לכבס את הבגד במכונת הכביסה.

במידה והמסטיק לא מזמן נדבק לבגד, כדאי להסיר אותו באמצעות הקפאת החולצה או הנחת קוביות קרח. המסטיק פשוט יקפא וקל יהיה להסירו. ניתן לבצע ניקוי מסטיק מבגד, גם בשיטה נוספת של גיהוץ והפעם ללא שעווה.. יש להניח את הבגד על שולחן הגיהוץ כאשר המסטיק הדבוק מופנ לכיווננו. הניחו פיסת עיתון או נייר על המסטיק וגהצו מעל לעיתון. חום המגהץ, ידביק את המסטיק לעיתון. יש להחליף את העיתון בכל כמה שניות בכדי לא לגרום להדבקה חוזרת של המסטיק. אם מדובר בבגד לבן למשל, מומלץ להחליף את העיתון בנייר לבן, מה שימנע ממנו כתמים נוספים שיהיה קשה להסירם.

ice-cubes-300x200.jpg


ניקוי מסטיק ממשטחי אבן
גם משטחי אבן בגינה או באזור המרפסת, עשויים להתלכלך בגלל מסטיק שנדבק. האזור הופך להיות מלוכלך ובלתי נעים לשהייה. גם מקומות כגון פארקים או מתנסים, ניתן לראות כי הילדים שמסתובבים באזורים אלה, לא בלבד שהמקום אינו נעים אלא הוא אף שורץ בחיידקים. ראשית, על מנת לבצע ניקוי מסטיק ממשטחי האבן, חל איסור לגרד את המסטיק מהמשטח, מה שיוביל לשריטות של האבן. במקרים אלה, רק אנשי מקצוע יכולים לנקות את המסטיק ממשטחי האבן. זהו חומר עיקש ואם תנסו להוציא אותו בכוחות עצמכם, זה יגרום לכתם על האבן או פגיעה בה וישנם משטחים שהם מאבן יותר יקרה או שיש ולכן, כמה שקלים יותר שישולמו לחברה המתמחה בניקיון זה, מה שישמר את האבן ויגרום למקום שלכם להיות נעים, אסטטי וללא מושבות חיידקים.

cleaningsofa-300x200.jpg


הסרת וניקוי מסטיק מספות
לפעמים קורה שהילדים יושבים בסלון כאשר אנו לא בבית ואז כאשר אנו מגיעים הביתה, אנו מוצאים מסטיק הדבוק לריפוד הסלון שלא מזמן רכשנו. יש לדעת כיצד לבצע ניקוי מסטיק מספות. מצד אחד, ישנה סכנה להרס הטקסטורה של הבד בשל שפשופים וחיכוך המקום, אבל מצד שני, זו עשויה להיות פעולה פשוטה ויעילה, במידה ואתם מכירים את הטכניקה היעילה ולעבוד עם חומר ניקוי מתאים.

ישנם חומרי ניקוי המתאימים עבור ניקוי מסטיק מספות, כמו ג’ל מיוחד שהוא חדש יחסית ויעיל. לרוב, אם אינכם מכירים כיצד ניתן להסיר מסטיק מספות, יש לקרוא לחברת ניקוי ספות שמכירה את כל שיטות הניקוי השונות עבור כתמים שונים וכן הסרת מסטיק מהריפוד, כך שלא יורגש כלל כי היה על הריפוד מסטיק שנדבק אליו. לניקוי ספות של חברתנו כנסו.

Carpet-cleaning-74-300x200.jpg


כיצד מסירים מסטיק שנדבק לשטיח?
אם הבחנתם במסטיק שנדבק בשטיח שלכם, יש לבצע את הפעולות הבעיות. יש להכין קוביות קרח את קוביות הקרח, יש להניח על המסטיק ולדאוג, כי קוביות הקרח יכסו את הכתם על השטיח ששם נדבק למעשה המסטיק. המתינו כדקה, עד שהמסטיק יתקשה. נסו לשפשף את המסטיק בעזרת מברשת. אם ראיתם עיגולים קטנים שנשארו מסימן המסטיק שהיה על השטיח, דאגו לא לשפשף מדי, היות ופעולת ניקוי מסטיק משטיח מצריכה משנה זהירות. יש להישמר בפגיעה של סיבי השטיח, כאשר אתם משפשפים אותו. ישנם שטיחים יקרים העשויים מצמר או משי ולכן, מומלץ למסור אותם לניקוי מקצועי והם יחזרו חדשים. ניקוי שטיחים בבית הלקוח של חברתנו WeClean.

patch-300x200.jpg


הסרה וניקוי מסטיקים מרצפות או שבילים
אנו חיים בעידן של סדר וניקיון וטיפוח הבית וכמובן גם של עצמנו. תופעה של ניקוי שמנים, דלקים או שאריות של מסטיקים ממדרכות, שבילים ורצפות, יש להשתמש עם ציוד מתקדם כגון מכונות שטיפה בלחץ. לחברות ניקיון יש ציוד משוכלל, הכולל מכשירים ומכונות מיוחדות וכן, חומרי ניקוי מקצועיים. יש לקרוא לחברת ניקיון, כך שתסירו דאגה מלבכם אם יש לכם שאריות של מסטיק שיש להסיר בכדי שהאזור שלכם ימשיך להיות נקי ומטופח. דברים שלמעשה הם קטנים כגון מסטיק, עשויים לפגום במראה הבית, הגינה, הבגד, הריפוד ועוד. על מנת שהסביבה בה אנו חיים תהיה מושלמת, כדאי להסתייע עם חברת ניקיון מנוסה שתוכל להסיר כל כתם ולכלוך, אפילו ניקוי מסטיק שיש להקפיד בשיטות הניקוי מכל מיני חפצים יקרים הכוללים ריהוט.
 

איכות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
K300 וזה נמס
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ספריי שמן WD40
מניסיון
מוריד גם זפת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה