***האתגר הדו-שבועי: פיקס איט!***

שי קיש 2

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
איור קוסם.png
איור קוסם1.jpg
 

הגיבן

משתמש סופר מקצוען
צר לי על האיחור, חברים. בימים האחרונים הייתי מאוד עסוקה. *פיהוווווווווווווווווווווווווווווווק*
(באיזה שנה אנחנו?)

שלב שלישי: הסקיצה הסופית

הוראות

כל משתתף קיבל שם של משתתף אחר, להלן יקרא משנה, בהודעה פרטית.
1. הורידו את התמונה שהמשנה שלכם העלה לשלב השני, כלומר את הסקיצה השניה שלו.
2. ציירו סקיצה סופית לסקיצה המשנית של המשנה.
3. העלו את הסקיצה הסופית כתגובה לאשכול זה. התגובה שלכם תכיל:
  • הסקיצה הסופית שלכם
  • שם הראשון שלכם
4. השתתפות בשלב השני אינו מחייב המשך השתתפות.
5. מותר לכם לשנות לחלוטין את התמונה, העיקר שהתוצאה תראה כמו סקיצה סופית. יש לכם הזדמנות לתקן את כל מה שאתם לא אוהבים במי שקיבלתם.;)

מהי סקיצה סופית?

עליכם לדייק את האובייקטים המצוירים עד לקבלת ציור המוכן לאינקינג. הקווים עדיין לא יהיו הקווים המושלמים של האינקינג, כך שאתם יכולים לשחרר את הידיים שלכם ולהישאר רגועים. המשיכו להשתמש בקווים שנוחים לכם, גם אם הם שבורים או רועדים. המטרה איננה קווים יפים. ההתמקדו באובייקטים. סמנו את הגודל והמיקום הסופי שלהם.

טיפים

1. תקשקשו! אני מעודדת אתכם לחזור על קווים מספר פעמים כדי "לקבע" אותם על הדף, כפי שתראו בדוגמא. תוסיפו פרטים, תוסיפו קישוטים. אל תתעמקו יותר מידי, תתנסו!

2. בהתאם לסקיצה שקיבלתם, או לאופי שלכם, ייתכן שתצטרכו לבצע סקיצה נוספת שלישית לפני הסקיצה הסופית. אם אתם רואים שביצוע הסקיצה הסופית מלחיצה אתכם באיזשהו אופן, אם אתם מרגישים אבודים, או שאתם לא יודעים היכן להניח את הקו הבא, אם אתם מרגישים לא בנוח בכל צורה שהיא - ציירו סקיצה נוספת שטובה רק במעט מהסקיצה שקיבלתם, ורק אז גשו לסקיצה הסופית. כל שלב אמור להיות טוב רק במעט מקודמו, וכל שלב אמור להיות קל לביצוע.

3.עשו רשימה של האובייקטים שאתם רואים בסקיצה המשנית. לדוגמא:
  • פטריה
  • עשן
גלגלו תמונה אחת או שתיים עבור כל אובייקט. פיתחו את התמונות בגודל מוקטן ליד ליד הסקיצה שלכם. בכל פעם שתתקעו פשוט תתבוננו בתמונות כדי להזרים לכם מיצים יצירתיים.
upload_2019-2-14_12-53-39.png
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה