דביק, חם, ומזיע./טור דומע אחר מיטתו של חורף 2019.

אפשוטער איד

משתמש מקצוען
היום זה כבר היה מוגזם.

לפני שבועיים עוד שרדנו, שבוע שעבר נלחמנו (בתיקנים), השבוע קרסנו.

בין מקלחת אחת לשניה, ולאחר מרדף נואש ומתסכל בפרפר חצוף.

בכיתי את לכתו של החורף.

נטפי דמע.


*******

אלפים ליוו למנוחות בחודש שעבר את חורף 2019 שהלך לעולמו בשם טוב ובשיבה טובה.

המנוח, שזכה לשם ''מתושלח'', האריך ימים מכל חבריו וקנה לעצמו רבבות מעריצים ומוקירים.

ערש הולדתו ביום סגריר וקודר אי שם בין אוקטובר לנובמבר 2018. בראשית ימיו התאמץ מאוד לעמוד בתקוות שתלו בו, אולם לא תמיד התאים עצמו לציפיות.

בראשית דצבמבר 2018, בעודו בן חודש וחצי בלבד, נתן הופעה עוצמתית באזור מרכז הארץ ש''סחפה'' המונים ועוררה ענין רב. הוא המשיך בהופעותיו גם בחודש שלאחר מכן.

כבר מקטנותו ניכרו בו תכונות מבורכות שאפשרו לו למלאות מאגרים ולהשקות המונים. במהלך חודש ינואר ערך ביקור ממושך ורב רושם באזור הצפון ולא שב משם לפני שחנך את עונת הסקי בחרמון. באמצע ינואר, והוא בן שלשה חודשים הורע מצבו, והוא הוטס לאירופה. בשלב זה רבים וטובים נואשו ממנו. במשך כשלשה שבועות היה שרוי במצב של מוות קליני וחומו עלה, והיה חשש כי יסיים כשאר אחיו שקדמו לו. לאחר שלשה שבועות החלה הטבה במצבו, הוא שב ארצה ואט אט חזר לפעילות.

במהלך חדש פברואר שהה בעיקר בצפון ונודע בקשריו הטובים עם ראש עיריית טבריה רון קובי כשסייע בעדו להפעיל אטרקציות בטיילת, ולמלא את הימה הצמוקה.

לקראת סוף החדש הגיע המנוח לירושלים ושהה בה יומיים רצופים, אולם לאחר מכן לא חש בטוב בשל גילו המבוגר וסבל מהתייבשות. בניגוד לכל התחזיות, הוא התחזק ושב לאיתנו ונסע צפונה לקראת אמצע חדש מרץ.

בשלב זה, כשהתקרב לגיל חמישה חודשים, החל לצוות לביתו ולהפרד ממכריו.
ואולם לקראת סוף החדש ערך ביקור מקיף ברוב חלקי הארץ. לאחר מנוחה קלה שב לצפון, ושהה שם עד לתחילת אפריל.

באחרית ימיו, כשהיה כבר בן ששה חדשים, הודיע על רצונו לבקר בארץ בחג הפסח. הביקור עורר התרגשות וסיקור רב של התקשרות. הוא שהה מרבית הזמן באזור החרמון והצפון וערך גיחות גם לאזור המרכז. במהלך הביקור, ב-23 לאפריל 19, כרע תחת גילו המופלג והסתלק לבית עולמו, והוא בן ששה חודשים.

כאמור, רבים צעדו אחר מיטתו וביכו את לכתו, וציינו את העובדה שזכה בשיבה טובה ובזקנה מופלגת. ספד לו ידידו אורי בץ כשציין בין השאר כי הוא חזה את בואו לעולם עוד בטרם נולד.

נטמן על האי הסמוך לחופי קיבוץ מעגן אותו קבר בחייו. בסמוך לו נטמן אחיו אביב (2019), שלדאבון כל לב נקבר כנפל לאחר שלא זכה לראות אור עולם והלך לעולמו סמוך ללידתו.

נודע גם בקשר שלו ליום השבת, כאשר כמעט בכל שבת נהג לבקר בכל פעם במקום אחד בארץ לפחות.

הותיר אחריו: פרפרים, זחלים, חיפושיות שחורות, רובם ככולם זרע ברך ה' המה, הולכים בכרם בית ישראל בכל מושבותיהם.
 
נערך לאחרונה ב:

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הספיק הרבה, הבחור...
כתוב חמוד ממש!
 

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מקסים!!!!!

לדבר על מזג אויר אמור להיות משעמם מאד... מאלף לראות מה אפשר לעשות ממנו!

כתוב נפלא ואינסוף הברקות בין השורות!

יפהפה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה