טיירוס 4 או PSR-950

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
האם שניהם היו מחוברים למערכת הסטריאו, או שרק הPA4, כי יתכן שהרמקולים של המערכת שלך יותר טובים מאלו של הPA1000.
זו בסך הכל מערכת ביתית טובה של סוני, והPA1000 (בניגוד לPA700) מתיימר להיות עם רמקולים מאד איכותיים, ולדעתי הם באמת כאלה. (יש לו סאב וופר, תיבת תהודה פנימית וגם הגב שלו עשוי חלקית מעץ)
יש לציין שהPA4 מיוצר באיטליה, לעומת PA1000 שמיוצר בסין. כנראה זה אומר משהו על הסטנדרט של היצור של כל החלקים הפנימיים שמשפיעים על איכות הצליל.
 

אליהו שטיין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
זו בסך הכל מערכת ביתית טובה של סוני, והPA1000 (בניגוד לPA700) מתיימר להיות עם רמקולים מאד איכותיים, ולדעתי הם באמת כאלה. (יש לו סאב וופר, תיבת תהודה פנימית וגם הגב שלו עשוי חלקית מעץ)
יש לציין שהPA4 מיוצר באיטליה, לעומת PA1000 שמיוצר בסין. כנראה זה אומר משהו על הסטנדרט של היצור של כל החלקים הפנימיים שמשפיעים על איכות הצליל.
מה זה משנה מה הם "מתיימרים", בשביל להשוות צריך להשתמש באותם רמקולים.
גם בסין אפשר לייצר דברים איכותיים.
 

חברים

משתמש פעיל
אני רוצה לקנות אורגן על מה אתם ממליצים
ימאהה 970,975,770
קורג PA700
אשמח לשמוע פה או בפרטי
(אם אפשר לכתוב את המעלות)
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לאחר חפירה משמעותית בעניין....
לאירועים שמשמעותו רכישה של חומר יקר בנוסף לאורגן קורג!!
לשימוש בייתי או פלייבקים וכו' ימהה שמגיע דיי גמור ומעובד גם ללא תיכנות.
מי ששמע את הראיון של ליפסקר ונתנאלי אצל דיקמן זה גם פחות או יותר דעתם
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
ג"א מצטרף.
ימהה לבית ולאולפן, קורג לאירועים.
ימהה מוכן, עשוי ומלוטש, צלילים נקיים ויפים, אבל אי אפשר ליצור ואי אפשר לשנות כלום - בפרט בזמן אמת. חסר כמה דברים חשובים בממשק (ריסט, פיל אין, דבל קליק לנעילה ועוד)
קורג גמיש, ניתן ליצור ולבצע איתו בקלות כל מה שעולה על הדעת, ואפשר לתקן דברים אפילו תוך כדי נגינה. אבל צריך להשקיע בו, חומר הגלם לבד עשוי להיות לא מספק יחסית לימהה.
בסאונד הכללי היוצא להגברה - קורג מנצח, בפרט בדגמים היקרים (PA3 PA4) בזולים פחות.

אם היה לי כסף מיותר הייתי קונה לי את הג'ינוס, לנגן איתו בבית להנאתי ולהקליט, ובאירועים הייתי שם אותו קומה שניה בשביל הרושם ולא מנגן בו כלום...
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
בדיוק בשבת שמעתי מאיש הגברה, שהצלילים של הקורג אחד אחד יותר אמיתיים ויפים אבל בהגברה בתוצר הסופי הטיירוס נשמע הרבה יותר טוב...

יש לי תחושה כאילו הימהה נותנים תחושה של סאונד אחרי מאסטרינג, לכן יש בהם משהו נעים לאוזן כזה ופחות בועט ופחות מרגיש חי, אבל מקצועי מבחינת האיזונים וההתאמה

ובקורג זה כאילו שמת תזמורת על הבמה, נתת לכל נגן את מקומו, עשית מיקס אבל בכוונה לא מאסטרינג ודיוק יתר, דווקא כדי להישמע יותר חי ובועט, ולהקתי יותר

עוד תחושה שיש לי סתם, כאילו מקצב של ימהה יתן לך תחושה של שיר מוקלט, והמקצבים של קורג (מה שבא עם האורגן, וזה משפיע לכאורה על צורת הוצאת הסאונד בכללי) נותנים לך תחושה שהקליטו להקה, כשאתה שומע מערכת מתופפת אתה מרגיש כאילו אתה ליד החדר שבו מתופפים

מה אתם אומרים?
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
כל זה מדבר על המקצבים המובנים, כן?
אז כן, נשמע נכון.
במקצבים של המשתמש, בא נאמר שישבתי פעם על הטיירוס 5 שבחנות הגדולה של כלי זמר ברמת גן, עם אוזניות אולפניות, כל עוד הייתי על החומר של האורגן - הסאונד היה מדהים, אבל כשעברתי למקצבים החסידיים שהיו מותקנים עליו (והיו הרבה) - היה צניחה אדירה באיכות הסאונד, והכלי היה נשמע כמו אורגנית זולה.
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
כן בהחלט כוונתי בעיקר למקצבים המובנים,
וגם יכול להיות שהמקצבים שהיו על הטיירוס ההוא נבנו על אורגן מאוד פשוט..
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יש לי תחושה כאילו הימהה נותנים תחושה של סאונד אחרי מאסטרינג, לכן יש בהם משהו נעים לאוזן כזה ופחות בועט ופחות מרגיש חי, אבל מקצועי מבחינת האיזונים וההתאמה

ובקורג זה כאילו שמת תזמורת על הבמה, נתת לכל נגן את מקומו, עשית מיקס אבל בכוונה לא מאסטרינג ודיוק יתר, דווקא כדי להישמע יותר חי ובועט, ולהקתי יותר

עוד תחושה שיש לי סתם, כאילו מקצב של ימהה יתן לך תחושה של שיר מוקלט, והמקצבים של קורג (מה שבא עם האורגן, וזה משפיע לכאורה על צורת הוצאת הסאונד בכללי) נותנים לך תחושה שהקליטו להקה, כשאתה שומע מערכת מתופפת אתה מרגיש כאילו אתה ליד החדר שבו מתופפים

מה אתם אומרים?
עוד דיוק קטן

יכול להיות כמו ההבדל בין אם יש מעבד - שלוקח נגנים ומקליט אחד אחד כפי רצונו והתפקיד שהוא נותן לו כדי להיכנס יפה והישמע בדיוק מה שצריך ברקע

לבין הקלטה של להקה מנגנת בו זמנית בצורה מתואמת לחלוטין

כמובן שזה קצת הקצנה וגם ימהה נשמעים חי וכמו להקה, אבל מסתמא יש דמיון
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש לי מאגר גדול של מקצבים של ימהה מהעולם יש להם באמת סאונד מדהים נקי. ואני מחפש כבר המון פריילך או הורה [בו נאמר לא לאירוע אלא לנגינה ביתית] שישמע נקי וצלול כמו המקצבים של ימהה הפנימיים ואין אין!!!תמיד זה כזה מגושם כזה אין לי מילים....
אבל בא נאמר אני מחפש בסגנון של לאופר הנקי הרך והנעים....
אולי אפשר לבקש מימהה שיכניסו איזה פריילאך או הורה בתוך האורגן בו נגיד בקטגוריית WORLD....
מה אין מספיק יהודים שקונים ימהה....
בו נתפשר על סט מוכן {באתר YAMAHA SOFT} כמו שיש לאוריינטל או למקסיקני וכו'
 

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש לי מאגר גדול של מקצבים של ימהה מהעולם יש להם באמת סאונד מדהים נקי. ואני מחפש כבר המון פריילך או הורה [בו נאמר לא לאירוע אלא לנגינה ביתית] שישמע נקי וצלול כמו המקצבים של ימהה הפנימיים ואין אין!!!תמיד זה כזה מגושם כזה אין לי מילים....
אבל בא נאמר אני מחפש בסגנון של לאופר הנקי הרך והנעים....'

תשמע את הסט שיענקי רובין מנגן עם הטיירוס4 שלו.-נקי,רך ונעים מאוד.
 

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש לי תחושה כאילו הימהה נותנים תחושה של סאונד אחרי מאסטרינג, לכן יש בהם משהו נעים לאוזן כזה ופחות בועט ופחות מרגיש חי, אבל מקצועי מבחינת האיזונים וההתאמה

ובקורג זה כאילו שמת תזמורת על הבמה, נתת לכל נגן את מקומו, עשית מיקס אבל בכוונה לא מאסטרינג ודיוק יתר, דווקא כדי להישמע יותר חי ובועט, ולהקתי יותר

עוד תחושה שיש לי סתם, כאילו מקצב של ימהה יתן לך תחושה של שיר מוקלט, והמקצבים של קורג (מה שבא עם האורגן, וזה משפיע לכאורה על צורת הוצאת הסאונד בכללי) נותנים לך תחושה שהקליטו להקה, כשאתה שומע מערכת מתופפת אתה מרגיש כאילו אתה ליד החדר שבו מתופפים

מה אתם אומרים?
כל מילה פנינה ;):)
 

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
שתי שאלות ברשותכם:
א. לפי דבריכם אני מבין שימהה מתאים להקלטות
אני בעיקר מקליט פלייבקים וניגונים באורגן שלי (נחשו איזה אורגן יש לי ..... :p)
אני מניח ששמעתם חומרים שלי שפרסמתי כאן בפורום.
אז האם יתאים לי ימהה ג"כ? אבל מצד שני אני רואה שחסרים לימהה מקצבים אז מה אני יעשה?
ב. מה ההבדל בין סוגי הקורג pa4x:
v.2
רגיל
מזרחי (מובן)
קצר
ארוך?
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
מה ההבדל בין סוגי הקורג pa4x:
v.2
רגיל
מזרחי (מובן)
קצר
ארוך?
מערכת ההפעלה לא משנה איזה דגם. צריך להתקין את האחרונה שיצאה, זה בעיקר בשביל תיקון באגים, אבל תמיד יש גם חידושים, פיצ'רים חדשים וצלילים ומקצבים חדשים.
בין הקצר לארוך ההבדל היחיד שלארוך יש בפנים הרדיסק של חצי טרה.
האוריינטלי הוא כמו הרגיל - רק שבמקום המיועד לתיקיות המשתמש (פייבוריט) יש תיקיות לא ניתנות למחיקה של מקצבים מזרחיים. למשתמש נשארים רק תיקיות המשתמש יוזר 1, 2, ו3. הצבע של האורגן האוריינטלי אפור כהה, הכיתוב עליו בכתום הכפתורים חומים והבטן בורדו כמו הרגיל.
יש גם PA4 ערבי ממש, עם מערכת הפעלה וממשק ועיצוב שונה וכיתוב בערבית, שניתן להשיג רק במדינות ערביות כמו לבנון.
חוץ מזה יש גם PA4 גרמני - הוא כמו האוריינטלי רק לסגנונות גרמניים. הוא בצבע אפור-כסוף בהיר, הכפתורים אפורים והכיתוב שחור.
 

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני שומע דוגמאות של ה s970 ביוטיוב וואו הוא נשמע מדהים ומהמם
(יותר מהקורג שלי ממש כך אני מתפעל מאוד אני חושב שעדיף לי להשקיע בזה מאשר לקנות סט דגימות ב4000....) ואני מתכון לסוג של הכלים איך שהם נשמעים
זה אכן נשמע מתאים לפלייבקים
רק השאלה האם יש מקצבים טובים עבורו שמתאימים למוסיקה החסידית.
 
נערך לאחרונה ב:

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הוא בהחלט נשמע מדהים, שמעתי אותו באוזניות בכלי זמר.. משהו משהו..
אבל בפשטות (אני לא באמת מכיר אותו בפנים) אם אתה מכין פלייבקין בתוך האורגן נראה לי יהיה לך הרבה יותר נוח לעבוד בקורג, גם מבחינת המקצבים וגם מבחינת נוחות ההקלטה
אם אתה עובד עם מחשב ותוכנת הקלטה ואתה משתמש בצלילים ומקליט אותם למחשב זה כבר משהו אחר ויש מה להתלבט
ככה נראה לי, אבל אני לא באמת מכיר איך מקליטים בתוך הימהה הזה..
חוץ מזה שהשפע של המקצבים והדגימות שיש לך עכשיו בקורג אני לא חושב שיש לך איך להשיג לימהה..
 

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
הוא בהחלט נשמע מדהים, שמעתי אותו באוזניות בכלי זמר.. משהו משהו..
אבל בפשטות (אני לא באמת מכיר אותו בפנים) אם אתה מכין פלייבקין בתוך האורגן נראה לי יהיה לך הרבה יותר נוח לעבוד בקורג, גם מבחינת המקצבים וגם מבחינת נוחות ההקלטה
אם אתה עובד עם מחשב ותוכנת הקלטה ואתה משתמש בצלילים ומקליט אותם למחשב זה כבר משהו אחר ויש מה להתלבט
ככה נראה לי, אבל אני לא באמת מכיר איך מקליטים בתוך הימהה הזה..
חוץ מזה שהשפע של המקצבים והדגימות שיש לך עכשיו בקורג אני לא חושב שיש לך איך להשיג לימהה..
זה הענין עם כאלו צלילים של ימהה אין צורך בדגימות....
אני צריך בעקרון מקצבים שקטים וקצת קצביים (לא הרבה) וזהו
אכן אני רוצה להכין פליבקים בתוך האורגן (בינתיים)
השאלה האם אפשר להעביר שם דברים ממקצב למקצב וכו
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הקלטת פלייבק בימהה פשוטה מאוד!!!!
מכניסים און קי תואם [יש רשימה ארוכה באתר ימהה אחרת זה מפסיק באמצע הקלטה]
מפעילים הקלטה בחלון יפיפה נעים וברור בלחיצה USB MEDIA מפעילים מקצב
מסיימים שומרים וזהו יש לך הכל מוקלט בקובץ באון קי.
אם מדובר גם על שירה יש אפקטים מדהימים בS 970 [ב770 פחות]
מכוונים את הבלנס של שירה מקצב וצליל וכו' לפני. וכנ"ל הפעל הקלטה וכו' הכל שמור באון קי.
אם כי בשירה מומלץ להקליט במידי ואז להקליט לאון קי כנל
אם מדובר על ערוצים זה רק במידי שלדעתי מאוד ברור וטוב לא ניסיתי אחרים.
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה הענין עם כאלו צלילים של ימהה אין צורך בדגימות....
אני צריך בעקרון מקצבים שקטים וקצת קצביים (לא הרבה) וזהו
אכן אני רוצה להכין פליבקים בתוך האורגן (בינתיים)
השאלה האם אפשר להעביר שם דברים ממקצב למקצב וכו

אפשר להעביר בימהה ממקצב למקצב ערוצים וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה