להשראה -- אחת המודעות --

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מודעה חחחמודה ברוח הימים
(:

אופטיקה עין טובה / we amor

עין-טובה.png
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים ;)


נועם 1 / אותנטי

נו-עם-אחד.png
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים ;)


נועם 1 / אותנטי

צפה בקובץ המצורף 450819
יש על זה 3 גרסאות.
המודיע היה סגנון אחר..
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.

אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים ;)


נועם 1 / אותנטי

צפה בקובץ המצורף 450819

ולא דיברנו על טקסטורת הרקע מישהו מזהה למי היא התחפשה?
 

בונדוק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
להזכיר את המתחרה בפרסומת, אני עוד מבין, אבל לגנוב לו את הויז'ואל זה פשוט דוחה.
ממש לא אהבתי.
אם היה כאן רק את הרעיון של המלל, בלי לגנוב את הויז'ואל, זה באמת היה פצצה.

מלבד זאת, לדעתי הם הפסידו פה 2 דברים: 1. הם יצרו בלבול בין המותגים. 2. הם הורידו את עצמם לגובה של המתחרה, למרות שהמסר של המודעה בעצם הפוך.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמעות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמליים.
 
נערך לאחרונה ב:

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
להזכיר את המתחרה בפרסומת, אני עוד מבין, אבל לגנוב לו את הויז'ואל זה פשוט דוחה.
ממש לא אהבתי.
אם היה כאן רק את הרעיון של המלל, בלי לגנוב את הויז'ואל, זה באמת היה פצצה.

מלבד זאת, לדעתי הם הפסידו פה 2 דברים: 1. הם יצרו בלבול בין המותגים. 2. הם הורידו את עצמם לגובה של המתחרה, למרות שהמסר של המודעה בעצם הפוך.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמועות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמלים.

ממש מסכימה!
אין אפס אותנטי הוא בין משרדי הפרסום החזקים.
מלא קופי שלא נופל בעיצוב, וזה יופי טופי!

אממה, פה הם קצת נפלו ברמת האסטרטגיה!!
עד היום היה שחקן אחד בתחום: קראו לו נועם 1

כשנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.

בעיניי, זה בומבה של פרסומת לריבר
 

ציפי מושקוביץ

משתמש רשום
מנוי פרימיום
שימו לב למשהו מדהים,
אותנטי צריכים לפרסם בר מים שבהשוואה לחברה המתחרה הוא נחות בכל פרמטר צרכני.
ריבר בכשרות מהודרת יותר, חסכוני יותר בצריכת החשמל,
הופך למצב שבת בשניות (לעומת נעם 1 שלוקח לו כמה דקות) וגם העלות שלו יותר זולה.
המכשיר המושלם לצרכן!

לנעם 1 אין באמת מה להציע מול זה.

ובכל זאת-
המותג המוביל הוא נעם 1!!!!
עד כדי כך שאתם מותחים פה ביקורת על אותנטי שהעלו את ריבר לרמה שלהם.
זה הכח של מיתוג טוב ונכון (וגם של הראשונים בענף אבל זה כבר בסוגריים...)

אותנטי הוא משרד פרסום אלוף, כבר אמרנו?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ממש מסכימה!
אין אפס אותנטי הוא בין משרדי הפרסום החזקים.
מלא קופי שלא נופל בעיצוב, וזה יופי טופי!

אממה, פה הם קצת נפלו ברמת האסטרטגיה!!
עד היום היה שחקן אחד בתחום: קראו לו נועם 1

כשנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.

בעיניי, זה בומבה של פרסומת לריבר
מה שהאגיס עשו לבייבי סיטר
הם בכלל לא הגיבו האגיס מול בייביס סיטר (כי אתם לא ברמה שלנו..) והגיבו טיטולים מול בייבי סיטר
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."

בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.

נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שימו לב למשהו מדהים,
אותנטי צריכים לפרסם בר מים שבהשוואה לחברה המתחרה הוא נחות בכל פרמטר צרכני.
ריבר בכשרות מהודרת יותר, חסכוני יותר בצריכת החשמל,
הופך למצב שבת בשניות (לעומת נעם 1 שלוקח לו כמה דקות) וגם העלות שלו יותר זולה.
המכשיר המושלם לצרכן!

לנעם 1 אין באמת מה להציע מול זה.

ובכל זאת-
המותג המוביל הוא נעם 1!!!!
עד כדי כך שאתם מותחים פה ביקורת על אותנטי שהעלו את ריבר לרמה שלהם.
זה הכח של מיתוג טוב ונכון (וגם של הראשונים בענף אבל זה כבר בסוגריים...)

אותנטי הוא משרד פרסום אלוף, כבר אמרנו?

מסכימה איתך חלקית!
הכח של נועם אחד - היה זכות הראשונים
הוא התחיל ולכן נחשב כראשון

נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."

בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.

נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.

כל מילה!
אותנטי הציבו רף חדש במגזר - וכבוד להם!

נ.ב. ריבר עזבו את בראשית, מאמינה שמעכשיו יהיו שינויים במודעות
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.
זה לא נכון כי הם הדגישו שנועם יש רק אחד ,וכן הצרכנים הפשוטים לא מבינים מה הפוליטיקה שמתנהלת בין המותגים, הם יבינו את הפשט שבדבר ' שנועם יש רק אחד! ו..זהו.
וזה מה שאפיקים רוצים!
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
,.
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."
חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
,.

חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!
אוחחח... להזכר בתשדיר הטרחני והמעצבן הזה, לא זיהיתי את המיניבר האלגנטי כבר המים החינמי של אפיקים ש"רק" הפילטרים עולים כסף, וזה עושה רושם פירמידאי להחריד.
כוחו של מיתוג מחודש.

ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמעות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמליים.
לגמרי, לגמרי.
מישהו מאותנטי פה? צריך לקחת את הנושא הזה לטיפול.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה