התשובה הקצרה שלי, לא הייתה במטרה לפגוע, אלא תשובה הכי נכונה ומתומצתת.
כי לוגו הוא מותג.
לא משנה אם מטרת המותג הוא לשדר זול, או יוקרתי גבוה ונחשק.
הלוגו אמור לשדר רצינות בכל מקרה, הוא מותג.
גם מקסטוק שרצו לשדר זול, עשו זאת בהצלחה ונטמעו בתודעה כמותג זול, ומייקל קורס לעומתם רצה לשדר יוקרה בנראות של המותג שלו.
וזה בדיוק מה שהלקוח קונה. את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי המותג.
כי לוגו הוא לא יפה או לא יפה, לוגו הוא האם הוא משדר את המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם?
עכשיו תלכו עם הלוגו שיצרתם, לא בקרב מעצבים שיקטלו את זה מכל וכל (לא כי הם חוששים על הפרנסה שלהם, אל תדאגו עדיין יש מספיק אנשים מקצועיים שמבינים שעסק ולוגו לעסק זה לא עסק לחובבנים),
לכו איתם לקהל היעד תזמינו אותם לשידוכים או איך שלא תעשו את זה.
הדעה שלהם תנוע בין תעזבו אותי משדכנים חובבנים, לבין אין לי זמן לשטויות.
למה? כי הוא לא נראה רציני, ובשידוכים לפני הכל אנשים רוצים רצינות.
והלוגו לא משדר רצינות, לפחות לא בעיניי, כמעצבת.
הוא משדר משהו חובבני מאוד
וזה באמת מבלי לפגוע, בדיוק כמו שאני אתיימר להיות אשת נדל"ן כי אני לא מבינה בזה.
ואם אין לכם תקציב להשקיע בלוגו הייתי בכנות ממליצה לכם להמנע כרגע מלוגו, עדיף להיות בלי לוגו, מאשר להיות עם לוגו שלא משדר נכון.