דרוש מידע היתה עכשיו רעידת אדמה בירושלים?

מצב
הנושא נעול.

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
[
אולי בעזהי"ת נזכה שעי"ז יתמעטו חילולי השבת המתוכננים השבוע !!![/QUOTE]

מי אומר שהאירוע הזה יביא ליותר חילולי שבת, אולי אדרבה, ברגע שאנשים יהיו מרותקים לטלויזיה וייסעו פחות בשבת, ולא יעשו דברים אחרים שהם דאורייתא אולי יפחת חילולי השבת.

אלא שעצם האירוע הוא חילול ה' גדול כשלעצמו, ובפרט שמבלי להתחשב נעשה בשבת בדווקא בא"י.
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
אצלנו בבית (קומה שלישית) אף אחד לא הרגיש
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בגינה ממש הרגשתי כשנחתתי בעייפות על המתקן דמוי מכונית והבן מהצד השני נדנד את המתקן.
זו היתה רעידת אדמה חזקה במיוחד:p
 

המוזיקאי מישראל

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
האדמה רעדה! רעש אדמה בעוצמה בינונית הורגש בישראל
רעד אדמה בעוצמה בינונית הורגש בישראל מעט לפני השעה שמונה בערב. מוקד הרעש בים התיכון ביןישראל וקפריסין. ב"ה אין נפגעים.

20:19|ירוחם שמואלביץ
צילום: משה מילנר לע"מ
444-17-623x354.jpg
ותרעד הארץ
רעידת אדמה הורגשה היטב בכל רחבי ישראל בשעה רבע לשמונה הערב. תושבים בירושלים כתבו לאתר לדעת: “השכבתי את הילד ושכבתי לידו במיטה ופתאום הכל רעד וזז”. תושבים בחיפה גם הם כתבו באמצעות המייל של אתר לדעת: הייתה רעידת אדמה שהורגשה אצלנו היטב. תושב בית שמש כתב: “כל הבניין שלנו רעד, וכך גם תושב בעיר אלעד שכתב דברים דומים”.

בבדיקה הראשונה עולה כי הרעש שהורגש בכל רחבי הארץ מוקדו היה בים התיכון בין ישראל לקפריסין, ועוצמת הרעש שנמדדה הייתה 4.6 בסולם ריכטר.

בפעם האחרונה שהורגשה רעידת אדמה בישראל, זה היה באמצע חודש כסלו האחרון, שעה שמוקד הרעש היה באיראן, אך הגלים הורגשו גם כאן.
 

המוזיקאי מישראל

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
pjimage-12-2-1.jpg

דיווחים רחבי הארץ: רעידת אדמה בעוצמה של 4.4
חומי ברמן15.05.201920:15
0 תגובות
מצפון עד דרום זזה האדמה סמוך לשעה 20:00 בערב כתוצאה מרעש בעוצמה 4.4 באזור הים התיכון. ככל הידוע אין נפגעים או נזק. מקורה של הרעש היה בים התיכון במרחק 200 ק"מ מחופי המדינה

רעידת אדמה בעוצמה 4.4 הכתה הערב (רביעי) בים התיכון, צפון-מערבית לישראל. תושבים רבים ברחבי הארץ דיווחו כי חשו ברעש, בין השאר בגוש דן, בירושלים וגם בחדרה ובחיפה. בשלב זה לא ידוע על נזק או נפגעים.

מהמכון הגיאופיסי נמסר כי מוקד רעידת האדמה היה בים בין חדרה לחיפה, במרחק של כ-200 קילומטר מחופי ישראל. הרעש פקד את ישראל בשעה 19:53.


בעקבות רעידת האדמה, פיקוד העורף רענן הנחיות: "בעת רעידת אדמה 'שטח פתוח הוא הכי בטוח'. אם אין באפשרותכם לצאת מהמבנה היכנסו לממ"ד והשאירו את הדלת פתוחה. אם אין ממ"ד, צאו אל חדר המדרגות ואם ניתן המשיכו לרדת אל היציאה מהבניין. רק אם אינכם יכולים לפעול כך, תפסו מחסה תחת רהיט כבד, או שבו על הרצפה צמודים לקיר פנימי"
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה