אתר שסיימתי לבנות, אשמח לשמוע מה אתם אומרים

Aharono

משתמש פעיל
D I G I T A L
אתר יפה (:

מס' הערות (לטעמי כמובן):
1. הצבע הירוק (מופיע בלוגו, יודע) שמופיע בכותרות ובכפתורים טיפה מסוונר בעין, כדאי אולי לשחק איתו טיפה..
2. בתחילת העמוד, הקרסולה הראשונה חתוכה כשצופים בעמוד ב desktop
3.אני הייתי מעביר את ה"טופס" (לא כתוב מה הוא עושה, מטרתו יצירת קשר בשביל שמוכר יחזור אליו או להרשם לרשימת הדיוור?) יותר למטה, נראה לי הגיוני שקודם כל מישהו יתרשם מהעבודה ורק לאחר מכן ירצה להרשם (צודק?)
4.ביצירת קשר, משום מה, ה select מוגדר כרשימה (לא נוח ולא אינטואיטיבי), ממליץ בחום להשאיר אותו רגיל

בהצלחה
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אהבתי את השפה שבנית. הצבעוניות, האלמנטים.
מקסים: דינמי, נמרץ וחדשני.
כמה דברים קטנים:
1. בסליידר, יש קטע של "אחריות, שירות" וכו', לדעתי חבל שזה בשקופית ולא בגוף האתר.
גם כי עדיף שזה יהיה קטן יותר ולא כפוף לגודל הסליידר וגם כי זה לא נשאר וחבל.
גם אין שם ידיות /עיגולים וחוץ משימוש בחיצים (שאת זה גיליתי לבד) אין איזכור לאפשרות הדיפדוף בשקופיות.
אלה ערכי העסק וזה צריך להישאר מול העיניים.
(בשונה מ"הדפסות, שילוט" שגם חוזר על עצמו למטה, וזה מעולה)
הייתי מציעה לשים בסליידר יותר אווירה, פחות אינפורמציה ואותה לשים למטה כדי להישאר.

2. הטופס שמופיע מיד אחרי הסליידר- לא ברור למה הוא נועד. לדיוור? לקבלת הצעת מחיר?
אנשים לא יכניסו סתם פרטים. אם המטרה היא "לתפוס אותם" כדאי לתת עוד מילה למה זה נועד או לתת קטע מקדים עם "אודות" כדי לפתח אמון.

זהו... מקווה שעזרתי :) בהצלחה!
 

@shaye

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מאוד יפה!
הערה קטנה:
את המילה "אונליין" (-"אונלין שלטים") כותבים בשני יודי"ן.
הצלחה רבה!
 

י פייג

משתמש צעיר
D I G I T A L
אתר יפה (:

מס' הערות (לטעמי כמובן):
1. הצבע הירוק (מופיע בלוגו, יודע) שמופיע בכותרות ובכפתורים טיפה מסוונר בעין, כדאי אולי לשחק איתו טיפה..
2. בתחילת העמוד, הקרסולה הראשונה חתוכה כשצופים בעמוד ב desktop
3.אני הייתי מעביר את ה"טופס" (לא כתוב מה הוא עושה, מטרתו יצירת קשר בשביל שמוכר יחזור אליו או להרשם לרשימת הדיוור?) יותר למטה, נראה לי הגיוני שקודם כל מישהו יתרשם מהעבודה ורק לאחר מכן ירצה להרשם (צודק?)
4.ביצירת קשר, משום מה, ה select מוגדר כרשימה (לא נוח ולא אינטואיטיבי), ממליץ בחום להשאיר אותו רגיל

בהצלחה
קודם כל תודה על הקדשת הזמן לבדוק ולהאיר.
לגופם של דברים:
את הצבע הלקוח בחר אבל אני יעביר לו את ההערה ואולי זה ישפיע על דעתו.
לגבי הקרוסלה, כבר שמעתי את זה מעוד כמה שהמסך שלהם קצת קטן וכנראה הגרפיקאית תכין משהו מתאים.
טופס בהתחלה, הרבה שמים. בסוף זה העיקר ומטרתו לאסוף פרטים ורצוי עם פירוט במה הלקוח מתעניין.
בטופס למטה אכן ה select יטופל.
תודה על הכל
 

י פייג

משתמש צעיר
D I G I T A L
1. בסליידר, יש קטע של "אחריות, שירות" וכו', לדעתי חבל שזה בשקופית ולא בגוף האתר.
גם כי עדיף שזה יהיה קטן יותר ולא כפוף לגודל הסליידר וגם כי זה לא נשאר וחבל.
גם אין שם ידיות /עיגולים וחוץ משימוש בחיצים (שאת זה גיליתי לבד) אין איזכור לאפשרות הדיפדוף בשקופיות.
אלה ערכי העסק וזה צריך להישאר מול העיניים.
(בשונה מ"הדפסות, שילוט" שגם חוזר על עצמו למטה, וזה מעולה)
הייתי מציעה לשים בסליידר יותר אווירה, פחות אינפורמציה ואותה לשים למטה כדי להישאר.
מדובר בחלק מאוד בסיסי של האתר. בהמשך ייבנה אתר שלם אם מקום מיוחד לכל חלק. בנתיים ככה בחרו לבנות.
2. הטופס שמופיע מיד אחרי הסליידר- לא ברור למה הוא נועד. לדיוור? לקבלת הצעת מחיר?
אנשים לא יכניסו סתם פרטים. אם המטרה היא "לתפוס אותם" כדאי לתת עוד מילה למה זה נועד או לתת קטע מקדים עם "אודות" כדי לפתח אמון.
אעביר את ההערה ואולי ירצו להוסיף משהו.

ותודה על ההערות המחכימות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה