דרוש מידע בעיות בעניין ה"רב קו" | אנא הוסיפו משלכם

  • פותח הנושא GRN
  • פורסם בתאריך

אלישבע10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
  • רב קו עולה כסף. הכרטיסיה עצמה לא עלתה כסף מעבר למחיר הנסיעות.
  • אין רב קו אנונימי לילדים. אם לילד אבד הכרטיס הוא צריך לשלם מחיר של מבוגר.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
  • רב קו עולה כסף, הכרטיסיה עצמה לא עלתה כסף מעבר למחיר הנסיעות
  • אין רב קו אנונימי לילדים. אם הכרטיס שלו נאבד הוא צריך לשלם מחיר של מבוגר
ניתן לקבל רבקו ראשון חינמי מכל חברה או להזמין מרכבת ישראל ע"ש כל אחד ולקבל בדואר.
כרטיסיית נוער שנאבדה יכלה לאבד 20/30/40 ₪
וברב-קו?? שיחזור של 10 ₪ והיתרה צבורה בפנים
(זה יכול ליהות גם פחות אך שוב.. אני מציג את הזוית השניה)
 
יש לרבקו בעיה נוספת
הייתי אצל ההורים שלי ונתקעתי בלי רבקו
לקחתי מאח שלי את שלו ונסעתי הלוך חזור
א. אם עולה פקח יש לו בעיה שהרבקו לא שלי. מה הבעיה? אני נראית גנבת?
ב. איך אני מחזירה לו? בכסף? זה בעייתי כי זה ערך צבור. בנסיעה? צריכה למצוא זמן שאני יכולה להשאיר לו את זה ולא הצטרך את זה עד שיוכל להחזיר לי
 

יהלי1983

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בלי קשר ועם קשר...
לכל רב קו כורכים גומיה פשוטה- בתוכה מכניסים את הפתקית עם היתרה.
בנסיעה הבאה לפני שעולים לאוטובוס משליכים את הקבלה ושמים את החדשה.
כך יודעים מה היתרה.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
יש לרבקו בעיה נוספת
הייתי אצל ההורים שלי ונתקעתי בלי רבקו
לקחתי מאח שלי את שלו ונסעתי הלוך חזור
א. אם עולה פקח יש לו בעיה שהרבקו לא שלי. מה הבעיה? אני נראית גנבת?
ב. איך אני מחזירה לו? בכסף? זה בעייתי כי זה ערך צבור. בנסיעה? צריכה למצוא זמן שאני יכולה להשאיר לו את זה ולא הצטרך את זה עד שיוכל להחזיר לי
א.ברוב המקומות הפקחים לא מתעניינים בתמונה (מלבד בחופשי חודשי)
ב. הטענה הזו היא נגד ביטול מכירת נסיעה בודדת באוטובוס לא נגד הרב-קו (הבעיה שייכת גם בכרטיסיית נייר..)

אני מתחיל להרגיש אט אט נציג של המשרד הכי שנאוי עלי במדינה..
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
אני מתחיל להעריך את דן..
רוב הבעיות שהוזכרו באשכול (כולל אי העסקת בני דודים..) לא קיימת אצלם.
דן חברה יחסית מסונכרנת עם הרב קו.
רוב הרפורמות הטובות (90 דקות מעבר, ערך צבור וכו') התחילו בדן.
הבעיות התחילו באגד וסיטיפס...
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
אבל בהתחלה גם בדן היה בעיות לא היו מסוכרנים עם חברת קווים. עוד בעיה שהיתה אני לא יודע אם גם היום יש אם הייתי מתקף נסיעה והייתי רוצה 2 אבל נגמר הכסף והטענתי אצל הנהג לא היה משתקף אחכ במעבר רק נסיעה אחת ולא היה עוזר אפילו להציג קבלות הנהג היה רב איתך!
פעם עליתי על אוטובוס והנהג התחיל להתווכח איתי ואמר שלא מעניין אותו קבלות רק מה שהמכשיר מראה ולא הסכמתי לשלם עוד הפעם כי כמובן הכסף לא יחזור אלי אלא רק עם אני יסע למרכז שירות של דן להזדכות על נסיעה וזה כמובן הפסד ברור והוא אמר שיזמין משטרה אמרתי לעצמי מה המשטרה יכולה לעשות הרי הקבלות אצלי ולא גנבתי אם יש בעיות של הרב קו מה הם יכולים לעשות אמרתי לו שיזמין ואז הוא הוא הבין שאין לו מה לעשות חוץ מלקלל. מעניין באמת מה המשטרה אמורה לעשות בכזה מקרה.
 
א.ברוב המקומות הפקחים לא מתעניינים בתמונה (מלבד בחופשי חודשי)
ב. הטענה הזו היא נגד ביטול מכירת נסיעה בודדת באוטובוס לא נגד הרב-קו (הבעיה שייכת גם בכרטיסיית נייר..)
א. לא יודעת מה היום אבל בהתחלה בטוח הסתכלות ממש על התמונה
ב. זה לא נגד מכירת כרטיס בודד
כשיש כרטיסיה את יכולה להשאיר כרטיסיה שנשאר בה ניקוב או שתיים לפי הצורך ולהחזיר למי שחייבים
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
דן חברה יחסית מסונכרנת עם הרב קו.
רוב הרפורמות הטובות (90 דקות מעבר, ערך צבור וכו') התחילו בדן.
הבעיות התחילו באגד וסיטיפס...
מתי? בעבר כך היה החוק אבל הוא השתנה.
גם אותי קנסו על שימוש ברב קו לא אישי וביטלו לי את הקנס.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
לי היה משהו מוזר.
חיכיתי בתחנה מסוימת כמעט שעה! רציתי להוכיח שאכן המתנתי כל כך הרבה והאוטובוס דילג תחנה.
אז ביקשתי מהנהג להציג את כל פרוט נסיעותי לאותו יום.
מה מתברר? ככל הנראה המכשיר אצל הנהג הראשון היה מסובב שעה קדימה, ואם מסתכלים ברב קו רואים שאחרי 7 דקות ממתי שעליתי על האוטובוס הראשון כבר עליתי על השני!
זה אולי מסביר בעיות של תיקוף כפול בתוך ה90 דקות וכן הלאה -אולי השעון של המכשיר לא מכוון...
 

goli

משתמש פעיל
למה אין אפשרות לבטל חופשי יומי אם קניתי ובסוף לא השתמשתי
 

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
הוכחה על נסיעה - זה רשום לך ברב קו. יאתר רב קו אונליין תוכלי למצוא פירוט של כל הנסיעות שביצעת.
בדקתי ומצאתי רק נסיעות בודדות, את הנסיעה משבוע שעבר, אין ברשימה
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
הנה צילום מסך
אני מחפשת נסיעה משבוע שעבר
WhatsApp Image 2019-05-14 at 21.09.42.jpeg


אגב, הנתון של טעינה באוטובוס הוא לא נכון, כי הטענתי בבית
וגם הנתון של ביטול חוזה לא נכון
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
השרת מחזיק את המידע במקביל כאמור וכידוע - לכן ניתן לשחזר כרטיסים.
אבל הוא לא נחשב מעודכן עד שעברו 24 שעות כידוע כשרוצים לשחזר כרטיס - כי העדכון שלו לא אונליין אלא רק בפריקה.
לכן הוא לא נחשב מספיק "אמין" בכל רגע נתון בכדי לספק נתונים אודות היתרה .

תדמייני את התלונות של "התקשרתי ולקו המידע של הרב קו והוא אמר שיש לי יתרה של 40 שקל . עליתי לאוטובוס והיה שם 0".
האם המידע ברב קו און ליין אינו מדוייק ?
בדקת את זה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה